Cifra kaže:

MA3CA

subota, 12.06.2004.

CENTAR ZA SMETANJE I UZNEMIRAVANJE

Već nekoliko dana namjeravam pisati o ovoj temi, ali odustanem jer znam da bih za nju morao potrošiti sate i sate kako bih je kvalitetno obradio, a vremena nikad dovoljno...

E pa nemam ga ni danas, ali današnji događaj sa Kostadinkom (supružnicom) kao da mi je gurnuo tipkovnicu pod prste i rekao: PIŠI, ISTINA MORA BITI OBZNANJENA!

Legnem tako ja danas tek oko 18h u sobu, daleko od žene, dece i ostalih možebitnih popodnevnih uznemiravača s namjerom da ubijem OKO na pola sata. I dođe meni prvi san na oči, kupujem ja neke auto dijelove po super povoljno cijeni (uljni filter za 32 kn), uživam u tome, kad čujem ja izvan te priče otvaraju se sobna vrata i Kostadinka se prodere:

- Pa Živadine (odn. ja - Op.a.) srećo jesi ti normalan, spavaš ha? Reko si otić u voćarnu, a nisi, pa sad nećeš ništa ni kupit, kad su ljudi sve pokupovali, a treba nam krumpira mladog luka, i paprike!!!! Gdje ću ja to sutra nabavljat, a lijepo znaš da dolaze tvoji na ručak. Gledam ja tebe cijeli dan, samo loviš priliku da šmugneš u sobu, e nećeš........

- Užas subotnjeg popodneva postao je moja stvarnost. Proradio je "Centar za smetanje i uznemiravanje" kod moje žene. Tjednima je bio obuzdavan, ili se pritajio i već sam mislio da sam GA SE RIJEŠIO (uvijek se nadam). Ali Vraga, pritajio se on, čekao da se opustim i proradio kad sam se najmanje nadao, u subotu popodne, nakon cijelog dana jurcanja s djecom po sunčini i igranja nogometa točno u podne.

Za mlađu mušku populaciju i one koji nisu u braku, ali i za one koji žive nevjenčano (na probi) objasnit ću ukratko problematiku tog Centra koji se nalazi isključivo u ženskom mozgu, a smješten je između područja zaduženog za uočavanje izuzetno povoljnih kupnji i onog zaduženog za cipele. Ostala muška populacija koja je u braku dulje do 13 mjeseci zna o čemu govorim i oni mogu istog trena prestati čitati ovaj teorijski dio teksta.

Odmah na početku, dragi moji dječaci, moram razbiti vašu iluziju da vaša djevojka nama razvijen taj dio mozga ili da ga uopće nema. Ima ga sigurno, ali se taj dio mozga aktivira isključivo 13 mjeseci nakon stupanja u brak (ne zna se razlog tome, ali stručnjaci smatraju da je razlog tome navlaćenje na tanak led), iako i prije tog vremena postoje određene naznake koje mi muškarci zanemarujemo na konto naše zaljubljenosti. Osjećaj je jednak onome kad vam se svidi polovni auto i želite ga pošto poto kupiti, pa ne vidite da je bio na krovu, da je triput udaren i prefarban kompletno i još par sitnica koje suprotno svim razumskim kriterijima ne biste smjeli zanemariti.

Privi značajniji simptomi počinju laganim prijekornim pogledom kad izrazite želju za gledanjem neke važnije utakmice, nastavlja se cvonkanjem zbog čitanja novina za stolom pri doručkuručkuvečeri, a završava potpunom zabranom popodnevnog drijemanja ili opuštanja kad po vašem mišljenju nemate nekih većih obiteljskih odn. kućnih obaveza.

Nemam sad dovoljno vremena da dublje obradim ovu temu, ali ako ima zainteresiranih rado ću mu pomoći savjetima kako se djelovanje tog Centra da zaobići. Glupo bi bilo da to ovako i javno obznanim, jer dobro znamo da neprijatelj (supruge. Kandidatkinj eza supruge, priležnice i sl. kategorije žena) nikad ne spava, tj, možda čita ovaj blog i skuplja korisne informacije.

DOBRA VIJEST, MUŠKARCI MOJI, JE TA DA SE CENTAR SAM OD SEBE ISKLJUČI IZ NEPOZNATIH RAZLOGA (MOŽDA ZBOG PREOPTEREĆENJA), NA TJEDAN - DVA, A PONEKAD I DULJE, SVAKE 2-3 GODINE, PA IPAK NIJE TAKO STRAŠNO. MOJA TRI TJEDNA SU UPRAVO PROŠLA.

JEDVA ČEKAM 2006. GODINU!

- 21:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #