Ludo srce

ponedjeljak, 02.10.2006.

rekao je ne znam što da radim... ne znam je li pametno... rekla sam mu pusti nek traje... sve dok traje dobro je... i primio me za ruku... onako kako se prima netko koga nikada ne želiš pustiti... i zastao je kako bi me mogao poljubiti da nitko ne vidi... jer bio je u pravu... nije bilo pametno...
rekao je bilo bi drugačije da smo se sreli par godina kasnije... rekla sam ne bi sigurno... sada znam da bio je u pravu... jer bila sam premlada... i nisam znala cijeniti to što imam... on me naučio...
rekao je ne brini se, zaboravit ćeš ti mene vrlo brzo i uplovit ćeš u nešto puno bolje... rekla sam vjeruj mi, neću te zaboraviti... znala sam da jedino ovaj put nije bio u pravu... jer čak i kad pomislim da ga pomalo zaboravljam dogodi se nešto... i opet osjetim koliko mi znači... i ne znam mogu li dalje...

nemam ja milion sudbina
pa zar nije dovoljna ova jedna, tako bijedna?

02.10.2006. u 13:47 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

što kada poželiš pobjeći od svega...
je li ovo dovoljno...

gracia
ina
megane
orfeya
poluuspavanka
provincijalka