Ludo srce

petak, 29.09.2006.

jučer sam razgovarala s dvije cure... ne mogu ih nazvati prijateljicama jer se premalo poznajemo, ali opet su mi dovoljno drage da ih mogu tako nazvati... taman kad smo se pozdravljale pitala me jedna: - a kako ste ti i tvoj dečko? još uvijek planirate vjenčanje, kuću?
- da :)
- lijepo je kad možeš tako s nekim planirati...
- je, jako je lijepo... ali je jako teško kad prekinete...
i tako je počela priča o Njemu... nakon dugo vremena (godinu dana ako ne i više) pričala sam nekome o Njemu... čudno je bilo... kao da pričam o nekome tko nikada nije ni postojao... ne znam...
saznala sam prije 2, 3 mjeseca... ali tek sam jučer postala svjesna da se taj dan približava... pa taj dan će stvarno doći... i slomilo me... po ne znam koji put...
PoZoY, nisam dovoljno jaka... samo pokušavam biti... strah me...

29.09.2006. u 17:24 • 0 KomentaraPrint#

subota, 09.09.2006.

još 2 mjeseca do tog dana kada sigurno neće biti lako... i još 2 mjeseca da se odlučim hoću li doći... hoću li moći izdržati... nije pametno, znam... to mi nitko ne mora reći... i da, možda ću se mučiti... sigurno hoću... i bit će mi još gore... plakat ću možda kao nikad do tad... ali unatoč svemu još uvijek želim otići... i vidjeti ga posljednji put... vidjeti Onu S Kojom Će Provesti Ostatak Života... a onda okrenuti leđa i zaboraviti...
tu noć kad ćeš se ženiti
nitko neće znati zašto plačem...

radi starih uspomena...
ništa više od toga...

zaboraviti... može li se to?

09.09.2006. u 15:19 • 9 KomentaraPrint#

petak, 01.09.2006.

jučer sam čula jednu pjesmu na radiu...

ma tako mi je dobro kad se sjetim tebe
kad me sve na tebe opet podsjeća
ma tako mi je dobro kad se sjetim tebe
i svih onih davnih sretnih godina

da, sjetila me na tebe... ali nije me rastužila nego baš suprotno...
bilo je nama lijepo... to ne možemo poreći... uvijek sam se trudila pamtiti te trenutke kada sam uživala... kada smo bili sretni... ali bilo je toliko teško... jer sam ih izgubila... jer ih više nikada neću osjetiti... prebrzo su nestali... a ostala je samo praznina i bol... trebalo je nešto da me opet podsjeti...

sada oboje volimo neke druge ljude... nisu oni trebali postojati jer planirali smo ostati zauvijek... sada planiramo s njima... ti uskoro počinješ... ja još uvijek samo planiram... i nadam se... da njega neću izgubiti kao što sam tebe izgubila...

01.09.2006. u 11:13 • 5 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

što kada poželiš pobjeći od svega...
je li ovo dovoljno...

gracia
ina
megane
orfeya
poluuspavanka
provincijalka