Cifra kaže:

MA3CA

četvrtak, 03.06.2004.

DVA DANA POSLIJE

Draga Seve,

tugo moja, čemeru i jadu moj što te jadnu zadesilo, sigurno se pitaš? Misliš si kako su ljudi zli, osvetoljubivi, podli, zluradi, a i kud je otišla sva ta tehnologija? Gledaj Seve stvari stoje 'vako. Svakog čuda tri dana dosta, pa kako je danas taj treći dan sutra možeš (malo) odahnut. Znam da ti ni sutra neće biti lako kad odeš preko ceste u trafiku po cigarete, ljudi će se ti podsmjehivati na ulici, al' podsmjehuju se i 200 kilašima i onim što rinčice nose u nusu i pupku, pa šta. Ljudi su navikli pa ćeš i ti.

No, šalu nastranu, ne pišem ti ovo pismo u zloj namjeri nego više kao podršku u ovoj, za tebe, teškoj situaciji. Znam kako ti je, osjećaš mučninu u želucu, nešto te guši u grudima, ne spavaš bez pilula, sve ti se gadi. Proći će, uvijek prođe.

Gledaj, mene su uvijek učili da događaji koji me zadese, bili oni sretni ili tragični, nikad nisu slučajan splet okolnosti, već izvrsno režirana predstava čiji sam ja glavni glumac, a ti sama pretpostavi tko je režiser. Početak takvih predstava uvijek seže daleko, daleko u moju ili tvoju osobnu povijest u kojoj je i uzrok nastanka iste, a tragični vrhunac koji te trenutno zadesio nije i njezin kraj, već samo zaplet. Jednog dana ćeš shvatiti zašto ti se ovo dogodilo (to će ustvari biti rasplet) i bit ćeš režiseru zahvalna što te je angažirao u glavnoj ulozi. Možda će te ovaj događaj duboko, istinski duboko promijeniti ili te tek pokrenuti da se mijenjaš na osobnoj razini. Naravno još ćeš mnoge pjesme otpjevati dok se to ne desi. Možda se nećeš promijeniti ni trunke, pa ćeš cijeli život osjećati gorčinu zbog ovog događaja. Ne znam, sve ovisi o tebi.

Ja ti ne bih želio pametovat da si ovakva ili onakva, da si spavala s ovim ili s onim pa kako je to nemoralno, pa kakve su to poze i sl. Vjerujem da sam ja bio Severina i da sam živio u sličnom okruženju i okolnostima da bih postupio isto. A koji čovjek ne bi? Svi smo samo slabi ljudi i kad nam slava, novac i moć udare u glavu radimo svakojake gluposti.

Znaš, jednom sam prije dosta godina rekao sam sebi: ja ovo ne bih nikada mogao učiniti, ja nisam kao on. Ovo što radi drugima je ogavno. I znaš što mi se desilo? Već sljedeći mjesec sam kao po nekoj špranci ponovio postupke njegove koje sam iz dubine svog srca s gorčinom osuđivao. I što sam shvatio? Da sam prokleto isti kao taj čovjek kojeg sam osuđivao i da sam, ako me dragi Bog ne čuva, sposoban za ama baš svaku opačinu na ovom svijetu.

Zato Seve moja, drž' se, glavu gore, muški stisni zube i razmisli o svemu ovom. Nemoj biti puna gorčine na ljude koji su ti ukrali snimku, gledaj na njih kao tvoje kolege u predstavi. Pa na kraju krajeva bez njih bi tvoja osobna predstava postala već svima uključujući i tebe dosadna.


Jedina zamjerka koju imam na tebe je što si mi jučer ugušila internet pa nisam mogao blogat, ali opraštam ti jer volim Frutissimu.

- 10:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #