ponedjeljak, 30.03.2009.

Ovisna o seksu

Danas mi je bivši dragi tijekom našeg sad već ne znam kojeg po redu susreta i našeg seksa poznatog po novoj pozi svaki put kad se nađemo rekao da sam ovisna o seksu. Ja?! Ovisna?! I to o seksu. Je li moguće??
Da moguće, je,ali budući da se ne mogu zamisliti da diram ikoga drugoga, a pogotovo da „ljubim“ kako to moj anđel kaže, njihovog malog, zaključujem da sam ovisna samo o seksu s bivšim. Je li to dobro? Nije. Ja se još uvijek jednim dijelom nadam da ćemo mi kad-tad biti zajedno,ali s njegove strane totalno ne znam na čemu sam. Jedan dan me ubije u pojam i odlučim da više nikada ne želim stupiti u kontakt s njim i razmišljam kako ću mu blokirati pozive, poruke i sve ostalo, ali već slijedeći trenutak pomislim na to kako ne bi mogla bez iščekivanja njegove poruke i pitanja: „Kad ćemo se mazniti?“ To me totalno uzbuđuje.
Zašto sam ovisna o seksu baš s njim? Zato što čovjek totalno zna što treba napraviti. Ne pita, radi po svom i to upravo ono što me napaljuje. Pipkanje, lizanje, grickanje, naprijed, iza, sa strane…
Jedno od najboljih iskustava je bilo cjelovečernje udaranje poslije zajedničkog tuširanja. Pod tušem smo se malo napaljivali i dirali se, a onda me bivši dragi okrenuo bez riječi i stavio mi „malog“. Jedva smo stigli do kreveta, a onda je tek počela uživancija. Jao….
Gotovo tri sata čistog seksa. Pa zar se može poželjeti nešto bolje?? Kakvi novci, kakvi bakarači! Kada imaš nekog tko te savršeno zna zadovoljiti i s kojim ćeš uživati svaki put kada te dotakne, nikakvi novci to ne mogu zamijeniti. Tako sam ja na primjer shvatila da ne bih mogla nikako biti sponzoruša. Ne pale me novci, pali me bivši.Tjedan dana poslije se prisjećam pojedinih trenutaka. No, ipak svaka ženska osoba prije nego što počne neku ozbiljnu vezu s muškarcem, dobro razmisli kakvu budućnost može imati s njim i što joj on može pružiti. Ukoliko je osoba na rubu švorca, to znači da nije sposobna brinuti se za sebe,a posebno za nekog još pored sebe i taj odmah dobiva crveno svjetlo. Isto tako ne mora značiti da treba voziti najnoviju bemburu, pasata ili audija da bi se moglo s njim uživati.
Muškarci trebaju naučiti zadovoljiti svoje ženske polovice i vratit će im se duplo više!!

00:17 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.