USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

četvrtak, 02.02.2006.

DOBAR DOWN

Dobar down rekli bi članovi mongolske reprezentacije u kriketu. A ekipa Lude kuće ustvrdila bi to i za jučerašnji dan. Sve je počelo uobičajenom panikom svevišnjeg, da bi završilo Veprovim proljevom i pričama o bušenju prišteva škarama te zaboravljanju puštanja vode nakon sranja (ali ne u našoj redaktion). O čemu se radi?Nakon kaj ti ja znam kojeg sudbonosnog sastanka gdje je svevišnji najavio sniženje plaća te sjeću glava Leo i HH otišli su na čaj od hmelja gdje,a uskoro su im se pridružili Tadinho, Markinho i Veprovina. Došli su još neki derani i barabe. I kako to biva ja naručio koka kolu, a ostatak pivčuge bjelčuge. Uskoro sam im se pridružio i ja. I kako to već biva zgazili smo se ko svinje,a leo se pomirio s svojom dugogodišnjom ljubafnicom. I kako to biva počeli su pljuvati po meni i još nekima. Reko bi Leo:BORING. Al kurac boring, da nije ljubafi ne bi svita bilo. I tako ono nekih pol deset napustih ekipu i s Tadinhom, Tanjinhom, poštarom Acom odoh u Gavelu na prigodni domjenak. I stigli vam mi tamo i kao pravi gospodin konobaru s tacne maznoh pivo koje srknuh u trku te navalivši na švedski stol. Pojeo:pršut, sir, lignje, hobotnicu, grožđe, masline, kolače, malo tjestenine, pa orahe, pa uglavnom probah sve. Budući da sam već biodobrano pijan oko 23.30 navalih na kanape sendviče s zimskom salamom(bar sam ja tako mislio) no uspostavilo se da je to nekakav crveni kavijar. Tu mi je puko film, pozlili mi je i pođoh na bembašu. Oko pola jedan na mobitel me nazvao zabrinuti Aco i tražio mobač od stanovite gospodične koja se preziva na ak, ali nemilosrdno sam ga otpilio. E da na partiju sretoh vlasnicu turističke agencije koja je organizirala novogodišnji disco vlak i reče vam ona meni da sam bio najluđi u vlaku. U prijevodu zamotano u celofan rekla je bio si pijan ko letva i stvarao si probleme. Međutim, uspio sam se ogrepsti za besplatan put na karneval u Veneciji. Za sada idem samo ja i još netko, ali pregovara se i za još još nekoga.
Vaš Vepar

- 08:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>