Koncert u Budvi će ipak biti (ne)rasprodan?
Organizatori Madonninog koncerta su nedavno započeli novu akciju "prodaje" ulaznica, odnosno masovno darivanje ulaznica da se kraljica Madonna ne razočara u broj publike točnije 35,000 prodanih ulaznica, što naravno nije njen nivo. Na mnogim radio stanicama, koje su medijski pokrovitelji u ex-yu državama, daruju ulaznice fanovima samo na jedan poziv bez ikakvih pitanja ili pretjerivanja s nagradnim igrama. Čak jedna bosansko-hercegovačka radio stanica Radio M nagrađuje slušatelje s 20 ulaznica! MTV Adria je napravila nagradnu igru, a nagrada je naravno ulaznica za koncert. Prema riječima nekih fanova, čak su dobili i majice s likom Madonne, te kako je mali odaziv fanova na ovu nagradnu igru.
Srbijanski medij Blic čak fanovima omogućuje da osvoje ulaznicu + prijevoz, a ukupno će nagraditi fanove s 200 ulaznica! Također hrvatski mediji, Večernji List, Story i dr., su slično odigrali. Izgleda kao da će mediji tim potezom popuniti praznine na koncertu.
Mnogi su govorili da Balkanci inače jednostavno navale na ulaznice par tjedana prije koncerta, ali izgleda da nije tako. Organizatori su bili uvjereni da će koncert biti rasprodan, da će se rasprodati ta velika cifra, 65,000 ulaznica, ali za 11 dana počinje koncert. Možda je do 11 dana moguće doći do 40,000 prodanih ulaznica.
Izgleda kao da organizatori u zadnji tren pokušavaju na razne načine privući ljude, davati gomile ulaznica i organizirati nagradne igre, što nije bio slučaj za prošle koncerte u drugim gradovima ove turneje. Sigurno nije problem zainteresiranost ljudi za koncert, možda je Madonna pogriješila lokaciju održavanja koncerta. Mnogi fanovi govore kad bi se koncert održao u Beogradu, već bi bio rasprodan. S druge strane, nagradne igre i davanje ulaznice je ipak dobar potez, za one koji si ne mogu priuštiti ulaznicu za koncert, kojima je potrebna još koja ulaznica a i da što više fanova dođe na koncert iz raznih država s ovog područja.
Post je objavljen 14.09.2008. u 16:37 sati.