fish!
fish!
square square
nedjelja, 19.09.2004. - 14:02
www sramota

Sramota je kad si s dečkom na prijateljevom krovu i tamo te zateknu njegovi susjedi koji i tebe i dragog stjeraju dolje i usput u tri rodna mjesta. Www sramota je kad se moje prepričavanje toga pojavi na internetu, dostupno svima koji znaju pravu adresu.

Daklem, ispraćali mi tako našeg dragog i dobrog prijatelja iz Praga koji je stalno snimao nešto sa svojim fotićem, bilo slike kad to ne očekuješ, bilo kratke filmiće. I sad, znala ja da je snimio mene i frendicu dok smo ih zbunjeno tražili po autobusnom kolodvoru, to mi je pokazao. I kaže on meni jučer-odi na taj i taj link, otvori filmić sa kolodvora. Hahaha-mislim si ja, nije valjda stavio naše zbunjene face na dostup svima...i kliknem tako na taj filmić. Šta reći, imam sporu vezu, otvaralo se cijelu vječnost, već sam zaboravila na sve, kad čujem svoj glas:"Kužiš, bilo mi je tako neugodno..". Šta moj glas-glas promuklog soba nakon pola boce najopakijeg viskija u kombinaciji s bocom travarice!! (ipak je bio povjetarac na krovu, a ja još pila i derala se, i bila promukla od tjedna konstantnog deranja i opijanja u Zadru..)
Za one koje je zbunio glas promuklog kopitara (ili papkara,whatever) i kretenska pojava (camera is NOT my friend) moj dragi prijatelj napisao je sa strane moje ime i prezime (koje je prilično rijetko), a za one koji i dalje možebitno imaju kakve sumnje u vezi identiteta ranije spomenute osobe, nadopisao je i da se sve odvija u Zagrebu.
E sad, ne bi sve bilo tako crno, ipak pričam rvackim koji ne govore baš svi posjetitelji interneta, ali zato je moj altruistički nastrojen prijatelj izašao i njima u susret pa napomenuo da dotična osoba imbecilnog izgleda i promuklog glasa priča o stvarima koje nisu za osobe mlađe od 18 i da se radnja odvija na krovu. Ljupko. Krasno.

Baš sam ponosna na sebe. I njega. Tako dobrog i požrtvovnog.
Čini mi se da mi se čak i Mecenije (zlatna tj.narančasta ribica moja) ceri kad me vidi. I pliva prema površini: "Krov, a?Bwahahahaha"



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>