"O moj bože, pjevam sa Madonnom!"

Američki pjevač Justin Timberlake je za MTV otkrio detalje o zvuku novog Madonninog albuma, također je pričao o suradnji sa njom. Madonna je oduševljena radom ovog mladog pjevača i divi se njegovom talentu tako je odlučila da želi sa njim surađivati sa svoj novi album koji će izaći u 11. mjesecu.

Producenti Madonninog novog albuma, Justin Timberlake i Timbaland su producirali velik broj pjesama. Timberlake je izjavio: "Postoji par dueta na njenom novom albumu! Madonna je jako talentirana, pametna, cool osoba i ima čudesan um. Zabavno je raditi sa njom, uvijek mi daje neke savjete. Svakako postoje trenuci kada se sam začudim kao 'O moj bože! Pjevam sa Madonnom!'"



Što se tiče Madonninih tekstova i pjesama, Justin je rekao: "Možemo usporediti stil muzike i tekstove sa Madonninim prvim albumom, ali za ovaj album tekstovi su "napredniji" i ima zvuk koji podsjeća na te pjesme. Album je napravljen kao da smo spojili Madonnin stil muzike sa mojim, na njemu će te čuti pjesme onakve kakve želite da sada zvuči Madonna. Album ne odudara od Madonninog stila, nije ništa novo od onoga što je Madonna prije radila."

Justin je otkrio kako mu je bilo zabavno u studiju, dok je Madonna dovršavala pjesme, igrao bi video igrice i zabavljao je sa svojim šalama.

09.08.2007. · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #