USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

nedjelja, 25.12.2005.

BOŽIĆNA PRIČA ILITI KAKO SU NAS SVI ODJEBALI

Snijeg svud pada. Zvona zvone, srca mlada vesele se. To je vrijeme radosti i mira, SRETAN ŽIĆBO SVAKOME!Tralalalal... Bok ekipa!Evo da se i ja malo oglasim. Još jedan Božić bliži se kraju. Kako to priliči i ekipa Lude kuće ga je proslavila RADNO. Leo je dobio slobodan dan da bi mogo ići sa svojim društvom na kuhano vinčeko. Mrgud nas je malo zajebo, ali praštamo mu. Ko fol bio je na nekakvoj večeri, a svi znamo da je bio s ... AL NEĆEMO O TOME! I tako smo vam se ja i H.H. odlučili sami dočekati Božić. Kak je bilo? EROTIKA BURAZ! Večer je počela mirnim ispijanjem piva u PALSU. Božićne pjesmE razgalilE su naša hladna ljudska srca i nakon tri popijena Ožujanera i Karlovca, kao i većina depresivnih Hrvata moj sapatnik i ja održasmo hitn kolegijum. Vepre, ovako se više ne može. Ili idemo odavle ili ćemo si pucati u glavu. Budući da je Zagreb poznat po ludom noćnom životu teško smo se odlučili za RUT šezdeset i šest. To ti je najpoznatija auto cesta ili nekaj tome slično, objasnio mi je H. Uđosmo, naručimo pivkane . H. ljutito opsuje. JEBEŠ TAKAV ŽIVOT KAD NEMA KARLOVCA. Utjehu smo našli u Velebitskom. Nismo se ni tucnuli(pardon kucnuli), a netko nas je već tapšao po leđima. Naravno, bio je to Leo Pakšu koji se tak zrihtal da ga ovim putem pohvaljujem. Nadam se da je bar nekaj...Nakon standardnih šala i pošalica poput one H. KAJ SE TI NEKAJ LJUTIŠ I AJMO SE IGRAT POGAĐANJA FILMOVA, Pakšu nam predloži da se pridružimo njegovom društvu. Budući da smo se već bili zagledali u jednu super plavušu u crvenoj jakni, zahvalismo se na ponudi i nastavismo s našom besjedom. Leo Pakšu se u međuvremenu iskrao iz birtije i otišao u dugu zagrebačku noć. «ma vratit će se ona za sat vremena», doda netko. Kako bi ja nešto jebo?!, reče H., a ja dodah: I tata bi sine. I tako, piva, po piva. Sa šanka se preselismo na nekakvu bačvu. Uskoro su nam se pridružile i dvije lepojke, kasnije će se ispostaviti i pametne curke. Kiparica i buduća profesorica na faksu. Rokerice u duši! NADAM SE DA JE TO POČETAK JEDNOG VELIKOG PRIJATELJSTVA. Nakon što smo se već dobrano svi nakresali krenuli smo u SPANK, da komadi probaju pivo na F. Kiparica ga je odmah popljuvala rekavši da je zagorski tudum bolji od klokanove mokraće. Profesorica, koja me oborila s nogu složila se samnom. Glavno da se pije. Nakon što sam bio na rubu da padnem u komu primjetih da moja nova frendica izgleda poput Big Brother Sanje. I pazite vi sad. Kažu one meni: «Vepre pogledaj onu curu! Ista Ivkica iz Dirigenata i mužikaša!», uperivši prst u nikog drugog nego u Lea pakšua. Protivno mojoj volji curke su se počele šprdat s Ivkicom. Ma dobro, nisu rekle niš loše. Po ko zna koji put leo mi je rekao da će me zaklati ako ga još jednom pitam:ŠTA JE?. Oko nekih tri sata došao i fajronat. Krenusmo kući. Rokerice zapjevaše Ako me ostaviš i odvest ću te na vjenčanje, dok im drug H. Glumivši milicajca elitnih postrojbi osiguravao put. Nakon toga svi zajedno krenusmo svi zajedno prema Savskoj. Nakon što su se curke počele strastveno ljubiti, H. Kazah da ne može gledati te le...che i demonstrativno ode u smjeru Bundeka. Znajući da nije na biciklu i da neće biti nikih problema izljubih i ja njega( ali bez pederluka), i sa svojim komadima uputih se u dugu mračnu noć. Profesorici je palo na pamet stopirati i kako to već biva kad super komad ispruži prst netko joj je i stao. Bio je to žuti kombi nepoznate marke s troje putnika. Jedna od njih bila je i prije spomenuta plavuša.I to vam je to... na rastanku su me cure nagradile sijasetom božićnih pjesama i ja odoh doma svojoj mamici na francusku salatu. REZIME: dobro se jelo, dobro se pilo, upoznalo se dvije cure, gledao se vatreni poljubac, tako da MOGU REĆI DA SAM SE SUPER ZABAVIO!

ISPRIČAVAM SE NA PRAVOPISNIM GREŠKAMA, ALI LEKTOR JE NA BOLOVANJU

- 16:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>