USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 31.12.2005.

ŠOKANTNO! USPALJENI VEPAR DEPORTIRAN U RIJEKU

Sa puno tuge i žalosti javljamo vam tužnu vijest. Uvaženi gospodin, glavni urednik, grafički urednik, pomoćnik glavnog urednika i pomoćnik samog sebe Uspaljeni Vepar biti će u subotu odnosno na "srebrno" deportiran u grad poznat po mrzovoljnim šefovima marketinga i biri fjumani, odnosno RIJEKU. Saznavši kakvo mu se zlo sprema pokušao je odglumiti da ima sifilis,a budući da pati od dugotrajne nejebice brzo su ga prokužili. Očajnički ih je molio da ga puste na miru pokazujući ima drkadžijske žujljeve na junačkoj desnici, ali Svevišnji je bio neumoljiv.POROTA KOJU ČINE RUDAR, SOVA I SVEVIŠNJI JEDNOGLASNO JE ODLUČILA: Zbog huškanja ostalih članova Lude kuće na pljuvanje i sabotažu ulizica prisiljeni smo vas deportirati u Rijeku. Polazak u subotu u 19.20 minuta. No vratimo se presudi. Polazak u 19.20 s prvog perona. Kao da im nije bilo dovoljno što me deportiraju još su me uvalili su me u neki muzički vlak koji vozi liječene alkoholičare i narkomane, fanove Rajka Dujmića na koncert Novih fosila. Pitam se nakon svega: DA LI SAM TO ZASLUŽIO! Ona šta ima palačinkarnicu , njihov čovjek pod krinkom organizatora puta otpratit će me do Rijeke gdje će me preuzeti tajni agenti CIA-e. Da stvar bude gora, Ptica i H.H. već mi se tri dana nisu javljali. Bojim se da su ih likvidirali. Kada je za to čuo Leo Pakšu od tuge i žalosti nije se mogao suzdržati od smijeha. Jebe se njemu što mi zlikovci rade. Ne zna on kakvo nam se zlo sprema. Sigurno će me pokušati likvidirati. Ali, spremali su njih za sve, osim za mene. Ukoliko preživim taj križni put H.H. će skuhati kafu, litar kafe, sjest ćemo u našu malu redakciju i sve potanko ispričati. Do tada, svim našim fanovima u ime čitave redakcije: Želim vam Sretnu novu i JEBEM VAM STARU!Vaš Uspaljeni Vepar

- 10:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>