andjeo_srece

nedjelja, 14.02.2010.

VALENTINOVO!!!!!

valentinovo_ru~a&srce_pusa_soft_GIF.GIF Pictures, Images and Photos

Na današnji dan sretni trebamo biti,
ali na žalost ima i onih koji to nisu.
Zaželimo i njima sreću i ljubav,
neka nađu nekoga tko voljet će ih.

Ima ljudi koji ljubavi nikakve nemaju,
i djece male kojima nitko priči neće,
neka i za njih bude pjesma ova
i tugu iz oka neka danas izbrišu.

Ja volim i voljena sam, znam kako je to,
sretnija od toga ja biti nikada neću,
tome mogu zahvaliti dragom svom
i zato život svoj njemu ću da poklonim.

Ljubavi moja bliži se dan
kada sretan uz mene ćeš biti.
Poljupcima uspavat ću te
i njima te ujutro buditi.

Neka ljubav vlada danas više nego inače,
ali neka nikada ne prestane, i zato
Želim tebi i svim blogovcima,
kao i svim ljudima sretno i veselo Valentinovo!!!!

14.02.2010. u 13:24 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (3)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Kolovoz 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (11)
Siječanj 2010 (10)
Prosinac 2009 (19)
Studeni 2009 (16)
Listopad 2009 (23)
Rujan 2009 (29)
Kolovoz 2009 (73)

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Komentari da/ne?

Opis bloga

myspace layouts images

myspace layouts




POEZIJA






angel N devil Pictures, Images and Photos






ZAJEDNO PROTIV PLAGIJATA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BOŽICA I NJENE KĆERKE
DANIJELA I SONJA




Blue Rose and Heart Pictures, Images and Photos


Tweety.. Pictures, Images and Photos

myspace layouts

myspace layouts


Linkovi

myspace layouts

myspace layouts





Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic



ZAJEDNO PROTIV PLAGIJATA



BLOGERI KOJE RADO ČITAM:


Andjelčić

Seka

blue angel

Ljubav je, ipak, najveća

Mala plava777

tajanad

dont forget me

opinian

Vitae

trag u pustinji

tiha sjena

Maya

Nina1989

Dvadeseti veljace

praštanje

Fancy

odlazim

snaga života

promatram, razmišljam

zarobljeno more

Scorpia Negra

Zauzeti

Zarina

sewen

Luda za njim

dajana-a.k.a-crazygirl

a ima ih jošššš....



Božica


myspace layouts

myspace layouts




U glavi mi je napravila zbrku
U stomaku imam muku
Ne mogu više jesti
Ni nigdje na miru sjesti
Iz misli ju nemogu istjerat van
A i kad bi htjela , ja to ne dam
Zelim je sada ovdje kraj mene
I da me grle ruke njene
I da me ljubi cijelu noć
O jedva čekam kad će to doć


Napisao
Branko
Za
Božicu


Image and video hosting by TinyPic


ZA BOŽICU


VOLIM TE VIŠE OD SVEGA
OD ZLATNOG SUNCA
I PLAVOG NEBA
ZA TEBE ĆU ŽIVOT DATI
SAMO AKO ĆU ZNATI
DA SRETNA ĆEŠ BITI TI
JEDINA LJUBAVI




Image and video hosting by TinyPic



Ruku prijateljstva možeš dati svima
ali srce ostaje samo voljenima



myspace layout codes

myspace layout



Jedva čekam da te čujem
jer bez tebe ja bolujem.
Kad telefon zazvoni,
ti ćeš reći:"MOLIM",
a od mene ćeš ćuti:
"PA LJUBAVI JA TE VOLIM"


Blooming blue rose Pictures, Images and Photos

Kada nestane sjaja u travi,
i mirisa cvijeća, nećemo tugovati,
već ćemo smoći hrabrosti,
za ono što je ostalo iza nas


cool myspace layouts

cool myspace layouts



Samo tko voli znade što boli
i kako je teško sreću naći.
Onaj tko pati može da shvati
što u životu ljubav znači!!!


Clock Generator






-ETO KOLIKO VAS JE NA BLOGU




MASTURBATORS
MASTURBATORS







myspace layout images

myspace layout




ZA BOŽICU

Love Pictures, Images and Photos



VOLIM TE VIŠE OD SVEGA
OD ZLATNOG SUNCA
I PLAVOG NEBA
ZA TEBE ĆU ŽIVOT DATI
SAMO AKO ĆU ZNATI
DA SRETNA ĆEŠ BITI TI
JEDINA LJUBAVI



ILoveYouHeartRose1 Pictures, Images and Photos

Image and video hosting by TinyPic


pictures Pictures, Images and Photos



Image and video hosting by TinyPic