All good things!

utorak, 10.04.2007.

Internet

U jednom ajmo reći burnom razdoblju života, točnije prije nešto više od dvije godine, kada sam prekinuo s posljednjom curom (o razlozima sad ne želim pisati, nije to tema), Internet mi se učinio kao zanimljivim sredstvom za liječenje depresije, samoće a na kraju krajeva i novim početkom. Kako sam počeo sve više ljudi upoznavati za koje sam mislio da su mi slični, vjerovao sam da sam našao dobre prijatelje u koje mogu imati povjerenja i s kojima imam o mnogo čemu pričati odnosno tipkati.
No danas, dvije godine i nešto sitno kasnije imam sasvim drugo mišljenje o svemu tome.
Ne niječem da Internet nije zanimljiv ali ne isplati se zbog njega žrtvovati društveni, ljubavni te obiteljski život.
Danas kad naiđem na neke stvari koje su mi možda prije godinu, dvije bile sasvim normalne, ne mogu a da se ne zapitam…
Jeli normalno na Internetu godinu dana se predstavljati kao djevojka a muško si, jeli normalno ostaviti dečka zbog nekog mlađeg od sebe na Internetu, jeli normalno zaljubiti se u osobu preko Interneta koju nikad nisi vidio a grad je pun slobodnih cura…
OK ovo treće se i meni dogodilo, priznajem, iako danas mislim da to nije ni bila ljubav, samo simpatija i naklonost ali da mi je nezamislivo, svakako da je.
Isto tako vrijedi spomenuti da ima ljudi koji su svoj život pretvorili u Internet, čitao sam o tome nedavno u jednom časopisu kako gotovo 40% od onih koji svakodnevno zalaze na Internet gotovo nikad ne izlaze van i nemaju nikakav kontakt s ljudima jer su prezauzeti forumima, blogovima i tzv. Internet pričalicama.
Znaju se hvaliti kako imaju prijatelje u cijelom svijetu ali najčešće ne znaju ni kako se zovu ti navodni prijatelji steknuti putem Interneta…
Kad se bolje promisli, Internet zapravo donosi više štetnosti nego koristi.
Nabrojat ću samo neke faktore:

1. Skriveni identitet – kako nikad ne znaš tko sjedi s druge strane Monitora, postoji opasnost da uopće ne znaš s kim zapravo pričaš. Dovoljno je reći da smo ekipa s jednog manjeg foruma i ja godinu dana bili uvjereni kako je jedna naša članica žensko a nedavno se ispostavilo suprotno.
2. Online mobbing – vjerovali ili ne ali postoji čak i tzv. virtualni ili online mobbing, dovoljno je da ti se mišljenje ne poklapa s većinom korisnika na jednom forumu iako se čak može radit i o samo jednoj osobi koja ti je zbog najmanje sitnice spremna napisati najgore stvari, koje nikad u realnom svijetu ne bi rekla.
3. Psihopati – iz iskustva znam da postoje ljudi koji ti se isprva učine zanimljivim i simpatičnim, no kasnije se preobraze u tvoju najgoru noćnu moru. Još ako se dočepa tvog broja mobitela, jadni vi! Stoga savjetujem svima da koliko god vam se netko učinio simpatičnim, broj mobitela ipak držite za sebe.
4. Ovisnost – jel vam se dogodilo kad da ako niste jedan dan mogli sjest za kompjuter i otići na Internet, da ste postali razdražljivi, nervozni pa čak i agresivni? Čestitam, znači da ste član kluba ovisnih o Internetu koji se (nažalost) povećava svakim danom.


Jučer sam službeno izašao iz kluba ovisnih sljedeći primjer Ljevakinje i osjećam se odlično, za sad mi Internet uopće ne nedostaje a nadam se da će tako i ostati.
Osim toga, uskoro počinjem raditi pa ću biti okupiran drugim stvarima.
Moglo bi se reći da sam sad tamo gdje sam trebao biti nakon prekida s curom.
Kad se sjetim svega što sam doživio i proživio u te dvije godine, možda bi mi bolje bilo da nisam ni dobio priključak na Internet a možda i nije, kako je moja pokojna Teta Ruža znala reći, svako iskustvo, bilo dobro ili loše nas nečemu uči… cool

- 16:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #