< | rujan, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Koncert u Budvi će ipak biti (ne)rasprodan?
Organizatori Madonninog koncerta su nedavno započeli novu akciju "prodaje" ulaznica, odnosno masovno darivanje ulaznica da se kraljica Madonna ne razočara u broj publike točnije 35,000 prodanih ulaznica, što naravno nije njen nivo. Na mnogim radio stanicama, koje su medijski pokrovitelji u ex-yu državama, daruju ulaznice fanovima samo na jedan poziv bez ikakvih pitanja ili pretjerivanja s nagradnim igrama. Čak jedna bosansko-hercegovačka radio stanica Radio M nagrađuje slušatelje s 20 ulaznica! MTV Adria je napravila nagradnu igru, a nagrada je naravno ulaznica za koncert. Prema riječima nekih fanova, čak su dobili i majice s likom Madonne, te kako je mali odaziv fanova na ovu nagradnu igru.
Srbijanski medij Blic čak fanovima omogućuje da osvoje ulaznicu + prijevoz, a ukupno će nagraditi fanove s 200 ulaznica! Također hrvatski mediji, Večernji List, Story i dr., su slično odigrali. Izgleda kao da će mediji tim potezom popuniti praznine na koncertu.
Mnogi su govorili da Balkanci inače jednostavno navale na ulaznice par tjedana prije koncerta, ali izgleda da nije tako. Organizatori su bili uvjereni da će koncert biti rasprodan, da će se rasprodati ta velika cifra, 65,000 ulaznica, ali za 11 dana počinje koncert. Možda je do 11 dana moguće doći do 40,000 prodanih ulaznica.
Izgleda kao da organizatori u zadnji tren pokušavaju na razne načine privući ljude, davati gomile ulaznica i organizirati nagradne igre, što nije bio slučaj za prošle koncerte u drugim gradovima ove turneje. Sigurno nije problem zainteresiranost ljudi za koncert, možda je Madonna pogriješila lokaciju održavanja koncerta. Mnogi fanovi govore kad bi se koncert održao u Beogradu, već bi bio rasprodan. S druge strane, nagradne igre i davanje ulaznice je ipak dobar potez, za one koji si ne mogu priuštiti ulaznicu za koncert, kojima je potrebna još koja ulaznica a i da što više fanova dođe na koncert iz raznih država s ovog područja.