Glasnogovornica odgovorila na glupe tračeve

Madonnina glasnogovornica Liz Rosenberg je dala izjavu za časopis People, negirala je glasine oko razvoda para Ritchie. "Madonnin suprug Guy je sinoć doputovao u New York da bi provodio vrijeme sa svojom obitelji. Nema nikakvih planova oko razvoda braka Madonne i Guya."

Mediji su bili opsjednuti tom temom, pa čak nakon što su je vidjeli na baseball utakmici, pisali su kako je u ljubavnoj aferi s baseball igračem Alex Rodriguezom. "Madonna i Alex imaju istog menadžera, Guy Osearya. Upoznali su se, Madonna je prošlog tjedna s menadžerom povela djecu na utakmicu Yankeesa. Ne postoji drugi komentar u vezi toga, nije ništa novo da mediji u zadnje vrijeme izmišljaju priče o Madonni." Na kraju se našalila: "Također negiram priče o aferi Madonne i Lil Waynea."






Madonna tražila drag queens za turneju

Kolumnistica Liz Smith za časopis Variety je opisala kako teku pripreme za turneju 'Sticky & Sweet'. Kao što vam je poznato, Madonna održava probe za turneju u New Yorku, u ogromnoj prostoriji u kojoj Madonna ne dozvoljava da se pali klima uređaj. Plesačima i bendu je teško izdržati na temperaturi od 45°, kako Liz Smith kaže, dvorana se pretvorila u saunu. Prema riječima Liz Smith, Madonna bez šminke, obučena u crnu trenerku, izgleda mlađe, svježije i vitalnije nego ikada prije.

Madonna je imala viziju za turneju, koju je ostvario Jamie King, a poslala je koreografima email s raznim idejama koji rade samo preko tog emaila. Za jedan nastup četiri plesačice su obučene u poznate Madonnine kostime! "Prvo sam pomislila da bi manekenke bile idealne za taj nastup, onda sam razmislila kako je to posao za prave djevojke. Stvarno sam htjela drag queens, tko me bolje oponaša? Shvatila sam da to ne bi bilo fer prema plesačicama jer su one ipak sa mnom na stageu." - izjavila je Madonna.

Photobucket

'Spanish Lesson' i 'Incredible' izbačeni sa set liste

Prema pouzdanim izvorima, Madonna nije zadovoljna s live verzijom 'Spanish Lesson' pa je namjerava zamjeniti s pjesmom 'Ring My Bell' od Anite Ward koja ide poslije 'Buenos Aires'. Također Madonna je izbacila 'Ray Of Light' s liste, sigurno na svu radost fanova jer su se prezasitili te pjesme na turnejama.

Nastup 'Give It 2 Me' je isti kao na promo turneji albuma 'Hard Candy' ali s različitim kostimima. Pored 'Spanish Lesson', druga pjesma s novom albuma koja se neće naći na turneji niti u obliku video pozadine niti u nastupu je 'Incredible'!

Tekst pjesme 'Dear Father'

Od sada možete zapjevušiti uz tekst neobjavljene pjesme 'Dear Father' koju možete skinuti u prošlom postu.

Blessed I am, bless I will
I’m the one, I can still
Overcome, and embrace
All this, misery and hate

Take me by the hand lead me down the road
Loosen my grip and lighten my load
Help me take the path less traveled by
Help me understand the reasons why

(Chorus:)
Dear father, forgive me
I don’t know what I’ve done
Dear father, please guide and protect me
I’ll return when my battle is won

Dear father

Blessed you are, bless you will
You’re the one, with me still
Give me strength, to undo
All the, hurting people do

Take me by the hand lead me down the road
Loosen my grip and lighten my load
Help me take the path less traveled by
Help me understand all the reasons why

Dear father, forgive me
I don’t know what I’ve done
Dear father, please guide and protect me
I’ll return when my battle is won

Without your help, dear father (x 7)

(Bridge:)
I would be all alone
In the dark
No one to comfort me
Who listens to my heart

Take me by the hand lead me down the road
Loosen my grip and lighten my load
Help me take the path less traveled by
Help me understand all the reasons why

Dear father, forgive me
I don’t know what I’ve done
Dear father, please guide and protect me
I’ll return when my battle is won

Dear father, forgive me
I don’t know what I’ve done
Dear father, please guide and protect me
I’ll return when my battle is won

Without your help, dear father

01.07.2008. · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #