USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

nedjelja, 25.12.2005.

Točno u ponoć Kolumna by Leo Pakšu

Došao mi je jučer moj drug Pivopija – grafički, izvršni, glavni urednik i istovremeno vlastiti pomoćnik i zamjenik – i kazao kako ima zadatak za mene. Dok sam nadrkano okretala broj da saznam pošto je paradajz na trešnjevačkom placu, pokušao mi je insinuirati da na našem blogu fali sexa. Potom mi je ljigavo namignuo, iz nosa mu izvirila šmrklja, rekao da mu se kaka i odgegao u toalet. Istovremeno u daljini sam pogledom pratila svaki korak mladog kolege Patrika Čkapi jer nešto je na njemu govorilo kako se tog čovjeka treba čuvati.Posljednjih tjedan dana koliko je tu, stalno gura nos u moj sektor i «daj mi plati kavu, daj cigaretu», uvijek žica. Raskrinkat ću ga vrlo skoro, ne zvala se ja Leo Pakšu.
No, vratimo se istini – u Vjesniku, dakle, vlada zbiljska napetost , reklo bi i oko amatera – fali sexa. A potvrdit će to i moji kolege. Biber puši puno više nego inače, Uspaljeni Vepar često ide na toalet i svaki dan sve ranije odlazi doma, a Pero Mrgud ionak voli samog sebe – iako tvrdi da voli glazbu i film, i da je ženoljubac.
Ovih dana nedostatak sexa na blogu, ali i u ludoj kući, dosegao je zabrinjavajuću razinu. Razina osjeta ugode u Vjesniku pokazuje kritičnu razinu. Sve to ima veze s plaćom koja se putem od Štefice do bankomata umanjila i izazvala psihičke smetnje u radnoj organizaciji. Ali, uostalom sex na poslu je preriskantna stvar – pogotovo za prevrtljivce ili alkoholičare. Jer kolege s posla ćete moći izbjegavati dulje od dva dana, tri maksimalno. Žvaliti se možete, ali to nije preporučljivo jer se na taj način, rekao bi Biber, mogu dobiti razne bolesti. Nadalje, sex na poslu ne preporuča se mlađima od 27 jer do te godine čovjek nije još seksualno zreo. A granica se pomiče iz dana u dan. U svojim začecima ljudi su već sa 10 godina bili seksualno zreli, ali smo se onda mi tu na Zapadu, ne svojom voljom, civilizirali i pokazali kako obuzdati nagone, u početku svjesno,a onda automatizmom. I šta nam se onda dogodilo?
Uzmimo za dobar primjer moje drage kolege Bibera i Peru – potisnuli su svoju seksualnost i zasnovali malu muško – mušku zajednicu. Žene su im postale predmet ismijavanja,a požudu prema njima skrivali su u ružnim šalama na račun svojih kolegica – u toj vještini Pero je bio vodeći. No, tu je stvar počela ličiti na pederluk. Kad su shvatili, bilo je već kasno.
Pouka – svi smo mi željni seksa ma koliko got se pravili!

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>