Moj otac je svom sinu (mom polubratu) kao kupovao komp....Pretrgala sam se dok sam našla najpovoljniju varijantu da braco može igrati ove nove igrice koje kakvi Doomovi i slično. I dođem ja s konfiguracijom k njima doma, a ono zlo i naopako. Naime u mojoj kongifiguraciji je bio AMD procesor, a on je htio Intel....U bti riječ je brandovima....Da bi komp bio dobar treba pisati kao Intel inside...Da bi tenke bile dobre treba pisati Nike....Da bi torba nešto valjala treba pisati Prada. Kad dobiješ zaručnički prsten od recimo svog 30 godina starijeg dečka onda on mora koštati 12000 dolara...
Ljudi su postali opsjednuti brandovima i lovom....Reklamama sugeriraju maloj djeci kak je korisno telefonirati, jer kako od običnih par tonova njegovog tate, telefon to postaje svjetski proizvod ( i svi će mu pomoći-aha- a ko će platiti telefonski račun)...Cijeli grad je zasut ružama jer je mladi tata dobio sms "Postati ćeš tata"...Koliko god da je komunikacija napredovala neke stvari je mnogo bolje obaviti onak po starini. Poštovati običaje i ljude...
Evo recimo sms-ovi....Suviše su kratki da bi se njima odgovarajuću komuniciralo. Iako su idealni za kratke pozitivne poruke. Mada smajlići puno pomažu...jer definiramo i osjećaje iza šturih poruka. S druge strane sms-ovi su me doveli do mnogih poslova otkad imam mob. A vjerujem i druge. Nije jednostavno napisati dobar sms...A komunikacija njime može biti zabavna....Moram priznati da sam čula dosta viceva kroz sms, a i nekih drugih stvari.
No svi vidovi komunikacije imaju svoje mjesto i vrijeme i mogu nam pomoći u mnogo stvari....ali...ne rješava se sve online.
A biti off line je danas umjetnost...A i to je izbor. Moram priznati da me fasciniraju ljudi koji su uspjeli ostati off line....Jer umijeće je i da te googlica ne zahakla tj. indeksira.