Timbaland ponovo surađuje s Madonnom!

Popularni producent Timbaland je za MTV izjavio da će uskoro započeti snimanje svog novog albuma Shock Value 2. Na novom albumu će se nalaziti 10 dueta s najvećim zvijezdama - Beyonce, Rihanna, Jonas Brothers, Jordin Sparks, T.I., T-Pain, Jay-Z, Missy Eliott, Chris Cornell i među kojima je i Madonna! "Imam pjesmu za Madonnu koju nisam stavio njezin na album. Sačuvao sam je u slučaju dueta na mom novom albumu." - izjavio je Timbaland.
Photobucket

Carlos Leon o svojoj kćerki Loli

Carlos Leon je za časopis People otkrio da je siguran da se Madonna ne bi nikako upustila u ljubavne afere, kao što mediji pišu ovih dana. Također je razgovarao o svom odnosu s kćerkom Lourdes. "Lourdes je u stanju da me nazove i kaže - Ćao tada, šta radiš? Kada ćemo se vidjeti? To mi je stvarno cool, razgovaramo svaki dan." Što se tiče Madonnine afere s Alexom Rodriguezom koju su mediji izmislili, izjavio je: "Vjerujte, to je čista laž. Poznajem je jako dobro, nikada to ne bi uradila." Priznao je da mu nikako ne leži uloga strogog tate: "Teško mi je da budem oštar prema svojoj kćerki. Možda bi trebao poraditi na području discipline, ali taj zadatak mogu predati njenoj majci!"

Bez obzira što je kćerka popularne dive, Lourdes je djevojčica koja stoji čvrsto na zemlji. "Način na koji ja živim - vozim bicikl, šetam, nemam vozača. Tako je držim prizemljenom. Njena mama radi dobar posao također, nije onakva kakvu je ostali doživljavaju. Jako je cool i divna osoba." Lourdes i Carlos također imaju isti ukus u glazbi, čak mu je Lourdes na iPhoneu skinula par pjesama koje i on sluša. "Alicia Keys, Audio Slave, Beck...sviđa mi se sve što ona sluša!" - izjavio je Carlos.


'Filth And Wisdom' promotivne slike

Od sada možete pogledati promotivne slike Madonninog režiserskog debitantskog filma 'Filth And Wisdom'.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

24.07.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #