The Sun potvrdio set listu!

Britanski tabloid The Sun je potvrdio set listu koja je nedavno objavljena na internetu.

Intro/Candy Shop
Beat Goes On
Human Nature
Vogue

VIDEO INTERLUDE
Into The Groove
Heart Beat
Borderline
She’s Not Me
Music

VIDEO INTERLUDE
Devil Wouldn't Recognise You
Spanish Lesson
Miles Away
La Isla Bonita/Lela Pala Tute
Romanian folk musical interlude
You Must Love Me

VIDEO INTERLUDE
4 Minutes
Like A Prayer
Ray Of Light
Hung Up
Give It To Me (Finale)

Skinite sve službene remixe pjesme 'Give It 2 Me'!

Jučer je izašao maxi singl 'Give It 2 Me' za američko tržište, kako airplay ide slabo tako sigurno prodaja singla neće utjecati na dalji uspjeh pjesme u SAD-u.

1. Give It 2 Me (Fedde Le Grand Remix)
2. Give It 2 Me (Oakenfold Extended Remix)
3. Give It 2 Me (Oakenfold Drums In Mix)
4. Give It 2 Me (Eddie Amador Club)
5. Give It 2 Me (Eddie Amador House Loves Mix)
6. Give It 2 Me (Tong & Spoon)
7. Give It 2 Me (Jody den Broeder Club)
8. Give It 2 Me (Sly & Robbie Bongo Mix)

Na ovim linkovima možete skinuti sve službene remixe 'Give It 2 Me'!

Tracklisting: http://rapidshare.com/files/133221625/Give2MOB.rar
01. Give It 2 Me (Album Version)
02. Give It 2 Me (MOB Remix)
03. Give It 2 Me (MOB Paradiso Dub)
04. Give It 2 Me (MOB Radio Edit)

CD1: http://www.filefactory.com/file/a34c18/n/PopRockFan_CD1_rar
01 Give It 2 Me (Oakenfold Radio Edit) (3:26)
02 Give It 2 Me (LP Version) (4:48)
03 Give It 2 Me (Jody Den Broeder Edit) (4:13)
04 Give It 2 Me (Jody Den Broeder Club Mix) (9:32)
05 Give It 2 Me (Jody Den Broeder Club Dub) (9:59)
06 Give It 2 Me (Fedde Le Grand Radio Edit) (4:45)
07 Give It 2 Me (Fedde Le Grand Remix) (6:44)
08 Give It 2 Me (Fedde Le Grand Dub) (6:44)
09 Give It 2 Me (Tong & Spoon Wonderland Radio Edit) (4:28)
10 Give It 2 Me (Tong & Spoon Wonderland Mix) (7:34)
11 Give It 2 Me (Tong & Spoon Get Stupid Dub) (7:34)

CD2: http://www.filefactory.com/file/fa6a3c/n/PopRockFan_CD2_rar
01 Give It 2 Me (Radio Edit) (4:05)
02 Give It 2 Me (Oakenfold Remix Edit) (5:00)
03 Give It 2 Me (Oakenfold Extended Remix) (7:02)
04 Give It 2 Me (Oakenfold Dub) (6:16)
05 Give It 2 Me (Oakenfold Drums In Mix) (5:45)
06 Give It 2 Me (Eddie Amador House Lovers Edit) (4:51)
07 Give It 2 Me (Eddie Amador House Lovers Mix) (7:54)
08 Give It 2 Me (Eddie Amador Dub) (10:39)
09 Give It 2 Me (Eddie Amador Club Edit) (7:22)
10 Give It 2 Me (Eddie Amador Club Mix) (11:08)
11 Give It 2 Me (Sly & Robbie Bongo Mix) (4:54)
12 Give It 2 Me (Sly & Robbie Ragga Mix) (4:56)

Eugene nastupa s Madge!

U intervjuu za brazilski časopis Folha, Eugene Hutz, frontman grupe Gogol Bordello, je otkrio da će nastupiti s Madonnom na njenoj turneji 'Sticky & Sweet' u Sao Paulu u prosincu, što znači da će Madonna ipak nastupiti u gradovima Južne Amerike. Nije poznato da li će Eugene Hutz nastupati s Madonnom na ostalim koncertima.

Prema The Detroit News, Madonna će održati koncert u Detroitu 18. studenog u sklopu svoje turneje 'Sticky & Sweet'. Također je njena glasnogovornica Liz Rosenberg potvrdila nastup za The Associated Press. Madonna.com je dodala Detroit u listu koncerata ali još nema novosti za prodaju ulaznica.

Madonna idealna za spoj s Katy Perry

Američka pjevačica Katy Perry je otkrila za Daily Star kako je skoro zaplakala zbog vijesti da je njena pjesma 'Ur So Gay' Madonnina trenutno najdraža. "Bila je ludnica, poludjela sam od sreće! Oči su mi bile pune vode, suza ali nisam plakala." - Katy nije skrivala oduševljenje.

Priznala je kako je Madonna idealna za spoj za večerom: "Stvarno želim večerati s Madonnom, očekujem taj poziv. Htjela bih je upitati kako je unatoč svemu ostala na vrhu i kako joj karijera još traje. Vjerojatno postoji mnogo koncentracije, fokusiranja, kontrole nad sobom, dijete ali ako bi mi dala koji savjet, htjela bih joj isčupati mozak."

06.08.2008. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #