prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

najblog ,o us5 a najviše o richiu stringiniu

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
richijeve male
us5 for us
johnsonica
richie girl
2 fast 2 fools
my life
campy
wakyca
britney77 ona ima stvarno zakon blog o Britney Spears obavezno posjetite
Alba-Love stoned
cool dizajnici
big obožavateljica Richia ali ne kao ja hehe
jedan luuuudi decko
toni,nemogu otvoriti tvoj blog pa evo ti za uzvrat stavljam te u linkice
mala_aca
mala_aca o us5
Richie girl ima skroz fancy šmensi blog hehe

Malo svega!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

WoLiM Te..







Albanian: Të Dua
Alsacien: Ich hoan dich gear
Armenian: Yes Kezi Seeroom yem
Bosnian: Volim Te
Bulgarian: Obicham te!
Catalan: T'estimo
Corsican: Ti tengu cara (to female)
Ti tengu caru (to male)
Czech: Miluji te
Cheyenne Néméhotâtse
Danish: Jeg elsker dig
Dutch: Ik hou van jou
English: I Love You
Estonian: Mina armastan sind
Finnish: Minä rakastan sinua
French: Je t'aime
Friesian: Ik hald fan dei
Gaelic: Tha gradh agam ort
German: Ich liebe Dich
Greek: S' agapo
Hebrew: Ani ohev otcha (male to male)
Ani ohevet otcha (female to male)
Irish: Taim i' ngra leat
Islands: Hu Guiya
Italian: Ti amo
Kurdish: Ez te hezdikhem
Latin: Te amo
Luxembourgisch: Ech hun dëch gäer
Macedonian: Te sakam
Malaysian: Saya cintamu!
Maltese: Inhobbok
Mandarin: Wo ai ni!
Maori (New Zealand): kia hoahai
Mohawk: Konoronhkwa
Norwegian: Jeg elsker de
Papiamento (Aruba): Mi Ta Stimabo
Patois (Jamaica): Mi luv yuh
Polish: Kocham Ciebie
Portuguese: Eu te amo
Romanian: Te iu besc
Serbian: Volim te!
Slovak: L'ubim t'a
Slovene: Ljubim te
Spanish: Te amo
Sranan: Mi lobi joe
Swedish: Jag älskar dig
Swiss-German: i liäbä di
Tahitian: Ua Here Vau Ia Oe
Tongan: Ofa atu
Turkish: Seni seviyorum
Tyrolean (Tyrol, Austria): I liab Di
Ukrainian: Ja vas kokhaju
Yiddish: Ich libe dich







...kad vidite na satu...
00:00=zabrijat ce te
01:01=vidit ces ga
02:02=puno ih se zanima za tebe
03:03=sanja te
04:04=izaci ce te
05:05=poslat ce ti SMS
06:06=iskoristava te
07:07=spoj
08:08=voli te
09:09=zabavit ces se sa dvojicom
10:10=hodat ce te
11:11=voli tvoje oci
12:12=svađa
13:13=prica prijateljima lipo o tebi
14:14=upoznat ces nekog novog
15:15=povjerit ce ti se
16:16=ogovara te
17:17=nedostajes mu
18:18=svidas se nekom drugom
19:19=svidas mu se
20:20=imas konkurenciju
21:21=sviđaš mu se još više
22:22=misli na tebe
23:23=boji ti se prici
----------------------------
...to je kad vidite te brojeve
...ili na registraciji....
000=spoj
111=voli te
222=vidit ces ga
333=srest ces ga
444=vara te
555=ostavit ce te
666=vraca ti se
777=poruka
888=duga ljubav
999=iznanadenje



Molim vas, pomozite Zeki!!!
__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
World Domination!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (I wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Jay:
Yeeaahh Ohhhooohhh Hooohhhoohhoo Yeeaahh


Michael:

She’s the kind of girl makes you look twice
Makes the fellows nod their heads
So fine that every man would wanna hold her hand - it`s crazy oh yeah.


Richie:

Looking so good to me, she was so tight
Simple words just can’t describe
She was something like a beauty queen
From a fashion magazine - oh Maria.


Alle:

Deep inside, girl I can`t deny it
What I feel, I can`t really hide it
Mi amor, girl my heart is true for you
I need you Maria.


Refrain:

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
Cómo estás my sweet Senorita?
Looking so good I would like to meet ya
Oh Oh Oh Oh Oh Oh

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
I get a chill whenever I see ya
Shorty I like the way that your booty rolls
Oh Oh Oh Oh Oh Oh


Michael:

Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (i wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Chris:

She’s the perfect teen and she knows it
From her head down to her toes
The kind that makes me want to settle down and just get married
oh yeah.


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

US5 - Without You
I like when you wisper softly
things that i should hear that lead me on
go home.
I like the way that you're smiling at me
make me feel like nothing can go wrong
go home.

Tell me this will last for ever
don't you ever leave

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe

I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I love when your eyes
wanna show me
what the look only I could tell what's on your mind
noooooooo
I love the way that you find me
whenever I've lost my way you're just in time
jeah
(now listen)
Baby we've got something starting
say we'll never stop

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe

I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I lock up my heart
and throw away my key
that's what it takes
to keep you loving me
you open a door
to all that's good in me
I can't deny the truth
that I could never be without you

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe

I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
no I don't wanna be

babe I'm in need
I can't brathe
no I don't wanna be
WITHOUT YOU!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



nedjelja, 31.12.2006.

Nova godina!!!


Ljudi pa jedva čekam novu godinu danas će biti veliki tulum!!!
Skužila sam da mi nitko nije došao na blog jer možda moj blog dosadan ako je plizz mi napišite u komentarima jer ankete mi nevrijede kada nitko neće odgovoriti na anketu !!!
Ali nema veze nema ništa novo o us5 tako da ni mi blogeri nemamo šta pisati i onda nam nitko nedolazi na blog =(
ja ću vam staviti slike i nekoliko spotova od us5 da nebude da mi je blog jadan!!!=)








Eto bar nešto (hehehehe)!!!!=)



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Image Hosted by ImageShack.us13:04 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (6)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


subota, 30.12.2006.

Nema ništa novo !!!





Znam cure nema ništa novo o us5 ( nažalost )
Jučer smo ja, Valentina(moja najfrendica), Tomislav( njezin brat ) i Marija išli na sve kioske u vukovaru da bi našli nešto o us5 .
Našli smo mnogo toga, i taman kad smo krenuli kuži naišao je Marijin tata i poveo nas kući ali prvo smo iši u kladionicu ali se upravo tad zatvarala ( nismo mi išli nego Marijin tata).
Putom kući Tomislav je izvadio novine, ja sma mu uzela iz ruke i pogledala a ono piše popcorn, onda su bile i Hey, Yam ,...U tim novinama smo našli puno toga o us5 samo teba to prevesti na hrvatski kad prevedem odmah ću vam staviti na moj blog!!!
Pitate se odakle mi te novine ?
Marija je inače iz Švicarske i ona to kupuje pa smo imali sreće ona će na m sve prevesti !!!
Toooooooooooo!!!=)


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Image Hosted by ImageShack.us13:32 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


četvrtak, 28.12.2006.

Evo vam nešto!!!

One night with you



I dont wanna put no chains on you
I just wanna be here loving you
Cuz you touch me in the place
That puts a smile right on my face

But I dont wanna be holding you
Baby only for an hour or two
I want you with me
In these arms for all eternity

I dont wanna to put you under pressure
I just wanna spend some time together
So baby if its just for one night

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Everyday for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you

Love the things you say, the way you move
Id love to stay here making love with you
Cuz youre just so good to hold
And youve wrapped your arms around my soul

Come on and take this heart of mine
You can have it till the end of time
I want you to be part of every single part of me

I dont mean to put you under pressure
I just wanna have your love forever
So baby if its just for one night, one night

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Everyday for all time
You It would be so right
Every day to have just one night with you

Baby, give me your kisses for a lifetime
Baby, show me your smiling face each day girl
Baby, hold me in your heart forever
Cuz I need you by my side
And I wont be satisfied

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night

Give me just one night with you
Everyday for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you
Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Everyday for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you
baby baby baby...

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

As good as it gets



Intro:
Make the sunrise wait each morning till you open up your eyes
Take the brightest stars at night and write your name across the sky
I wouldn't stop until your world was just the way that it should be
But first I'd make you fall in Love with me

Verse1(Chris):
If I had a magic lamp to make my wishes true
I wouldn't have to think at all I would make each one for you
(Richie:)
If I caught a falling star and it could make my dreams come true
I've been dreaming all my life of everything I'd do

Chorus:
I'd make the sunrise wait each morning till you open up your eyes
Take the brightest stars at night and write your name across the sky
I wouldn't stop until your world was just the way that it should be
But first I'd make you fall in Love with me

Verse2(Jay):
Love can make you wish for powers you cannot posses
But all I'd ever use them for is to bring you happiness
(Mikel:)
Girl I'm so in love with you there is nothing left to say
Accsept that I'd do anything to make you feel this way
Ooohhhhh I

Chorus:
I'd make the sunrise wait each morning till you open up your eyes
Take the brightest stars at night and write your name across the sky
I wouldn't stop until your world was just the way that it should be
But first I'd make you fall in Love with me
But first I'd make you fall - Uhhaaaahhaa
I'd make the sunrise wait each morning till you open up your eyes
Take the brightest stars at night and write your name across the sky
I wouldn't stop until your world was just the way that it should be
But first I'd make you fall in Love with me
But first I'd make you fall in Love with me
(Richie:) But first I'd make you fall in Love with me


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Nadam se da vam se sviđa!!!

Image Hosted by ImageShack.us12:12 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (14)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


srijeda, 27.12.2006.

Tako sam sretna!!!

Ljudi ja sma jaaako sretna došao mi je frend iz Zagreba i on će ići sa mojom sestričnom i samnom na koncert od us5 biti će fenomenalno!!!

Ma ustvari šta vas briga za to jer tako?
Da krenemo o us5!!!
Na Vivi plus možete svi pogledati novi spot od us5 koji se zove "One night with you" samo ću vam reći da je spot suuper i da su mi dečki u spotu baš simpa i slatki a ostalo se sami uvjerite!!!

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Ovo mi je tako lijepa slika!!!
I još nešto Još uvjek mi je Richie najbolji i najljepši!!!!

Image Hosted by ImageShack.us15:24 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (4)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


utorak, 26.12.2006.

Evo još jedan intervju s us5!!!

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics
UNDERCOVER:
Girl!:da na jedan dan postanete undercover agenti,koga biste najradije spijunirali?
RICHIE:predsjednika Amerike..voleo bih da otkrijem sve njegove prljave tajne..(smijeh)
IZZY:ja bih voleo da spijuniram ljepotice poput Jessice Albe i Eve Longorie..
Ostali:tooooo!!
Girl!:koja je to super-spijunska vjestina koju bi voljeli da imate?
MICHAEL:Rendgenski znak!
JAY:Da mogu da letim
CHRIS:Mislim da je citanje tudjih misli ipak najprivlacnije..
Girl!:da li ste ikada morali da slazete nekoga?
IZZY:Pa,mozda samo nekoliko puta..(smijeh)
CHRIS:Lazemo svaki dan..
MICHAEL:Ali,dobro to zataskavamo..
JAY:Tajna dobrog lazova je jednostavna-nikada ne otkrivaj pravu informaciju(smijeh)
RICHIE;I sad lazemo..mi ustvari nismo US5,vec tajni agenti u misiji..ali,ako budemo morali da ti kazemo nesta vise o tome-morat cemo da te ubijemo!!
HOT STYLE:
Girl!:na kojem svetski poznatom dogadjaju biste najvise voljeli da se pojavite?
JAY:Na dodjeli Grammy nagrada..
MICHAEL:Na dodjeli MTV-jevih muzickih nagrada..
JAY:Ne,u stvari na dodjeli Oscara..
Girl!:koju poruku biste napisali na vasem dijelu tijela i na kojem mjestu??
RICHIE: preko citavog dupeta napisao bih ``IZLAZ``!!
JAY:``PROVIRI``,ali ne smem da vam kazem na kom bih mestu to napisao(smeh)
MICHAEL:Nesta tipa``ne bulji u mene,pricaj sa mnom!!
Girl!:kada biste zaista prisustvovali na nekom od glamuroznih dogadjaja,da li biste sami osmislili stylling,ili biste se sami obratili za strucnu pomoc!!?
RICHIE:Verovatno bi nam bili potrebni stillisti..
Girl!:a kako se pripremate za posebne dogadjaje?da li menjate navike,drzite dijete,intenzivirate vijezbanje,sisate se..,mozda se i depilirate!!?
RICHIE;Dijete,OBAVEZNO!
CHRIS:Slazem se..
JAY:Ja bih se obrijao i posijetio solarijum..
IZZY:Pa otprilike, je to sve sto radimo..
KEEP IT GANGSTA!
Girl!;kada bi vas jurila policija,kojim taktikama biste se sluzili da ih izbegnete?
CHRIS:najbolje je uletjeti gomilu i stopiti se s njom..
MICHAEL:Ja bih im dao miti..
IZZY:ako bi krenuli na mene,ja bih poceo da piskim tako da bi se gadili da mi pridju..
RICHIE:Bravo,taj rad!
VOLIMO...
Girl!:prva ploca koju ste kupili..
CHRIS:Ja sam kupovao kasete(smijeh)
MICHAEL:``Bad`` Michaela Jacksona..
RICHIE:Ja mislim da je to bila Enya..
Girl!:prilicno vam se razlikuju muzicki ukusi,,Enya,Michael..cudno..
JAY:Da,to je sjajna stvar sto je tako..svi smo mi potpuno razliciti,razlikuju nam se i karakteri,ali upravo to cini grupu posebnom..mi smo jedna velika mikstura!!
Girl!:Imate li neki ritual koji sprovodite prije nastupa?
JAY:zajedno se molimo!
Girl!: S kime biste voljeli da saradjujete kada bi vam se pruzila prilika?
ISTOVREMENO:Justin Timberlake,Prince,Linkin Park i USHER!!
RICHIE:E,ja bih jos dodao Kelis..Obozavam ju.Voleo bih i snjom da napravimo nesta..
IZZY:Missy Elliot i Neptunese,zaboravili smo da napomenemo..
CHRIS:Milli Vanilli(smeh)
BOY BAND GAY ILI OK?
Girl!;ok!bacimo se sada na ozbiljnije teme..sta najvise volite da radite kada imate slobodnog vremena?
MICHAEL:Nemamo bas mnogo slobodnog vremena,ali kada ugrabimo nekoliko slobodnih trenutaka,najvise nam prija da se za promjenu razdvojimo,da dremnemo,odemo u shopping ili bioskop..
Girl!: sto biste savetovali pjevace koji tek pokusavaju da izgrade svoju karijeru?
IZZY:,Bez obzira na sve,nikada ne odustajte od svojih snova..naravno,morate da budete odlucni i posveceni poslu..
Girl!:koja je prednost biti u grupi?
JAY:ja bih rekao da je to sto se ne razdvajamo,sto bukvalno zivimo skupa..ne znam... mi zivimo nas san..
MICHAEL;To sto proputujes pola svijeta i upoznas mnostvo razlicitih ljudi najveca je prednost..
Girl!;Najinteresantnije mjesto na koje vam je fan trazio da se potpisete?
RICHIE:Ohh,ne znam da li smijemo da vam kazemo to...(smijeh)
JAY:stopalo..
IZZY:na cipelu..
CHRIS:na obraz(smijeh)
US5 O SEBI!!
Girl!;kako biste jednom rjecju,opisali svoj album..?
JAY:veoma se ponosimo njime..to je mjesavina R`n B zvuka i popa..takodjer,na albumu se nalaze i neke fenomenalne balade po kojima smo inace poznati..
Girl!:A kako biste opisali US5 zvuk?
IZZY: nov,cool,pozitivan..
Girl!:s obzirom na to da ste zahvaljujuci turnejama dosta putovali,otkrijte nam gde su devojke najlepse..???
RICHIE:uff,tesko pitanje..ali ako bas moram da se opredjelim,onda su Britanke najljepse..
Girl!;ko je srcolomac u grupi?
JAY:Svi smo(smeh)ali CHRIS definitivno osvaja najvise bodova,jer ima najvise obozavatelja..
Girl!:a ko je najsmesniji??
MICHAEL:opet CHRIS,a i RICHIE,uzasno su smesni..
Girl!:s obzirom na to da ste vi postali idoli danasnje omladine,mozete nam otkriti tko su(bili) vasi idoli?
JAY:George Michael,``Take That``, i Prince..
CHRIS:Michael Jackson(yeah)
IZZY:Robbie Williams i Backstreet Boys
MICHAEL;Usher i Mario
RICHIE:Justin Timberlake i Blue(ma BRAVO Richie,JUSTIN je definitvno THE BEST!!)
Girl!: Sto planirate dalje?
CHRIS:Svjetsku dominaciju..
RICHIE;Da nastavimo da pravimo dobru muziku

Image Hosted by ImageShack.us12:49 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (11)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


nedjelja, 24.12.2006.

JOŠ MALO PA BOŽIĆ!!!

Čula sam nešto strašno!!!

Cure čula sam da je Richie spavao s onom Marthom i to me JAAAAAAAKO pogodilo ipak ja obožavam Richia, to još nije potvrđeno ja kad saznam odmah ću vam reći svima !!!!headbangheadbangburninmadburninmadpuknucupuknucupuknucuzalivenzalivenzijevblablablablanonononononononono
Johnsonica samo da znaš da si me zarazila s Mikelom i sad mi je skoro najbolji evo za Johnsonicu i sve koji obožavaju Mikela!!!


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics








A EVO VAM MALO I BOŽIĆNIH SLIČICA


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics



LJUDI PA JA SAM TU (A DI BI BILA JESAM GLUPA)JOŠ MALO PA JE BOŽIĆ JEDVA ČEKAM !!!partypartyA NA NOVU ĆE BITI JOŠ VEĆIpartyparty I OPET SAM POSLALA RICHIU EMAIL I ODGOVORIO MI JE DA DOLAZE U HRVATSKU NAJVJEROVATNIJE NA LJETO I DA JEDVA ČEKA DOĆI U HRVATSKU!!!
A I MI JEDVA ČEKAMO DA ONI DOĐU U HRVATSKU!!!kissmahmahhrvatska

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting - powered by FusionPics
HVALA ANNI I TEI ŠTO SU MI REKLE KAKO DA NADODAJEM NA POST DA NEMORAM IMATI TISUĆU POSTOVA U JEDNOM DANU OBAVEZNO POSJETITE NJIHOVU STRANICU ZATO JER JE ZAKON IMATE JU U LINKOVIMA

Image Hosted by ImageShack.us11:05 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (21)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


petak, 22.12.2006.

Što vole a što nevole na sebi govore us5-etovci

Chris:nevolim što mi užasno smrde noge
Chris:volim na sebi svoje tjelo i oči
Richie:nevolim to što imam problema s prištičima
Richie:na meni mi se sviđaju samo oči
Jay:na sebi nevolim tvrdoglavost
Jay:na sebi volim svoje usne (kaže da su mu baš zakon meni su bljak)
Izzy:na meni nema ništa što nevolim
Izzy:na sebi volim sve(smjeh)
Mikel:na sebi volim svoju osmjeh
Mikel: na sebi nevolim to što sam zbunjen i uvjek mene čekaju


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting


Evo vam moja naj pjesma

US5-Come back to me baby

Come back to me,
Just come back to me girl (yeah)
Come back to me

Girl I used to think it was ok
I don't know what I say
I need you in my life
The love we shared
You know it felt so strong
But I feel something's wrong
Girl I need you now

I don't wanna believe that it's over
I don't wanna believe this love is through
all I want is to look in your eyes
and be with you (oh yeah)

Refrain:
Come back to me baby
Come back cause I need you by my side
Come back to me baby
Cause I need you here

Now I'm praying for a better day
That we can find a way
To make this feelin last

Tell me why we have to be alone (alone)
How can we carry on (can we carry on)
With this pain inside oh girl

Refrain:
Come back to me baby (come back come back)
Come back cause I need you by my side
Come back to me baby
Cause I need you here

Oh girl I need you here

Refrain:
Come back to me baby (come back come back come back)
Come back cause I need you by my side
Come back to me baby
Cause I need you here

Tonight I'm gonna be with you
Why can't you see
My love is real
If only I had you in my arms
Please come back to me
I'll make you feel
The love that I have
That I have ( yeah yeah oh oh oh)

Refrain:
Come back to me baby (come back come back come back)
Come back cause I need you by my side
Come back to me baby
Cause I need you here

Just come back to me (come back come back come back)
Just come back to me girl (yeah)
Come back to me
Cause I need you here

Come back to me baby
Come back cause I need you by my side
Come back to me baby
Cause I need you here with me

Richie-Best Friend

In times when all hope is gone
and sadness fills your
heart with pain
You wonder ( yeah)
If there´s anyone
that you can call
To somebody who´s left
all alone

You´re such a loyal friend
and now I know that I´ll never
find sombody quite like you
I appreciate the day
you came and you stayed

And after everything that we´ve been
through I´m still here with you
Cuz you´re still my lady
cuz you´re my lady
I swear I´m gonna make you happy
for the rest of our lives
Cuz you´re my lady and I´m your best
friend,and I´m your best friend

Some people said that we would
never survive, we showed them that
dreams can come true and it´s for sure
Our secret lies behind an endless
friendship and mothing could tear
us apart

You´re such a loyal friend
and now I know that I´ll never
find somebody quite like you
I appreciate the day
you came and stayed

True love is so hard to find
Especially if it´s someone
you can call your best friend
No matter what problems occure
You will overcame them with her

Image Hosted by ImageShack.us16:34 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (31)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Molim vas odgovorite mi na anketu!!!








Kaj mislite o mom blogu?
Suuper jeeeeee!
Ma mozes ti i bolje!!!
Napravi novi blog
Katastrofa!!!
Najblog na svijetu!!!
  
pollcode.com free polls

Image Hosted by ImageShack.us16:25 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Dugo nisam stavljala slike pa ću vam ih sad staviti!!!

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us14:12 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (3)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


nije baš nešto novo ali evo da ima nešto!!!hahaaha

Richie nije zločesti dečko...
Mnogima najslađi član grupe US5 Richie Stringiani otvoreno govori o tračevima koji u posljednje vrijeme kruže o njemu...

Posljednjih nekoliko tjedana po raznim se časopisima piše kako Richie napušta US5, kako je umoran i dosta mu je svega, na kraju je snaga. No, ni to nije sve, piše se čak i da je Richie postao sklon samoozlijeđivanju i da se na njemu mogu primijetiti razne rane...
Prema svim tim ružnim tračevima tvoj ljubimac iz US5 sedamnaestogodišnji Richie nije ravnodušan, ali uzima ih kao obične izmišljotine. Pročitaj što ovaj slatki dečko govori o svim gadostima koje se pišu i pričaju o njemu.

teen: Za početak, je li točno da napuštaš US 5 i možeš li svojim fanovima objasniti kako se zapravo osjećaš u bandu?
Richie: Nula bodova, nevjerojatna izmišljotina! Ne napuštam bend i nikada o tome nisam ni razmišljao. Biti član US 5 je najbolja stvar koja mi se dogodila u životu. Dečki iz banda puno mi znače, bliski smo i nikada ne bih iznevjerio naše fanove. Nemam nikakav razlog za napuštanje banda!

teen: Je li istina da ti je dosta svega, da si umoran i razmišljaš o povlačenju?
Richie: Aha, mislite zato što sam u posljednjih par mjeseci tri puta bio u bolnici i paparazzi su to ovjekovječili? Na temu bolnice mogu reći da me u posljednje vrijeme pomalo pratio peh, kod mog pada. Evo, već dolaze bolja vremena (smješka se)! Normalno je i da nakon live-koncerta ne izgledam svježe stilizirano kao za snimanje spotova, ali umor nakon koncerta vidi se i na starijim i iskusnijim kolegama. Dakle, nema razloga za zabrinutost. Život aktivnog banda je stresan, ali meni je dobro, sretan sam i zadovoljan.

teen: Kako si se osjećao kada si načuo spomenute tračeve?
Richie: Iako su sve to samo izmišljotine, obuzela me kombinacija bijesa, tuge i razočarenja. Neki mediji zaista samo traže negativne vijesti, a kad ih nema izmišljaju ih. Prema procjeni medija, ja sam valjda potencijalni sudionik u skandalima među dečkima u US 5. Ovo nisu prvi tračevi, u prošlosti su već kolale neke priče o meni i bandu. Sretan sam što smo u kratkom roku demantirali gluposti i što nas obožavatelji podržavaju.

teen: Šuška se da si sklon autodestrukciji, što kažeš na tu temu?
Richie: Veću glupost nisam čuo! Ne ozlijeđujem se! Oko toga zaista nitko ne mora razbijati glavu. Da se ozlijeđujem sigurno u javnosti ne bih pokazivao ruke.

teen: Ima smisla... Ipak nam ukratko objasni kako su nastale ogrebotine?
Richie: To je trapavi, nepotrebni udes. Prije otprilike dvije godine sa svojim najboljim frendom u rodnom gradu malo sam jurcao kroz kvartove. U mom je ulica u kojoj su ogromne kuće, vile s bajkovitim okućnicama. Zapela nam je za oko kuća s ogromnim željeznim vratima na ulazu. Vrata su na vrhu imala šiljke, a cijelo imanje bilo je ograđeno vojnom bodljikavom žicom (inače vidljivo samo u filmovima). Htjeli smo zdanje i vlasnike vidjeti izbliza. Vrata su bila previsoka, pa smo pronašli mjesto gdje nam se učinilo da možemo prepuzati ispod žice. U jednom trenutku ugledali smo zaštitare, uhvatila nas je panika i pri povlačenju sam zaradio ogrebotine na desnoj ruci.

teen: Kako gledaš na budućnost u odnosu na US 5?
Richie: Trenutno smo u Engleskoj i stvari se odvijaju i više nego povoljno za nas. Teško i marljivo radimo na tome da nas prihvati publika u kompletnom Ujedinjenom Kraljevstvu. Naš cilj je da postanemo mega slavni u cijelom svijetu, i sve svoje snage usmjerili smo prema tom cilju.

teen: Je li točno da si ti u bandu najveći zabavljač?
Richie: Pa, da, mislim da je to u potpunosti točno. Kad svi ostanu bez energije, ja ih pokušavam podići šaleći se na svoj, ali i na njihov račun.

teen: Kakav ti je odnos s publikom?
Ricihe: Uvjeren sam da publika osjeti moju zahvalnost što dolazi na naše koncerte. Svjestan sam da ni nas ni naše slave ne bi bilo bez naših fanova.

teen: Kako doživljavaš i podnosiš popularnost?
Richie: Pokušavam s obje noge stajati čvrsto na zemlji. Znam da je slava prolazna i da je sve u životu relativno, Nisam ništa bolji ili važniji od bilo koje osobe u publici. Dapače, fanovi su ti koji nama daju važnost. Kad ne bi bilo svih tih ljudi koji dolaze na koncerte, koji nas podržavaju i vole, i ja i dečki iz banda bili bismo obični anonimni klinci.

teen: Jesi li mogao zamislilti da će s popularnošću stići i sve ove negativne stvari?
Richie: Ne, nikako. Kada nisi popularan, sve oko poznatih čini ti se super i ti bi htio takav život. No, kad ti se dogodi, kao što se dogodilo meni, vidiš da biti slavan i nije lako.



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us13:58 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Moj san!=)

rolleyesDa samo znate što sam sanjala.Sanjala sam da sam se vozila u busu i kad je bus stao dasam vidjela us5,odmah sam potrčala prema njima i tražila autograme, oni su mi dali autograme i ulaznice za njihov koncert.Tada su me pozvali da budem s njima na pozornici i tako sam se probudila iz najljepšeg sne u životu.Možda taj san znači da će us5 uskoro doći u hrvatsku.uuuu to bi bilo super ja ću od sad svaki dan gledati raspored nastupa od us5 možda se potkrade i hrvatska.hehehehethumbuppartywave

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us09:58 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (10)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


četvrtak, 21.12.2006.

Kučka mi uzela Richia!!!=(

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting


Jooooooj kako je to moguće ma vidit će ona glupača.Ona je od njega starija 7 god ljudi 7 god znate vi kaj je to...JA Ću poluditi
Vidjela sam da ima crnu kosu i da je višlja od njega i da je neka sisata .
Ma tuka mutava sad bi joj oko izvadila golim rukama.

Kako sam ljuta i uplakana sva mi se šminka razmazala i za to će mi platitiburninmadburninmadburninmadburninmadpuknucuheadbangheadbangheadbang

Image Hosted by ImageShack.us22:44 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (12)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Jadna jaaaa!!!

Ljudi ja sam u komi.Sutra dobivamo knjižice , a još mi je i richie našao curu koji shit .Na www.youtube.com richies freundin možete vidjeti kako se richie žvaka s nekom glupačom!!!
nonononoheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangzujo

Image Hosted by ImageShack.us22:41 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Slikice!!!

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Kak su slatki!!!


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us22:19 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Spotovi!!!









Image Hosted by ImageShack.us22:13 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


srijeda, 20.12.2006.

O svima po malo!!!

Danas ću vam sve ispričat o najluđem clanu mog omiljenog benada- IZZYU. Naravno svi ga poznajete po otkacenoj frizuri, ludom stilu oblačenja i naravno po samoj njegovoj faci. Poslije Jaya on je najstariji njihov član što znaci i naiskusniji. Sve se u njegovom zivotu vrti oko tuluma, ludovanja, glazbe i zena. Jedan je od najvecih posjetitelja lokalnih barova gdje je puno zena, sto dokazuju naravno vruce fotografije......Jednom prilikom je cak slomio kraljeznicu i rekao je da je tada bio oci u oci sa smrti i da je tek tada shvatio da se jednom zivi i da taj zivot treba iskoristiti najbolje.......Izzy mi je vrlo simpa i naravno da mi je drag..
Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting



Sve o Jayu.....
Jay je kako svi kazu najstariji clan Us5. Iako je najstariji on tvrdi da nije glavni.... " Ja sam samo naiskusniji, opominjem ih i zapazam pogrske ali takoder sam vrlo zabavan i sarmantan.""Ja cu biti zadnji koji ce odustat od ove grupe.(vidjet cemo) Znam da ni ona nece vjecno trajat ali meni je ovo vrlo pomoglo i bilo bi steta izgubit ovake prijatelje!!!!"Nisam 100%sretan..jos trazim zenu mojih snova onu koja me nece voljet zbog novca nego zbog mene samoga....Bio sam s nekoliko cura u zadnje vrijeme i samo su pricale o us5, zadavale mi brige a ja se uz zenu zelim opustit...Na trenutak bih volio nestat i vidjeti dali bi me siromasnog voljele ...hehe"kazao je Jay u jednom intervju. On je iz Amerike,nije pustolovnog duha voli zestoke zabave do jutra i veze za jednu noc. Cesto se neslaze sa Izzy-em,ali je sa njim cesto vidan u striptiz baru.... Kad je dosao rekli su da je voda no on je to odbio... Za njega je vazna upornost i jedan veliki tim...TH za njega nema nikakvu vezu pjevanja,on tu muziku ne voli ali ih ne vrijeda i postuje njihove fanove... Vrlo je neodlucan al sto jest jest IMA SUPER GLAS. Bez njega pjesme nebi bile visokog tempa jer on ima prosjecno visok glas...Obozavao je u mladim danima izludivati starce,a naj hrana mu je piletina i pice voda.....Obozava seriju Prijatelje a u skoli se jednom cak,popeo na krov i gadao nastavnike predmetima. Bio je umalo izbacen.....Ovo je za sad o Jayu..



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting




Sve o Chrisu...
Bok obozavatelji Us5......Svi oni koji su ludi za tim deckima na pravoj su stranici. Danas cu pisati o preslatkom decku Chrisu. On je iz Njemacke, ali super govori Engleski. Meni osobno on je najdrazi uz Mikela. Mikel i Chris imaju nesto cime su me osvojili....ali dosta o tome. Chris je povucen decko uvijek na pravom mjestu,vrlo posten i iskren bolje reci mamina maza....Decki za njega kazu da je vrlo odgovoran i uredan.. U skolskim se klupama izvrsno snalazio i svi su ga voljeli. Nije imao puno seksualnih iskustava ali sva u koja se upustio bilo je iz ljubavi. " Nije mi fora biti neciji za jednu noc. Izzy i Jay to vle ali meni je glupo bit s nekim koga zapravo i neznas"rekao je Chris u jednom magazinu. " Nije mi vazna boja kose ili visina vazno je da je iskrena i da me voli". Voli sok od brusnice, svu vrstu tjestenine,i najdraza serija Prijatelji.Dok je bio jos u pubertetu volio je ljude zezat preko telefona, a u skoli volio je etiku i nije bio streber. Uvijek mu je bilo vazno izraziti vlastito misljenje....Toliko o njemu. Jednostavan skroman i SLADAAAAAAAAAAK.

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting




Image Hosted by ImageShack.us21:22 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (2)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Malo o najslađim dečkima na svijetu!!!!=)

RICHIE(prvo dva najslađa a onda ostali isto kao i kod Chrisa)
RICHIE STRIGINI

datum rođenja: 28. studeni. 1988
horoskopski znak: strijelac
živi u: Wheaton, Illnois, SAD
oči: plave
kosa: plava
visina: 170 cm
težina: 61 kg
hobi: horor
zanimljivost: kada je imao tri godine snimio je par reklama, glumio je u filmu Rule number one, pojavljuje se u seriji Lizzie McGuirre( na FTV-u, bosanska televizija u 16h), tamo glumi i njegova bivša Lalaine i najbolja prijateljica Hillary Duff





1. Volim gledati seriju "Six feet under".
2. U cijelom bendu jedino ja imam tremu. Onda me ostali bodre.
3. Suviše razmišljam o životu, umjesto da uživam u njemu.
4. Sviđa mi se muzika iz filmova "Noć vještica".
5. Najljepši poklon koji sam dobio je lampa u obliku tikve koju mi je poklono jedan fan.
6. Moj nadimak je Cameron - jer svi kažu da ličim na Cameron Diaz.
7. Uvijek sa sobom nosim brojanicu.
8. Izzyiu mogu da poručim da utiša porno-filmove kada ja pokušavam da zaspim.
9. Totalno sam lud za Jessicom Albom.
10. Prije nekoliko godina ukrao sam naušnice koje su koštale 7$.
11. Na mom licu sviđaju mi se samo oči,
12. Sviram trubu.
13. Ne volim biti sam u mraku. Zato sam do svoje osme godine spavao sa roditeljima.
14. Znam se strašno dobro ljubiti.
15. Ranije sam htio da postanem cirkuski klaun.
16. Kada sam bio dijete mogao sam umrijeti zbog jednog napada astme.
17. Moj tata i dan-danas ne zna da da je velika ogrebotina na njegovom autu moje djelo.
18. Imam običaj da pričam sam sa sobom, pogotovo kada ostanem sam.
19. Kada sam morao otići iz SAD, plakao sam kao malo dijete.
20. Svakog jutra nazovem svoju mamu ona me uvijek oraspoloži.



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting


CHRIS(malo o njemu i 20 važnih stvari)
CHRIS WATRIN

datum rođenja: 7. kolovoza. 1988
horoskopski znak: lav
živi u: Koln (o sa točkicama), Njemačka
oči: zeleno-plave
kosa: plava
visina: 180 cm
težina: 65 kg
hobi: surfanje i fotografiranje
zanimljivost: telefonom je uznemirivao ljude, pa mu je jednom policija došla na vrata jer ga je cura koju je zvao prijavila, svom psu je odrezao rep(jadan pas)


CHRIS

1. Najgori dan u mom životu bio mi je kada mi je baka umrla.
2. Prdnuo sam na jednom intervjuu.
3. Za oblikovanje kose koristim gel marke "Nivea"
4. Prvi CD koji sam kupio bio je "Love is all around" DJ Boboa.
5. Moj prvi koncert bio je koncert grupe Kelly Family.
6. Moj nadimak je Heini.
7. Volim surfanje.
8. Moj novi fotoaparat platio sam 1500€
9. Moja omiljena glumica je Jessica Alba
10. Najviše volim pse.
11. Moja omiljena psovka je "sto mu svetaca".
12. Ne sviđa mi se oblik mojih bradavica.
13. Imam jednu staru Nokiu 6210, na kojoj ne funkcioniše tipka "6".
14. Ranije sam uvijek sjekao kosu lutkama moje sestre.
15. Kada sam bio mali htio sam raditi u praonici automobila.
16. Alergičan sam na grinje.
17. Plašim se visine.
18. Obrezan sam još kao beba.
19. Najbolji seks imao sam jednom prilikom na veš mašini.
20. Svi me mrze. Mnogo mi smrde noge.


Image Hosted by ImageShack.us21:10 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


utorak, 19.12.2006.

free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster





Friendster

Friendster



Customize your blog

Customize your blog



Friendster

Friendster





Image Hosted by ImageShack.us20:56 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (10)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Evo malo sličica!!!



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Kako su ti slatki jooj!!!=)



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting



Nadam se da vam se sviđaju ove slike!!!!partypartypartypartywinkwinkwink

Image Hosted by ImageShack.us20:48 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


US5 o drugim zvijezdama...

Mikel o TH:
Ne shvatam zašto nas vi smatraju rivalima i misle da jedni o drugima imamo reći samo ružno. Naprotiv, pjesma „Durch den Monsun“ je ubjedljivo najbolja njemačka pjesma koju sam ikada čuo. Glavni vokal, Bill, ima izvrsne glasovne sposobnosti, dok drugi momci prave nevjerovatnu muziku. Kao osobe ih ne poznajem, jer se nismo lično upoznali. Svakako bih to volio, jer im se divim.

Richie o Jesseu McCartneyu:
Mislim da me ovdje neko imitra... Ma šalim se... Super pjeva ima super spot (misli na "Beatiful Soul", zakon pjesma)

Jay o TH:
Pjevač ima jako dobre glasovne mogućnosti na čemu mu zavidim. Snimili su dosta dobrih pjesama i sviđaju mi se njihovi textovi. Mislim da je besmisleno smatrati nas rivalima kada se ne bavimo istom vrstom muzike, ali tako je to u muzici. Momci su jako dobri i želim im puno uspjeha.



Richie o kolegama iz benda



Moj najbolji prijatelj u US5 je Chris. Mi smo totalno srodne duše jer imamo slične poglede i iste probleme. On me svaki dan nauči ponešto iz njemačkog jezika, a kad sam tužan ili loše raspoložen on učini sve da se opet mogu smijati. Chris je za mene skoro kao brat. Jedino što me kod njega smeta jesu znojave noge, životinjski smrde. Sa Jayom dijelim sobu u našem stanu. On je ponekad strog i ne razumijem sve njegove misli ali se zapravo sa njim dobro slažem. U muzičkom pogledu sam od njega u svakom slučaju mnogo naucio - prije "Big in America" sam u najboljem slučaju pjevao pod tušem. Izzy je samotnjak pa sa njim nemam bas najbliže odnose a i kad je Mikel u pitanju moram ponekad zatresti glavom, kad on pokrene neke od svojih ludih akcija, ali ipak mi je on prirastao za srce. Divim se njegovom talentu i njegovoj svojeglavosti.

Image Hosted by ImageShack.us17:57 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


evo nešto

Koji je najsladi clan grupe us5?
Richie
Mikel
Jay
Chris
Izzy
  
pollcode.com free polls




A evo vam i tekst pjesme "A girl like you":

Jay:
Yeah it’s just a girl like you
Oh would you know girl
You’ll be on my mind
Sit back and reclaimed that we read the line
Check it check it ya
what’s up what’s up come on

Chris:
Simple words just can’t describe the way
That I feel for you baby
When I look into your eyes I feel just so hypnotized by you
you’re like a dream come true to me my love
and it feels so good to tell the world that you’re my girl

Mikel:
I feel so happy that we are here together
you’re a blessing in the sky
I thank the lord to have you right here by my side

Chorus:
Cause a girl like you
Is all I ever wanted
Cause a girl so sweet
Like you could make my dreams come true
Cause a girl like you
Could make my grey skies turn to blue
Girl I swear there’s nothing that I probably wouldn’t do
For a girl like you

Jay:
If only you could feel
The way that I feel
Deep inside, baby

Girl you would be surprised
When you look in my eyes and feel
There’s something real for you my love
and it feels so good to tell the world that you’re my girl
I feel so happy that we are here together girl
I’m feeling butterflies
And you’re the reason why I feel like I can fly

Chorus:
Cause a girl like you
Is all I ever wanted
Cause a girl so sweet
Like you could make my dreams come true
Cause a girl like you
Could make my grey skies turn to blue
Girl I swear there’s nothing that I probably wouldn’t do

Cause a girl like you
Is all I ever wanted
Cause a girl so sweet
Like you could make my dreams come true
Cause a girl like you
Could make my grey skies turn to blue
Girl I swear there’s nothing that I probably wouldn’t do

Bridge:
Cause a girl like you
Is more than a dream come true to me
You’re just like a fantasy
It’s you so girl just take my hand and see
I’m so happy to have you right here next to me
You’re so sweet

Mikel: You’re soooo sweeet

Chorus:
Cause a girl like you
Is all I ever wanted
Cause a girl so sweet
Like you could make my dreams come true
Cause a girl like you
Could make my grey skies turn to blue
Girl I swear there’s nothing that I probably wouldn’t do
cerekcerekcerekmahwavewavekissmouthwash

Image Hosted by ImageShack.us10:40 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


O konkureciji!!!

XPRESS:posto smo ustanovili da us5 ne smatra TH za konkurenciju...odlucili smo da ih pitamo nesto o PCD!valjda bi njih trebali smatrati konkurencijom..:)
sta mislite o PCD..i koja vam je najlepsa?

JAY:pa cure so dobre znate...da ja njih smatram konkurencijom ali nemam nista protiv njih...za razliku od TH one plesu i pevaju pop kao i mi.dobro izgedaju i imaju super glasove.najlepsa mi je...pa...tesko je odluciti :)...NICOLE

RICHIE:da pa u svakom slucaju slazem se sa jayem...devojke stvarno dobro izgledaju plesu i pevaju.glavni vokal ima izuzetne glasovne sposobnosti i moram priznati veoma mocan glas...s obzirom na to da smo popularni u evropi i nameravamo da osvojimo citav svet ja se nadam da ih nikada necemo ostaviti iza nas...ehe najlepse su mi one dve plave..neznam im imena :)

CHRIS:pa znas...ja nikada nisam voleo takvu vrstu devojaka kaje se jednostavno previse pokazuju...ja vise volim smirenije tipove poput Kelly Clarckson i te tako...u ostalom super pevaju i plesu...tu im nismo ravni :) inace od svih najlepsa mi je Kimberly



MIKEL:vau gde nadjoste njih :) ehe pa eto to mi je jedna od omiljenih grupa!glavni vokal Nicole ima visoke glasovne mogucnosti i extra izgleda!na njihovom albumu ima dosta lepih,mocnih ali i nenzih pesama...to mi se svidja :) od svih najlepse su mi Melody i NICOLE!!!

IZZY:uboli ste me u srce :) moram reci devojke su bas po mom ukusu :) znate mene ja samo mislim na jedno :) salim se !mada Chris malo lupeta...meni se bas dopada njihov imidz..pa volim i ja Kelly ali one se bas super!od njih...pa...najlepse su mi Ashley i Carmit

Image Hosted by ImageShack.us09:48 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


ponedjeljak, 18.12.2006.

Neznam naslov!!!

Sigurno ste čuli za Part six.E da vam samo kažem da su dečki skroz ok i da nisu imali namjeru kopirati us5!!!Nemojte zamjeriti onim slatkim plavim dečkima iz Part six zato jer imaju frizure kao Richie i Chris.
Negdje sam pročitiala njihov intervju ali neznam di ,uglavnom njima je us5 odličćan i nemaju ništa protiv us5.wavewave


Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Nisu baš za baciti !!!ahhahahahaathumbup

Image Hosted by ImageShack.us09:08 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


subota, 16.12.2006.

Stavila sam vam malo sličica !!!:)

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Nadam se da vam se sviđaju slike!!!=)

Image Hosted by ImageShack.us23:20 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (6)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


JUST BECOUSE OF YOU
Inever believed our love would die,
It's funny how time just passed us by
I couldn't imagine you'd walk out my life.
..........................
And all of the girls that I once knew,
They all disappeaerd when I meet you
You're all that I ever wanted in my life.
...........................
I'll find away to make you stay I still believe
in our love.
I see the truth, because of you, the key to our
lasting love.
..........................
Just becouse of you, I'm crying in sadness
Give it one more time, and I'll do the same
Just becouse of us, I feel like I'm dying
So I'm beggin you, wantin you calling you.
..........................
Inever believed a man should cry,
Until you got up, and said goodbye.
I pray for the day, you'll come back in my life.
...........................
I'd do anything to make this right
If only I had you by my side
I'm thonking about you baby day and night.
..........................
Just becouse of you....



Richie Best friend


Best friends
Sometimes In life when all hope is gone
And you feel like you re on your own
A true friend comes along
And makes you realize that everything;s okay
And last you have gone through, any up and downs
But no matter what, you guys always stuck by my side
And that;s why I dedicate this song to you; my best friends

Refren:
And after everything that we;ve been through
I am still here with you
Cause you;re still my lady
Cause you;re my lady
I swear ;m gonna make you happy
For the rest of our lives
Cause you;re my lady
And I;m your my best friend
And I;m your my best friend

In times when all hope is gone
And sadness fills your heart with pain
You wonder (yeah)
If there;s anyone that you can call
To somebody who;s left all alone

You;re such a loyal friend
And now I know that
ll never find somebody quite like you
I appreciate the day
You came and you stayed

Refren:
And after everything that we;ve been through
m still here with you
Cause you;re still my lady
Cause you;re my lady
I swear I;m gonna make you happy
For the rest of our lives
Cause you;re my lady
And ;m your my best friend
And ;m your my best friend

Some people said that we would never survive
We showed them that dreams can come true
And it;s for sure
Our secret lies behind endless friendship
And nothing could tear us apart

You;re such a loyal friend
And now I know that
I;ll never find somebody quite like you
I appreciate the day
You came and you stayed

Refren:
And after everything that we;ve been through
I;m still here with you
Cause you;re still my lady
Cause you;re my lady
I swear I;m gonna make you happy
For the rest of our lives
Cause you;re my lady
And I;m your my best friend
And I;m your my best friend

True love is so hard to find
Especially if it;s someone
You can call your best friend
No matter what problems occure
You will overcome them with her

Refren:
And after everything that we;ve been through
I;m still here with you
Cause you;re still my lady
Cause you;re my lady
I swear I;m gonna make you happy
For the rest of our lives
Cause you;re my lady
And I;m your my best friend
And I;m your my best friend



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us13:37 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (1)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Malo spotova od us5!!!















Mnogima najslađi član grupe US5 Richie Stringiani otvoreno govori o tračevima koji u posljednje vrijeme kruže o njemu...

Posljednjih nekoliko tjedana po raznim se časopisima piše kako Richie napušta US5, kako je umoran i dosta mu je svega, na kraju je snaga. No, ni to nije sve, piše se čak i da je Richie postao sklon samoozlijeđivanju i da se na njemu mogu primijetiti razne rane...
Prema svim tim ružnim tračevima tvoj ljubimac iz US5 sedamnaestogodišnji Richie nije ravnodušan, ali uzima ih kao obične izmišljotine. Pročitaj što ovaj slatki dečko govori o svim gadostima koje se pišu i pričaju o njemu.

teen: Za početak, je li točno da napuštaš US 5 i možeš li svojim fanovima objasniti kako se zapravo osjećaš u bandu?
Richie: Nula bodova, nevjerojatna izmišljotina! Ne napuštam bend i nikada o tome nisam ni razmišljao. Biti član US 5 je najbolja stvar koja mi se dogodila u životu. Dečki iz banda puno mi znače, bliski smo i nikada ne bih iznevjerio naše fanove. Nemam nikakav razlog za napuštanje banda!

teen: Je li istina da ti je dosta svega, da si umoran i razmišljaš o povlačenju?
Richie: Aha, mislite zato što sam u posljednjih par mjeseci tri puta bio u bolnici i paparazzi su to ovjekovječili? Na temu bolnice mogu reći da me u posljednje vrijeme pomalo pratio peh, kod mog pada. Evo, već dolaze bolja vremena (smješka se)! Normalno je i da nakon live-koncerta ne izgledam svježe stilizirano kao za snimanje spotova, ali umor nakon koncerta vidi se i na starijim i iskusnijim kolegama. Dakle, nema razloga za zabrinutost. Život aktivnog banda je stresan, ali meni je dobro, sretan sam i zadovoljan.

teen: Kako si se osjećao kada si načuo spomenute tračeve?
Richie: Iako su sve to samo izmišljotine, obuzela me kombinacija bijesa, tuge i razočarenja. Neki mediji zaista samo traže negativne vijesti, a kad ih nema izmišljaju ih. Prema procjeni medija, ja sam valjda potencijalni sudionik u skandalima među dečkima u US 5. Ovo nisu prvi tračevi, u prošlosti su već kolale neke priče o meni i bandu. Sretan sam što smo u kratkom roku demantirali gluposti i što nas obožavatelji podržavaju.

teen: Šuška se da si sklon autodestrukciji, što kažeš na tu temu?
Richie: Veću glupost nisam čuo! Ne ozlijeđujem se! Oko toga zaista nitko ne mora razbijati glavu. Da se ozlijeđujem sigurno u javnosti ne bih pokazivao ruke.

teen: Ima smisla... Ipak nam ukratko objasni kako su nastale ogrebotine?
Richie: To je trapavi, nepotrebni udes. Prije otprilike dvije godine sa svojim najboljim frendom u rodnom gradu malo sam jurcao kroz kvartove. U mom je ulica u kojoj su ogromne kuće, vile s bajkovitim okućnicama. Zapela nam je za oko kuća s ogromnim željeznim vratima na ulazu. Vrata su na vrhu imala šiljke, a cijelo imanje bilo je ograđeno vojnom bodljikavom žicom (inače vidljivo samo u filmovima). Htjeli smo zdanje i vlasnike vidjeti izbliza. Vrata su bila previsoka, pa smo pronašli mjesto gdje nam se učinilo da možemo prepuzati ispod žice. U jednom trenutku ugledali smo zaštitare, uhvatila nas je panika i pri povlačenju sam zaradio ogrebotine na desnoj ruci.

teen: Kako gledaš na budućnost u odnosu na US 5?
Richie: Trenutno smo u Engleskoj i stvari se odvijaju i više nego povoljno za nas. Teško i marljivo radimo na tome da nas prihvati publika u kompletnom Ujedinjenom Kraljevstvu. Naš cilj je da postanemo mega slavni u cijelom svijetu, i sve svoje snage usmjerili smo prema tom cilju.

teen: Je li točno da si ti u bandu najveći zabavljač?
Richie: Pa, da, mislim da je to u potpunosti točno. Kad svi ostanu bez energije, ja ih pokušavam podići šaleći se na svoj, ali i na njihov račun.

teen: Kakav ti je odnos s publikom?
Ricihe: Uvjeren sam da publika osjeti moju zahvalnost što dolazi na naše koncerte. Svjestan sam da ni nas ni naše slave ne bi bilo bez naših fanova.

teen: Kako doživljavaš i podnosiš popularnost?
Richie: Pokušavam s obje noge stajati čvrsto na zemlji. Znam da je slava prolazna i da je sve u životu relativno, Nisam ništa bolji ili važniji od bilo koje osobe u publici. Dapače, fanovi su ti koji nama daju važnost. Kad ne bi bilo svih tih ljudi koji dolaze na koncerte, koji nas podržavaju i vole, i ja i dečki iz banda bili bismo obični anonimni klinci.

teen: Jesi li mogao zamislilti da će s popularnošću stići i sve ove negativne stvari?
Richie: Ne, nikako. Kada nisi popularan, sve oko poznatih čini ti se super i ti bi htio takav život. No, kad ti se dogodi, kao što se dogodilo meni, vidiš da biti slavan i nije lako.

Ostalo procitajte u Teenu!

Image Hosted by ImageShack.us13:28 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (0)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


evo meee!!!








1.počneš plakati kada počne US5 na TV - eu?
2.počneš skakati i vrištati od radosti kada US5 završe na TV-u interwiev?
3.povjeruješ u tračeve koje čuješ o njima na TV-u?
4.počneš plakati kada čuješ da neko od US5 momaka ima curu?
5.pričaš sa posterima od US5 u svojoj sobi?
6.pišeš po sebi ime svog ljubimca od US5?
7.visiš na intrenetu 2-3 sata samo radi njih,nebi li pronašla neke cool sličice,webstranice i sl.
8.braniš US5 kada je u pitanju svađ između US5 i TH?
9.pomisliš da se ubiješ zato što ne živiš u Berlinu u Njemačkoj ili u SAD-u u Wheatonu?
10.pomisliš da te svi US5 posteri gledaju i da ti se smiješe?
Ak je tako onda si luda za njima


Malo o meni:
Ja sam Kristina
Imam 13 god
Rođena sam 10.10.1993 god u Zagrebu
Obožavam us5
Naj grupa:us5 i pussycat dolls
Naj pjevač, pjevačica:Jojo,Richie,Justin Timberlake
Njagora grupa:Tokio Hotel
Volim školu
Prolazim s 4-5
Nja predmet u školi:Likovni,Glazbeni,...



Free Image and Video Hosting
Free Image Hosting

Image Hosted by ImageShack.us13:18 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (2)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.