USKORO!!!JOŠ ŽEŠĆI I JOŠ BOLJI

subota, 10.12.2005.

USPALJENI VEPAR POSTAO GOVNO OD ČOVJEKA

Ti si obična pička!Pizda ti ma...pederu jedan!Mrzim te.Više ti nikada neću doći na tulum.Ti si obično govno od čovjeka... rigala je vatru stanovita osoba kojoj u ovom trenutko ne želim spominjati ime. Sve donedavno sam mislio da sam duša od čovjeka, da u meni nema trunčice zla, spremio sam svoju majku da me da njemu na posvajanje, no u jednoj minuti sve se srušilo. Još jednom se potvrdila teza da odijelo ne čini čovjeka. Znam!Zbunjeni ste. Zato krenimo od samog početka. Shvativši da je atmosfera u Ludoj kući postala trula odlučio sam organizirati mali party kako bi se ekipa opustila. Povod moj ročkas. Pripreme su počele u petak 2. prosinca kada sam sa svojom dragom kolegicom Crnom Kejt otišao u njezin bivši kvart. Spontano smo otišli u night bar nazvan po menii stranoj napravi za vježbanje. I tamo sam upoznao stanovitu gospođu Miru koja na kojoj sam odmah zamijetio super tetovažu na lijevoj sisi. Gazdarica prava domaćica odmah je zavrtila rundu. Na stolu su se našle dvije žuje i jebeno skupi jegermajster. Mislim si ja gazdarica je prava faca. Pa njezin je birc. Ne bu valjda štedila na cugi. E tu sam se zajebo. Kada smo dogovorili sve detalje iznajmljivanja dama s tetovažom na sisi odjednom je nestala, a od nekud se pojavila konobarica koja je morala naplatiti jer joj završava smjena. Tada sam shvatio zašto je gazdarica naručivala duple jegere. Ali nije beg cicija. E da zaboravih reći da je gazdarica napomenula da u njenom noćnom klubu nema narodnjaka,a u pozadini je svirao Thompson. Nakon toga je slijedilo svi vama znano opijanje na barci kojoj prijeti zatvaranje. Došao je i radni ponedjeljak. Tada su počele prave pripreme.Pozvao sam hrpu ljudi, od kojih naravno većina nije došla. Hvala im na tome.I tako dan po dan, sat po sat i došla je srijeda. Uvidjevši da organizacija stagnira ( jebiga otkrili su nas pa smo bili šokirani) u četvrtak i petak sam uzeo slobodno zbog zubobolje. I tako je sve krenulo. Došao je petak. Dan za metak. Dan tuluma. Draga majka kojoj ovim putem zahvaljujem napravila je hrpu francuske salate. Ja kupio kulena i zrinske salame ( kopija zimske). Hrpu alkohola( 2 tekile, 2 gina, 2 viskija, 2 pelinkovca, 2 henesija, 10 litara vina, 40 piva i još tko zna čega za 20 ljudi). Prijatelj Varle posprdno je komentirao da se to neće popiti. Naravno zajebo se jer u 1 sat već je nestalo cuge. Pogotovo Koka Kokak kole iz svima nam znanih razloga. Tulum ko tulum. Hrpa komada, super DJ-i Leo i Vepar, konobar koji osim dijeljenja cuge ima širok repertoar vrijeđačkih fora. Bilo je tamo i puno nepoznatih ljudi. Neki čovjek u crnoj komandosici s crnom kapom najviše me zaintrigirao. Žderao je kao da je iz gladi pobjegao. Nemam pojma ko je taj. Došla je i burazova cura. Budući da smo blizanci i sličimo ko jaje jajetu prodali smo joj našu staru foru. Pogodili ste. Zamijenili smo se. Dok je on trusio đek dejnels, tekilu, pivo te izvodio uobičajeni veparski striptiz ja sam brijao s njegovom curom. I to vam je to.


- 17:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>