Ako mislite da je poznajete, razmislite ponovo

Madonnin brat Christopher Ciccone je nedavno uradio intervju s popularnom američkom TV emisijom Good Morning America u kojoj je razgovarao o raznim temama što se tiče Madonne.

Što Christopher misli o Madonninoj navodnoj aferi s Alexom Rodriguez:
- Mislim da su to obične laži. Kao prvo, unatoč mnogim stvarima, Madonna je katolkinja... Mislim da je on njezin tip, tako da je teško išta komentirati. Mislim da je bio zainteresiran u Kabbalu, upoznao sam ga u Miamiu bezbroj puta. Sumnjam da su imali aferu, siguran sam da to nije uzrokovalo raspad njegovog braka. Ne vjerujem u te priče.

Što je uništilo njegov odnos sa sestrom:
- Guy Ritchie je poprilično glavni razlog tome. Najbolji način kako prići mojoj sestri je dospjeti u krevet s njom, znate na što mislim? Guy i ja se zaista nismo mogli nalaziti u istoj hemisferi. Da ne pričam o njegovom stavu prema homoseksualnosti. Ima problem sa homoseksualcima i sa mnom. To se jasno vidjelo na njihovom vjenčanju u Škotskoj kada su njegovi prijatelji u šali nazdravili na račun homoseksualaca.

O Kabbali:
- Bio sam sljedbenik neko vrijeme, bio sam ucjenjivan. Kada sam završio dekoracije u njenoj kući, dugovala mi je novac za to. Rekla mi je da će mi dati novac ako odem na predavanje Kabbale. Mislim da je Kabbala promjenila njeno ponašanje.

O upotrebljavanju Kabbale za pomoć pri rješavanju problema:
- Kontroliranje je savršena riječ za to i sada, u njenom životu postoje tri stvari koje ne može kontrolirati - nadovršavanje 50 godina, svog supruga i mene i ovu moju knjigu.

Intervju možete pogledati na ovom linku - http://abcnews.go.com/GMA/SummerConcert/story?id=5366168&page=1.

It's Britney bitch!

Web stranica E! News-a je ekskluzivno objavila fotografije Britney Spears sa snimanja kratkog spota za Madonninu turneju 'Sticky & Sweet'!






'Sticky & Sweet' info

Brazilska promotivna kompanija 'Time 4 Fun' je potvrdila Madonnin dolazak u Brazil u sklopu turneje 'Sticky & Sweet'. Prema časopisu Folha, Madonna će nastupati u Rio De Janeirou 13. i 14. prosinca na stadionu Maracana. Prema drugim medijima, Madonna bi trebala nastupati u Sao Paulu 17., 18. i 19. prosinca na stadionu Morumbi.

'Give It 2 Me' singl u prodaji!

Danas je izašao singl 'Give It 2 Me' u većini europskih zemalja! Ovu dance pjesmu je producirala s Pharrellom Williamsom. Spot za 'Give It 2 Me' je sniman 3. travnja u Londonu, a Madonna je odabrala za režiserski dio fotografa Tom Munra i Nathana Rissman. Madonna je s Tom Munrom surađivala na photoshootu časopisa 'ELLE', dok je s Nathanom Rissmanom na filmu 'I Am Because We Are'. Premijera spota je održana na Yahoo, AOL i iTunesu 4. lipnja. 'Give It 2 Me' je već zauzeo prvo mjesto na nizozemskoj top listi singlova!
Photobucket

UK CD 1
"Give It 2 Me" (album version) – 4:47
"Give It 2 Me" (Oakenfold extended mix) – 7:08

UK/Australian CD Single
"Give It 2 Me" (album version) – 4:47
"Give It 2 Me" (Oakenfold Drums In mix) – 5:55
"Give It 2 Me" (Eddie Amador House Lovers remix) – 7:56

UK 12" vinyl
(picture disc)
A1. "Give It 2 Me" (Oakenfold extended mix) – 7:08
A2. "Give It 2 Me" (Oakenfold Drums In mix) – 5:55
B1. "Give It 2 Me" (Eddie Amador remix) – 11:11

U.S. maxi-single
"Give It 2 Me" (Fedde Le Grand remix)
"Give It 2 Me" (Oakenfold Extended remix)
"Give It 2 Me" (Oakenfold Drums In mix)
"Give It 2 Me" (Eddie Amador club)
"Give It 2 Me" (Eddie Amador House Loves mix)
"Give It 2 Me" (Tong & Spoon)
"Give It 2 Me" (Jody den Broeder club)
"Give It 2 Me" (Bongo Joe mix)

U.S. two-track promotional CD
"Give It 2 Me" (album version) – 4:47
"Give It 2 Me" (radio edit) – 4:02

iTunes exclusive download
"Give It 2 Me" (Oakenfold radio edit) – 4:57

U.S. two-disc promotional set
Disc 1:
"Give It 2 Me" (Eddie Amador Club mix) – 11:05
"Give It 2 Me" (Eddie Amador Club 7 edit) – 7:18
"Give It 2 Me" (Eddie Amador Club 5 edit) – 4:56
"Give It 2 Me" (Eddie Amador dub) – 10:37
"Give It 2 Me" (Eddie Amador dub 7 edit) – 7:26
"Give It 2 Me" (Eddie Amador Houselover mix) – 7:52
"Give It 2 Me" (Eddie Amador Houselover 5 edit) – 4:50

Disc 2:
"Give It 2 Me" (Jody Club mix) – 9:29
"Give It 2 Me" (Jody Club 7 edit) – 7:25
"Give It 2 Me" (Jody dub) – 9:57
"Give It 2 Me" (Jody edit) – 4:07
"Give It 2 Me" (Jody edit TV) – 4:08
"Give It 2 Me" (Oakenfold remix) – 5:46
"Give It 2 Me" (Oakenfold Dub) – 6:14
"Give It 2 Me" (Oakenfold extended) – 6:59
"Give It 2 Me" (Oakenfold Drums In mix) – 5:54


DJ Promo Disc 1: http://rapidshare.com/files/125294233/Give_It_2_Me_Disc_1.rar

1. Orginal Video Edit
2. Eddie Amador Club Mix
3. Eddie Amador Club 7" Edit
4. Eddie Amador Club 5" Edit
5. Eddie Amador Dub
6. Eddie Amador Dub 7" Edit
7. Eddie Amador 'Houselovers' Mix
8. Eddie Amador 'Houselovers' 5" Edit

DJ Promo Disc 2: http://rapidshare.com/files/125296009/Give_It_2_Me_Disc_2.rar

1. Paul Oakenfold Drums In Mix
2. Paul Oakenfold Extended Mix
3. Paul Oakenfold Dub
4. Paul Oakenfold Remix
5. Paul Oakenfold Remix Edit
6. Jody den Broeder TV Edit
7. Jody den Broeder Edit
8. Jody den Broeder Dub
9. Jody den Broeder Club 7 Edit
10. Jody den Broeder Club Mix
Photobucket

Obožavateljica prodaje ulaznicu za Madonnin koncert!

Madonnina obožavateljica nudi svim zainteresiranim fanovima ulaznicu (stajanje) + prijevoz za Madonnin koncert u Beču 23. rujna! Ulaznica je kupljena preko agencije Urban Travel i košta 1,850 kuna, uključen je i prijevoz iz Zagreba!

Svi zainteresirani se mogu javiti na email - miranm0001@yahoo.com.

1.850,00 kn: Zagreb, polazak u 9 h,
Autobusni kolodvor [peron 502 - 506].
Povratak 1 sat nakon koncerta.
Cijena se odnosi na prijevoz i ulaznicu za koncert (stajanje – sektor PITCH B).

Kupite ulaznice za Madonnin koncert!

Photobucket

TICKETLINE HR http://www.ticketline.hr/
Na TicketLine Hr možete kupiti ulaznice za Madonnin koncert u Budvi koji će se održati 25. rujna na plaži Jaz.

Ulaznice:
- Stajanje 295.00 Kn.
- Stajanje uz ogradu 655.00 Kn.
- VIP 1,680.00 Kn.


NEW SOUND HR http://www.newsound.hr/rock-09-08.htm

Od sada ulaznice za koncert u Budvi možete kupiti i preko New Sound! Sretno!

- General Admission Standing 295,00 kn + rezervacija 30,00 kn = ukupno 325,00 kn
- Wave Breaker Standing 655,00 kn + rezervacija 30,00 kn = ukupno 685,00 kn (najbliže pozornici)
- Tribune Seating 1.680,00 kn + rezervacija 30,00 kn = ukupno 1.710,00 kn


Ukoliko želite ulaznice šaljemo poštom, preporučeno s povratnicom, na vašu adresu, cijena pošiljke u kojoj može biti najviše 5 ulaznica iznosi =50,00 kn. Podsjećamo da se ulaznce za koncert MADONNE prodaju super brzo, pa vaš odgovor očekujemo odmah. Ukoliko vas zanima izlet (polazak izleta iz Rijeke) upisati ćemo vas u rezervacijsku listu i obavjestiti o detaljima nakon vašeg odgovora. - New Sound za Madonna Blog

Ukoliko vas zanima ovakva ponuda New Sound-a, za više informacija o putovanju i dogovoru kontaktirajte ih na info@newsound.hr.

UPDATE BILETSERVIS http://www.biletservis.co.yu/karte.php

Od sada možete kupiti ulaznice preko Biletservisa! Biletservis vam nudi ulaznice za stajanje i stajanje bliže bini po cijenama od 40 i 90 eura.

Pop ikona Madonna održaće koncert 25. septembra na plaži "Jaz" u Budvi.
Madonna će koncert održati u okviru promotivne turneje "Sticky & Sweet" po Americi i Evropi.
U okviru turneje Madona će održati koncerte u Nici, Rimu, Cirihu, Parizu i Beču, rekao je jedan od organizatora Ričard Herman.
Koncert će trajati dva do dva i po sata. U Budvu će doći 19 šlepera sa potrebnom opremom, dok bina će biti dugačka 100 metara sa 10 metara visine.


TICKETSERVIS http://www.tiketservis.com/
Na web stranici srbijanske koncertne agencije TicketServis možete kupiti ulaznicu za Madonnin koncert u Budvi po cijeni od 39,20 €.! Možete kupiti maksimalno 8 ulaznica za ovaj spektakl, prodaja ulaznica traje još 70 dana! Naručite odmah!

MADONNA
Cena od: 3,200.00 din / 61.80 USD / 39.20 EUR


TICKETLINE http://www.ticketline.co.yu/
Na TicketLineu možete kupiti ulaznice po cijeni od:
- 40 €/3,200 din (stajanje)
- 91 €/7,200 din (stajanje uz ogradu)
- 233 €/18,450 din (tribine)


Također vam nude i aranžman što uključuje ulaznicu + prijevoz:
- 87 €/6,850 din (stajanje)
- 137 €/10,850 din (stajanje uz ogradu)
- 280 €/22,200 din (tribine)


Photobucket

EVENTIM HR/URBAN TRAVEL http://www.eventim.hr/madonna_bec.
U zagrebačkoj koncertnoj agenciji Eventim (ulica - Berislavićeva 13) možete kupiti ulaznicu za koncert u Beču za stajanje u aranžmanu sa autobusnim prijevozom iz Zagreba po cijeni od 1,850 kuna, trenutno nemaju pojedinačnih ulaznica.

Također ulaznice možete kupiti preko ove Eventinove web stranice - http://www.eventim.hr/madonna_bec_prijevoz.html.

"1.850,00 kn: Zagreb, polazak u 9 h,
Autobusni kolodvor [peron 502 - 506].
Povratak 1 sat nakon koncerta.
Cijena se odnosi na prijevoz i ulaznicu za koncert (stajanje – sektor PITCH B).
"

15.07.2008. · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #