USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 04.02.2006.

MANJE VINA, MANJE VINA


Jutro je osvanulo ko i svako drugo. Telefon naravno. Teta Maja zove svoju sestru Cathy. Baš me zanima kaj sestre od pet benaki imaju pričat svaki dan. Onda je zvala Martina, Dolores, Ines i Jelena. Tražili su Petru. Cathy je već po navadi rekla Dušo, Petra ti još spava. Bitno je da nije rekla Hugh još spava i pička mu materina pustite ga da spava i ne zovite svaki pet minuta jer je opet bio vani i treba mu sna. Onda je zvao buraz Dabar. Kaže ajmo na plac. Reko ajmo, pa smo kao išli pit kafu pa završili kod njega, Pa malo filma, malo zikemu, smoto pljugu, ja nisam, pa mi je reko buraz ti ja razgovaramo ko debili, tak se ponašamo i ostalo. Ma brus ja mu rekoh. Onda sdam otišo doma i slušo Ja je zovem meni da se vrati. Najtužniji narodnjak svih vremena. Evo i teksta, jer je zikamu neopisiva :

Ja je zovem meni da se vrati,

da budemo ono što smo bili.

Ona neće, neće ni da čuje...


Dosta joj je mojih laži,

kaze da je srećna s drugim,

neće sa mnom

sreću tu da kvari.


Ja je zovem, preklinjem i molim

da mi prodje makar preko puta.

Ona neće, nece ni da čuje,

volela je dugo mene,

ostale su uspomene

i na srcu rana koja boli.

Moja si, moja,

nikome te ne dam.

Moja si moja,

hoće da te gledam.


Hoću samo da,

da te gledam,

makar samo da,

da te gledam.


Znam da prava ja na tebe nemam,

da sam svoju prokockao sreću,

a opet te preklinjem i molim

zaboravi patnju, laži

budi što si nekad bila

devojčica nežna, moja mila.


Sada pijem i sakrivam suze,

i proklinjem sudbu što te sretoh,

al' se srce samo tebi nada.

Mislim, možda nisi srećna

da ćeš neke tihe noći

meni kradom, na kapiju doći.

Onda zove moj trenutno najdraži član suprotnog spola. Ajmo na fliper. Ja kažam dobro.. Fali Vepar. Beba spava. Pa popili po mineralnu, ja otišo dalje. Sretoh Nevena i Natašu. U kurcu su , pa ošo napisat ovo jer idem dalje. Ko i uvijek.
H. van der H.

- 22:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>