fish!
fish!
square square
petak, 17.09.2004. - 17:55
po jutru se dan poznaje

-Danas sam se opet probudila u podne.
-Dan je bio prekrasan danas ujutro...
-E, boli me trbuh, moram na wc..
-Bilo je stvarno posebno..
(Zakljucila sam da ce ovo biti jedan od onih razgovora gdje ona priča, a ja moram slušat.)
-Aha
-Još uvijek ne mogu vjerovati kako je bilo dobro.
-A čuj.. Jutro, popodne..meni je to svejedno..
-Mislim, nije da je popodne nešto lošije, dapače... Hihi
-I tako kažeš...danas ujutro je dan bio lijep?
-Dan je ujutro bio tako prekrasan..
-Aha
-Diiiivan...
-Aha.. Svaki dan je divan..utorak, srijeda..subota...
-Tako nježan..
-?
-Njegove ruke su bile tako spretne..
-? What the f**k. ?!
-A kad me počeo milovati tamo..znaš..
-Alo? Nešto smo pili jutros? Pretjerala si opet s tabletama?? Marsha, te tablete su tamo za KRIZNE SITUACIJE, shvaćaš?!
-Molim? O čemu pričaš?
-Ja?? O čemu ti pričaš? Masturbiranje ujutro??
-Koje masturbiranje? Dan je jutros svratio kod mene..
-Da? Došlo je sunce kroz zavjese? Kriste, pukla si..
-Danijel, dušo, Danijel..


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>