Madonna odgovara medijima

Mediji ne prestaju izmišljati tračeve kako Madonna ima ljubavnu aferu s Alex Rodriguezom te kako ga opsjeda sa Kabbalom. Madonna je nedavno dala izjavu za časopis People u kojem negira sve natpise medija: "Sa suprugom ne planiram razvod. Poznajem Alexa Rodrigueza preko Guya Osearya, koji je oboma menadžer. Dovela sam svoju djecu na utakmicu da navijamo za Yankeese. Nemam ništa sa stanjem njegovom braka niti sam se ikada umiješala u njegovu vjeru. Tijekom godina sam naučila da razne optužbe i lažne priče o sebi ne shvaćam previše ozbiljno."

Menadžer potvrdio nastup

Larry Rudolph, menadžer od Britney Spears je potvrdio da će Britney snimiti video koji će biti upotrijebljen kao video pozadina za Madonnin nastup na turneji 'Sticky & Sweet'.

Will Smith o Madonni

Američki glumac Will Smith je priznao za BBC Radio 1 da ga sama pomisao na Madonnu čini uzbuđenim: "Madonna je u odličnoj formi, svaki put kad pomislim na nju osjetim sexy iskrice."










Give it 2 me records

'Give It 2 Me' iako izlazi kao singl 14. srpnja u Velikoj Britaniji, uspio je uskočiti u top 20 britanske top liste singlova. 'Give It 2 Me' je postao Madonnin uzastopni 66. singl koji je dospio u top 20! Madonna po prvi put od 1985. ima dva singla koji se nalaze uzastopno u top 20 - '4 Minutes' na 17., a 'Give It 2 Me' na 18. mjestu. Madonna je ovog tjedna zahvaljujući singlu 'Give It 2 Me' provela 700. tjedan na britanskoj top listi singlova, što je čini 4. umjetnikom s takvim uspjehom. Idućeg tjedna se očekuje da će prodati preći cifru od 16 milijuna prodanih singlova u Velikoj Britaniji.

1 N 1 Dizzee Rascal Feat. Calvin Harris & Chrome Dance Wiv Me*
2 1 9 Ne-Yo Closer
3 N 1 Basshunter All I Ever Wanted*
4 3 3 Jordin Sparks feat. Chris Brown No Air*
5 4 6 Chris Brown Forever
6 11 2 Ironik Stay With Me
7 2 3 Coldplay Viva La Vida*
8 5 8 Rihanna Take A Bow
9 7 18 Gabriella Cilmi Sweet About Me
10 10 3 Busta Rhymes Feat. Linkin Park We Made It
11 6 10 Sara Bareilles Love Song
12 9 11 Duffy Warwick Avenue
13 8 8 The Ting Tings That's Not My Name
14 12 16 Sam Sparro Black & Gold
15 24 7 The Ting Tings Shut Up And Let Me Go*
16 15 15 Will.I.Am feat. Cheryl Cole Heartbreaker

17 14 16 Madonna feat. Justin Timberlake 4 Minutes
18 25 6 Madonna Give It 2 Me*

19 18 11 Wiley Wearing My Rolex
20 19 13 September Cry For You


Airplay
01 01 Sara Bareilles Love Song
02 03 Duffy Warwick Avenue
03 02 Gabriella Cilmi Sweet About Me
04 05 Ne-Yo Closer
05 06 Coldplay Viva La Vida
06 04 Kooks Shine On
07 16 Estelle No Substitute Love
08 09 Madonna Give It To Me
09 07 Rihanna Take A Bow
10 19 Jordin Sparks No Air

'Give It 2 Me' je također debitirao na 39. mjesto na svjetskoj top listi singlova.

Skinite mix Madonninih balada

Jedan Madonnin obožavatelj je odlučio podijeliti svoj mix Madonninih balada sa čitateljima ovog bloga. Uživajte!

http://www.sendspace.com/file/rf0jsb

07.07.2008. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #