Madonna ubrizgavala injekcije glumcima?

Madonnin suprug Guy Ritchie ovih dana režira u Londonu novi film 'RocknRolla', pa Madonna često dođe na snimanje filma. Prema časopisu Mirror, u posljednje vrijeme, Guy se žalio supruzi kako je njegovu ekipu iz filma zahvatio virus gripe, te da zbog toga mora odgađati snimanje. Tu je Madonna preuzela stvar u svoje ruke.
Kako piše naveden časopis, otvorila je prtljažnik svog Range Rovera i izvadila vitaminske injekcije vitamina B12 koje koristi ona i njeni plesači. U trenutku kada je ubrizgavala injekciju glumcu Geraldu Butleru, glumac Tom Hardy je to vidio i ostao zaprepašten, pogotovo kada je vidio da mu to ubrizgava u gornji dio stražnjice.

Tom Hardy je izjavio: "Kada smo bili na pauzi, pošto je znao da sam veliki Madonnin obožavatelj, Guy me upitao da li se želim s njom upoznati. Da budem iskren, to što sam vidio me je najviše šokiralo u mom životu do sada. Madonna je sjedila u Range Roveru i ubrizgivala injekciju Gerald Butleru, vjerujte mi! Bio sam šokiran, samo sam stajao, nisam mogao otvoriti vrata i gledati to. Znam da bi bila odlična stvar upoznati Madonnu, kao da si upoznao Elvisa, ali da ubrizgava injekciju nekom glumcu je najmanje što sam mogao očekivati. Bila je smirena, nije bila iznenađena što to netko gleda. Dok mu je ubrizgavala, pričala je samnom, govorila mi je o knjigama koje trebam da pročitam. Svidjela mi se kao osoba, zanimljiva je."

30.08.2007. · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #