< | kolovoz, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Promocija albuma po Europi Francuska The Voice (glasina) Italija 08.03. 20h10 TV talk show Che Tempo Che Fa SAD 09.03. The Today Show intervju 10.03. The Today Show intervju 11.03. Howard Stern Show 16.03. The Ellen Show cijeli tjedan 29.03. iHeartRadio Music Awards Velika Britanija 14.03. The Jonathan Ross Show The Voice (glasina)
- Novi 13. studijski album "Rebel Heart"
Krajem prošle godine fanovima diljem svijeta stigla je neočekivana glazbena poslastica – Kraljica Popa iznenada je objavila nekolicinu potpuno novih pjesama, predvođenih singlom "Living For Love".
Za Madonnu ovo je 13. po redu studijsko izdanje, a nasljeđuje album "MDNA" iz 2012. godine. Na pjesmama s albuma je radila s iznimno zvučnim glazbenim imenima, među kojima su Diplo ("Living For Love", "Bitch I’m Madonna", "Unapologetic Bitch"), Kanye West ("Illuminati"), DJ Dahi & Blood Diamonds, Avicii ("Devil Pray") kao i Nicki Minaj.
- Koncertna turneja "The Rebel Heart Tour"
Turneja The Rebel Heart Tour kreće 29.08. u Miamiju u dvorani American Airlines Arena, koja otvara sjevernoamerički dio turneje koji obilazi koncerte u rujnu i listopadu. U studenom će započeti europsku turneju u Kolnu, te ide u posjetu velikig gradova Prag, Berlin, Stockholm i dr. Ukupno će održati 20 do 25 europskih koncerata. The Rebel Heart Tour turneju producira Live Nation Global Touring, pod vodstvom direktora Artura Fogela. Rebel Heart je Fogelova peta turneja s Madonnom, suradnja koja je producirala više od 1 milijardu američkih dolara, 7.8 milijuna prodanih ulaznica za 289 koncerata. To je prosječno po koncertu zarada 3.8 američkih dolara i 27.227 prisutnih u publici, što čini Madonnu najuspješnijim ženskim izvođačem na turneji.
- Režiranje filma baziran na noveli "The Impossible Lives of Greta Wells"
Madonna.blog.hr kroz svoj devetogodišnji rad svakodnevno obavještava i informira čitatelje o glazbenoj karijeri i privatnom životu glazbene ikone Madonne. Blog je u velikom periodu prikupio veliku bazu posjetitelja iz regiona i stranih zemalja. Čitatelji svojim izvještajima s koncerata i drugim informacijama su pridonijeli uspjehu ove fan stranice!
Uredništvo Blog.hr: Nešto najiscrpnije i najsveobuhvatnije na netu što se uopće u Hrvatskoj može pronaći, a vezano uz Madonnu, blog je www.madonna.blog.hr. Usuđujemo se reći da bi ovaj blog, preveden na engleski slobodno mogao konkurirati za službeni fan club, jer autor ovog bloga kao da 24 sata dnevno živi Madonnin život i donosi nam sve potankosti i pojedinosti vezane uz njenu karijeru i privatni život. Naravno, sve začinjeno super fotografijama. Ocjena za 10.
Uspio sam intervjuirati Madonnine suradnike, dugogodišnju prateću vokalisticu Donnu De Lory i plesače Mihrana Kirakosyana i Julla Webera.
- Confessions of a Dancer
- Ekskluzivni intervju s Donnom De Lory
- Jull Weber
+ madonnabloghr@gmail.com +facebook.com/madonnablog.hr +twitter.com/runaway_lover +universalmusic.hr/ +madonna.com +instagram.com/madonna +facebook.com/madonna +youtube.com/madonna +plus.google.com/+Madonna +flickr.com/madonnaphotos
Najveća kampanja na ex-Yu prostoru
REKORDAN BROJ MEDIJSKIH SPONZORA ZA MADONIN KONCERT NA JAZU 25. SEPTEMBRA
Vijesti CG: Budva - O veličini događaja u Budvi, pa i cijele Madonine turneje, dobro govori još jedna okolnost. Radi se o medijskog kampanji koja je započeta krajem juna mjeseca, a završava se nekoliko dana nakon koncerta koji će biti održan 25. septembra na Jazu. Dovoljno je reći da je broj od gotovo 130 medijskih sponzora najveći ikad u istoriji organizovanja ovakvih i sličnih događaja, tvrde organizatori. Reklamna kampanja je koncipira na jedinstven način tako što su u stvari osmišljene brojne manje kampanje za svaku teritoriju, republike bivše Jugoslavije, kao i okolne države.
Dakle, radi se o polivalentnom nastupu na različitim tržištima kroz TV i radio medije, te outdoor kampanji. Spotovi se dnevno emituju u svim državama bivše Jugoslavije, na preko 120 medija, i to (u ukupnom zbiru za cijelu kampanju): 5.000 spotova u Makedoniji, 15.000 spotova u Srbiji, 17.000 spotova u Crnoj Gori, 1.500 spotova u Sloveniji, 10.000 spotova u Bosni i Hercegovini, 1.500 spotova u Hrvatskoj i 1.000 spotova u Albaniji Letimičnim pregledom vidi se da je zbir svih spotova prelazi 55.000, što je, kako se navodi, daleko najintezivnija dvomjesečna kampanja na prostorima Jugoistočne Evrope do sada ostvarena.
Takođe, kada su u pitanju dnevne i nedeljne novine i magazini, dogovoreno je partnerstvo sa mnogim nacionalnim dnevnim novinama, te nedjeljnicima i magazinima, a između ostalih tu su i “Vijesti”, “Dnevni Avaz”, “Blic”, “Press”, “Večernje novosti”, “Slovenske novice”, ”Story”, “Delo”, “Vesti”, “Bravo”, “Hello”, “Playboy”, “Večernji list”, “Nezavisne novine”, “Koha javore”. Ako se tome doda i impresivni spisak domaćih i stranih TV stanica (NTV Vijesti, TV Budva, B92, TV Enter, POP TV, Utrinski vesnik, A1 TV, A2 TV, Gorenjska TV, Balkanika Music Television, Belamie, K9 , Panonija, Niška televizija, TV Koper, MTV Adria...) i radio stanica: ( Radio Budva, Radio Tivat, Radio Ponta, Radio Boom, B92, Novosti, Radio S, Bravo, Srce, Balkan, TOP FM Radio, Hayat, Vesta, OSM, RTRS, Metropolis, Istra itd), onda se stiče potpunija slika o samoj veličini događaja. Riječ je, ističu organizatori o najjačoj reklamnoj kampanji u novinama, na radiju i televiziji ikad realizovanoj na prostorima Srbije i Crne Gore.
Po pitanju outdoor kampanje naglasak je stavljen na Crnu Goru, BiH, Hrvatsku i Srbiju pa je tako dvomjesečna kampanja podrazumjevala zakup oko 250 bilborda u ovim državama. Pored toga zakupljeni su i megabordovi, veličine 300 m2, koji na posebno atraktivan način oglašavaju ovaj veliki događaj. Pored toga, u Budvi je koncert oglašen na 70 reklamnih citylight površina. U posljednje tri nedjelje pred Madonin nastup, putem najmanje 50.000 flajera oglašavaće se spektakl kako putem ulične distribucije tako i distribucijom u novinama.
Madona koja je svjetsku turneju započela proteklog vikenda u Kardifu, večeras nastupa u Nici. Kao i njene prethodne i ova serija koncerata je podigla veliku prašinu, a za manje od mjesec dana spektakl kraljice popa imaće priliku da vidi i publika na Jazu. Za predstojeći koncert u prodaju je pušteno 66.000 karata i to po cijeni od 35 eura – parter (58.000 karata), od 70 eura pored bine (5.500 karata) i tribine 200 eura (2.500 karata). Organizatori očekuju da će sve ulaznice za jedini Madonin koncert u regionu biti rasprodate.
Hvala Filipu na informaciji