subota, 17.01.2009.

Ljigavac ili frajerčina

Vjerujte, znam da cure ponekad znaju biti glupe što se tiče odabira muških osoba i jedna sam od tih. Nisam previše razumna kad se radi o odabiru dečka za neku ozbiljnu vezu. Znam jedino da se cure užasno pale na muškarčine i "wanna be" frajere. Zaboravite na romantiku, cure ne padaju na to.
Cure u današnje vrijeme ne vole biti samo lovina, već vole i loviti. Nije zanimljivo ukoliko vam se dečko daje na pladnju. Nema onog napetog iščekivanja i očekivanja signala od dotične osobe. A svi znamo kako je u životu s vremena na vrijeme potrebno malo adrenalina. Ljigavac bi bila osoba koja vam neprestano šalje porukice u kojima curu oslovljava sa mačkice, micek, mucek, pucek i ostale umanjenice životinjskog roda. Namjerava vas pošto-poto zbariti misleći kako cure padaju na te njegove sladunjave izljeve. No, toliko glupe baš i nismo. Cure točno znaju i osjećaju kada ih se pokušava zbariti samo kako bi kad-tad došli do nečega.
Nedavno sam upoznala dečka savršenog izgleda i frajerskog držanja. Kako se ono kaže, svidio mi se na prvi pogled. Gledali smo se cijelu večer te smo se na kraju uspjeli i upoznati, razmijeniti brojeve i otići zajedno na piće te se malo bolje upoznati. Taj prvi zajednički izlazak je protekao u najboljem redu i uspjela sam se na par dana odmaknuti od mojih uobičajenih problema jer sam bila zaokupljena razmišljanju o dotičnom dečku. Činio se sasvim ok, onako crn i visok i razgovorljiv. Nije čak bio ni naporan i slao mi more poruka niti je previše zvao, sve umjereno. Savršeno, pomislih. Konačno mogu zaboraviti bivšeg i krenuti dalje.
No, nije to dugo potrajalo. Na drugom, nazovimo to "spoju" imali smo tema za razgovor,ali se malo-pomalo počeo čudno ponašati. Sladunjave izjave i poneki ženskasti pokreti, dobrano su me ohladili od njega. Nisam mu se više javljala niti sam forsirala izlazak pod izlikom gripe i temerature koju sam taman u to vrijeme imala. Nakon par dana dotični pošalje poruku koja mi je došla kao budali šamar i tada sam skužila da dečko totalno nije za mene. Poruke sa ljubljenjem bolnih mjesta, totalna kanta ledene vode! Da se razumijemo, ja volim izmjenu nježnosti,ali sa osobom s kojom sam u vezi i u koju sam, moglo bi se reći, zaljubljena,ali ovo je previše. Prekrižen.



S druge strane, frajerčina će vas stalno držati na tankom ledu i nikada nećete znati na čemu ste i o čemu dotični razmišlja. U tom slučaju ćete imati i previše adrenalina. Čak u tom obujmu da vam prijeti opasnost od odlaska na psihijatriju. Očekujući poruku ili neki signal da vam je dečko živ i zdrav, pokušavate stalno nešto raditi,ali na ništa se ne možete skoncentrirati. Poruke u gluho doba noći od navodnih kolega da i ne spominjem. Ignoriranje vaših poruka i čekanje na odgovor najmanje pola sata pod izlikom da nema vremena jer radi te slučajan susret s njim u kafiću 10 minuta nakon što vam je rekao da neće s vama na piće već da ide spavati. Izbjegavanje bilo kakvog razgovora i pokušaja riješavanja problema u vezi. Sve se to možete nadati od takozvanog frajerčine. No, njihova samouvjerenost i konstantno ignoriranje je ono što cure privlači k njima.
No, smatram da takvi frajeri uvijek dobiju ono što su zaslužili. Nitko nije neranjiv. Jednostavno tražite osobu s kojom možete bez problema pričati, smijati se i zabavljati. Sve ostalo ignorirajte.
Lullaby


17:10 - Komentari (0) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.