USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

četvrtak, 09.02.2006.

UZNIČKI ZAPISI ILITI SIMFONIJA NEVELEGRADA

I danas sam osto zaključan u svojem laboratoriju. Više je razloga za to. Čak mi je to postalo kul. Prije bi to bilo nezamislivo. I spavo sam popodne. I to dobro. Sad mi je malo rik pa surfujem. Negdje sam izvuko sidi od Lucinde Williams. Taj tex-mex saundtrek je jedna od rijetki stvari koja povezuje mog starog i mene, bar neko vrijeme. Odličan saundtrek za frzdej najt. Zika me podsjetila na dvije stvari. Jedno malo ubavo selo u Niskozemskoj u kojoj je i inače sve ubavo i gdje sam ga ubo u nekom dragstoru u kojem ima više zike nego u ZG. Moram opet tamo otić, čim prije, možda već ove godine. Druga stvar se desila u jednom ramba baru u Shaftesbury evenju kod Lester Skvera. Pristojno mjesto za zaradit koju funtu sterlinga u skupoj metropoli i platit blek ekipi s fuce pivo u birtiji afterdat. London Tennant, of course, mate. Eh, da. Jedne večeri upade pijani Sajmon Ajriš Medmen i traži Teksas Tornadoze. Ajgor mu veli nema tog buraz, znaš da je ovo dens, arembi i dramendbes plejs. Popi koktel i briši tamo onima svojima u Ajlington pa radi sranja. No, kako Sajmon redovito obilazi plejs, Ajgor se smilovo i pustio Lusindu. Fala bogu, još je bilo rano, inače bi izbila masovka. 300 nabomboniranih krelaca u svojim esembe parkama s krznom u pratnji svojih šik hidrogeniziranih Debbija i Pattsyja protiv Sajmona. Sve je dobro kad se dobro svrši. Sajmona više nisam viđo. Al sam zato vidijo jednog Dejvida Zvjezdanu Prašinu par dana kasnije. A najbolje mi je bilo kad sam išo doma. Sunce i prazan stan. Bijo tulum i svi smo se super napili.
H. van der H.

- 22:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>