USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

nedjelja, 19.02.2006.

KAKO SAM ISPAO PIČKA

Prije svega još jednom se duboko ispričavam HH kojeg sam po tko zna koji put iznevjerio. Ali krenimo redom. Subota ujutro. Sat otkucava oko 11 sati. Zove HH. Kaj se idemo mi danas biciklirati. Kaže on. Sama pomisao na fizičku aktivnost u startu je deklasirala njegov prijedlog. Zvučao je jako ljuto, mada je reko da se ne ljuti. I tako nisam otišao. Nakon nekih dva sata nazvao je ljutiti Leo. «Kaj se mi nismo dogovorili da se idemo voziti biciklima?!», kaza on. Pokušah mu uvaliti foru da nemam bicikl, ali nije popušio pa se i on naljutio. U međuvremenu sam nazvao Cinika koji me odjebao pa će poslije da priča da ga ne zovemo, da smo ga razočarali i kaj ti ja znam kaj. Ne sviđa se njemu tvingač, bolji mu je kupe i tak.Prošlo je nekoliko sati i Hugh i ja našli smo se u Globusu. Budući da je radio Gazda popili smo po sok, pogledali pol derbija i spustili se u Podmornicu. I tu je počeo super izlazak. On je trusio gembače, ja Tomislave. Spikali smo s Božom, gledali tekmu, a čak nam se kasnije pridružio Leo COOL. Ko fol zbog auta pije bezalkoholno. Zrihtan ko obično. Ispiturane usne, obrve, naušnice i sprean za komade. Sam problem je kaj smo ja i HH bili jedini komadi. Neću reći da mi nismo zgodni, ali mi smo frendovi i mi se ne barimo. Nakon mojeg oblizivanja rekla mi je da sam odvratan i da ide kući učiti. TRLA BABA LAN. I tako oko pola dva s deset Tomislava te nekoliko litara vina u sebi odlučismo se krenuti prema barkama. Navratili do gastra. Ja jeo odvratan sendvić s šampinjonima, a Hugh pljeskavicu bez ičega. U gastru mi i neki komad. Nije bio loš. Nakon što sam joj dvaput namignuo i oblizao se ona je namignula i meni. Međutim, mislim da joj nisam bio niti simpatičan. Vidjevši dvije pijane barabe od koje jedna pati od kronične nejebice pa se oblizuje, mala se usrala ko grlica. Dobila je svoj sendvič s buđolom i odjurila bez priloga. Konobar je uzeo nož ko fol da izreže luk i rekao mi da nije lijepo od mene što sam mu otjerao stalnu mušteriju. Nema veze gazda. Nadoknadit ću je njezine buđole.I tako nakon sendviča krenuli prema barkama. Čim smo izašli iz gastra, besramno sam se izrigao te smo se nekako dogegali do Sidra. Vidjevši gužvu odustali smo od ulaženja, ali tamo su bili Navar i Pena te su nas pozvali na šank. Tu smo popili cugu. Ja krenoh pišat(čitaj ppvrachati) i nisam se više vraćao. Zajebo Hugha. Zajebo sebe. Jer stvarno smo se super zajebavali. Ko u stara dobra vremena. I danas idemo na Zvonka Bogdana.

- 12:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>