Najveća kampanja na ex-Yu prostoru

REKORDAN BROJ MEDIJSKIH SPONZORA ZA MADONIN KONCERT NA JAZU 25. SEPTEMBRA

Vijesti CG: Budva - O veličini događaja u Budvi, pa i cijele Madonine turneje, dobro govori još jedna okolnost. Radi se o medijskog kampanji koja je započeta krajem juna mjeseca, a završava se nekoliko dana nakon koncerta koji će biti održan 25. septembra na Jazu. Dovoljno je reći da je broj od gotovo 130 medijskih sponzora najveći ikad u istoriji organizovanja ovakvih i sličnih događaja, tvrde organizatori. Reklamna kampanja je koncipira na jedinstven način tako što su u stvari osmišljene brojne manje kampanje za svaku teritoriju, republike bivše Jugoslavije, kao i okolne države.

Dakle, radi se o polivalentnom nastupu na različitim tržištima kroz TV i radio medije, te outdoor kampanji. Spotovi se dnevno emituju u svim državama bivše Jugoslavije, na preko 120 medija, i to (u ukupnom zbiru za cijelu kampanju): 5.000 spotova u Makedoniji, 15.000 spotova u Srbiji, 17.000 spotova u Crnoj Gori, 1.500 spotova u Sloveniji, 10.000 spotova u Bosni i Hercegovini, 1.500 spotova u Hrvatskoj i 1.000 spotova u Albaniji Letimičnim pregledom vidi se da je zbir svih spotova prelazi 55.000, što je, kako se navodi, daleko najintezivnija dvomjesečna kampanja na prostorima Jugoistočne Evrope do sada ostvarena.

Takođe, kada su u pitanju dnevne i nedeljne novine i magazini, dogovoreno je partnerstvo sa mnogim nacionalnim dnevnim novinama, te nedjeljnicima i magazinima, a između ostalih tu su i “Vijesti”, “Dnevni Avaz”, “Blic”, “Press”, “Večernje novosti”, “Slovenske novice”, ”Story”, “Delo”, “Vesti”, “Bravo”, “Hello”, “Playboy”, “Večernji list”, “Nezavisne novine”, “Koha javore”. Ako se tome doda i impresivni spisak domaćih i stranih TV stanica (NTV Vijesti, TV Budva, B92, TV Enter, POP TV, Utrinski vesnik, A1 TV, A2 TV, Gorenjska TV, Balkanika Music Television, Belamie, K9 , Panonija, Niška televizija, TV Koper, MTV Adria...) i radio stanica: ( Radio Budva, Radio Tivat, Radio Ponta, Radio Boom, B92, Novosti, Radio S, Bravo, Srce, Balkan, TOP FM Radio, Hayat, Vesta, OSM, RTRS, Metropolis, Istra itd), onda se stiče potpunija slika o samoj veličini događaja. Riječ je, ističu organizatori o najjačoj reklamnoj kampanji u novinama, na radiju i televiziji ikad realizovanoj na prostorima Srbije i Crne Gore.

Po pitanju outdoor kampanje naglasak je stavljen na Crnu Goru, BiH, Hrvatsku i Srbiju pa je tako dvomjesečna kampanja podrazumjevala zakup oko 250 bilborda u ovim državama. Pored toga zakupljeni su i megabordovi, veličine 300 m2, koji na posebno atraktivan način oglašavaju ovaj veliki događaj. Pored toga, u Budvi je koncert oglašen na 70 reklamnih citylight površina. U posljednje tri nedjelje pred Madonin nastup, putem najmanje 50.000 flajera oglašavaće se spektakl kako putem ulične distribucije tako i distribucijom u novinama.
Madona koja je svjetsku turneju započela proteklog vikenda u Kardifu, večeras nastupa u Nici. Kao i njene prethodne i ova serija koncerata je podigla veliku prašinu, a za manje od mjesec dana spektakl kraljice popa imaće priliku da vidi i publika na Jazu. Za predstojeći koncert u prodaju je pušteno 66.000 karata i to po cijeni od 35 eura – parter (58.000 karata), od 70 eura pored bine (5.500 karata) i tribine 200 eura (2.500 karata). Organizatori očekuju da će sve ulaznice za jedini Madonin koncert u regionu biti rasprodate.

Hvala Filipu na informaciji

27.08.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #