fish!
fish!
square square
nedjelja, 02.01.2005. - 18:54
Bratislava? a kaj je to??

O Bratislavi

Inače, Bratislava kao grad je zakon. Iako smo je Zubalo i ja više razgledale samostalno nego uz Branku (zalutale smo). Ono što nam je mila Branka prezentirala je razgled stare utvrde (Hrad) s kojeg puca pogled na Bratislavu, i to sve za 20 minuta (iliti kraće od jedne 'piš i puš' pauze), jer je ona smatrala "da je toliko dovoljno za razgledavanje". Zubalo i ja smo, bježeći od raznoraznih objektiva, otkrile gro stvari koje milaBranka nije ni spomenula.
Sam centar(stari grad) je stvarno lijep, uz one trgiće i kamenom popločane ulice. Ljudi su simpatični, a posebno su nas oduševili ljubazni ljudi u hotelu.
Hotel (koji ima 2 zvjezdice) je fenomenalan! Mi smo bile u dvosobnom apartmanu, Zubalo i ja u jednoj sobi, a 3 cure u drugoj. Sobe su vodile u zajedničko predvorje gdje su odvojeni wc i tuš s lavaboom. Svaka soba ima radio i tv, prozore na kojima se može hladiti piva, ormara više nego dovoljno, ogledalo, stol, fotelju i stolicu, neke imaju i frižider, a na recepciji se mogu besplatno iznajmiti i fen, šah i tona drugih stvari. Zubalo i ja smo imale svoj "Čovječe, ne ljuti se", uz koji smo se opijale i trgale od smijeha, pa nismo trebale šah… =)
Jastuci su od perja, na koje sam ja alergična, pa sam upitala milu Branku dal bi mogla pitat za dugi jastuk. Na što mi je ona više nego ljubazno (čitaj:izderala se, pritom tipkajući na mob i ne udijelivši mi nijedan pogled kroz guste joj maskarom premazane trepavice) rekla da "bacim jastuk na pod i spavam bez njega". Nakon usrdnog Zubalinog nagovaranja pristala je upitati na recepciji za drugi jastuk. Ovi je baš nisu shvatili, pa smo Zubalo i ja pitale, da bi dobile odgovor da nema drugog jastuka ("a kad JA kazem, meni se ne vjeruje", čuh milu Branku iziritiranu u pozadini), ali sam dobila, za par minuta, ultra mekanu još neraspakiranu deku koju sam koristila umjesto jastuka. Hotel ZVARAČ, Pionierska 17, 832 59 Bratislava, www.vuz.sk—toplo preporučam. Nije baš u centru, ali tramvaji stanu točno pred hotelom, a može se uzet i taxi.
Inače, taxi je, kao i u Češkoj, jako jeftin. Mi smo, s jednog dijela grada do drugog, plaćale taxi u prosjeku 150-200 sl.kruna, tj. 30-40 kuna. Taksisti su jako ljubazni (bar oni na koje smo mi naletili), ali svejedno ne žele uzeti više od 4 osobe (makar sam čula da je jedna ekipa uspjela nagovorit lika da uzme njih 6). Tramvaji su, u usporedbi s onima u Pragu, sporiji i šugaviji, pa smo se osjećale kao doma. =)Tramvajskih karata ima 10ak vrsta, i Zubalo i ja nismo uspjele skužit koja je za kaj, pa smo uzele neku srednje skupu, što nas je došlo po 14 kruna-3 kune! Kontrolora nismo srele, nijednom. =)
Piva je predobra, ima je nebrojeno vrsta, čeških i slovačkih, i svaka, baš SVAKA je bolja od ikoje hrvatske (ispričavam se Žuji, al kaj je-je). Limenka od pola litre u dućanu dođe u prosjeku 20-30 sl.kruna, iliti 4-6 kuna. Ovisno jel svjetlo il tamno pivo, i koja je marka.. U bircu je valjda isto otprilike tolko, al ne bi znala, jer su Zubalo i mene uglavnom častili (hihi).
Pubova ima podosta, mi smo bile u KGBu i nekom koji ima na slici fratra (više kao disco, makar je, kad smo mi došle, bio prilično trulo..). KGB je super, pivnica, pušta se rock i komercijala. Harley Davidson, gdje smo dočekali Novu, je još bolji. Da živim u Bratislavi, najvjerojatnije bi tamo izlazila.Velik, dobro uređen prostor, s dovoljnim brojem wc-a i dobrom mjuzom. =) A u wc-u uvijek možeš reć nekoj iritantnoj plavuši koja, usred Zubalinih i mojih kriznih rasprava, zabija nos u tuđe stvari sa frazom "aaa, girls, give yourslef a hug" da odjebe, ko što je Zubalo sjajno učinila. Nakon "oh fuck off" sve je bilo opet po starom, dovršile smo rapravu i , ujedinjene u gađenju prema iritantnim plavušama, nastavile cugat.
(Vagabundo, cijene su za informaciju ljudima koji ne bijahu tamo, da mogu patit zbog našeg jeftinog oblokavanja ;))


Hm, to je valjda to. Raspisala se ja. Šta reći, još sam pod dojmovima. I bez glasa. Put natrag totalno me iscrpio (2 neprospavane noći nisu imale ništa s tim..hihi) E da, moram napomenut da smo se, na povratku, Zubalo i ja spakirale u rekordnih pola sata, jer smo prespavale budilice a ja se nekim divnim čudom probudila tek pola sata prije polaska! Svaka nam čast!! A put natrag trajao je samo 7 i pol sati («grad udaljen samo 6 sati autobusom»?) Nakon toga smo još išle na aftercugu s ekipom, al kak je u Zagrebu većina toga bila zatvorena, uglavnom smo samo šetale gradom..i na kraju završile u casinu na Savskom mostu, gdje smo u ponoć pile čaj. =)

Odoh sad ispuniti građansku dužnost i glasat, ipak su birališta otvorena do 7… =)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (1) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>