Il prezzo della liberta'

srijeda, 31.05.2006.

zasto,warum,perche',why?

Ako ti frajer s kojim izlazis javi deset minuta prije sastanka da:"non se la sente di uscire ma non vuol dire che non ha voglia di vederti!" (ako kojim slucajem ovaj blog cita netko tko ne zna tal. u prijevodu"ne izlazi mi se veceras ali to nema veze s tobom!") sta biste pomislili??kako bi se osjecali?mislim da bi vas odgovor ovisio o tome koliko vam je stalo do tog frajera.e pa u tom je problem.ja sam poprilicno ravnodusna.prvo sta sam pomislila je zali boze mog depiliranja.ali eto barem nisam peglala kosu.u tom slucaju poslala bih ga(unutar sebe naravno) u neku stvar.ne znam tko se vise cudio mojoj reakciji kad me nazvao.on ili ja?rekla sam mu da nema problema,da razumijem i pitala ga je li sve ok.on je bio sokiran i nastavljao se ispricavat.ja sam mu rekla da se nema potrebe za ispricavanjem,da se vidimo sutra i da je sve ok.najgore od svega je sta to stvarno mislim.rolleyes
..i sad se ja pitam znaci li to da on mene ne zanima?mozda me zanima samo fizicki(jer tip izgleda predobroyes.jer ,ruku na srce,karakterno i nismo bas kompatibilni.mozda se ne brinem i ne trudim piu' di tanto jer uskoro odlazim????ne znam.no lo so.I don't know.ich weis nicht.mozda zato sta imam neke druge prioritete u zivotu trenutno i nemam vremena trenutno za vezu.mozda se netko od vas pita zasto ne pomislim da ga najvjerojatnije ne zanimam.mislim da na to ne pomisljam i nisam zabrinuta zato sta nitko u ovom trenutku ne bi mogao razdrmat moju trenutnu sigurnost u sebe.da ga ne zanimam,frajer poput njega,ne bi trosio vrijeme na mene,vec bi si nasao neku drugu.a ako on mene ne zanima,zasto onda,macka poput mene(smijeh) trosi vrijeme na njega??
mozda ne zelim biti sama.mozda ne zelim vise upadat u hormonske krize.mozda ne zelim opet riskirat da padnem u okove proslosti.mozda mi nije svejedno ostavit najlipseg momka kojeg sam ikad vidila.mozda zato jer me nasmijava.jer kad sam s njim ne razmisljam ni o cemu drugom.mozda zato jer je on dasak friskog zraka za mene.mozda zato jer me njegov dodir izludjuje.mozda zato sta je tako lipo imat nekog koga mozes zagrlit.mozda mozda mozda mozda.ne znam odgovore na ova pitanja ali znam da mi srce ne tuce jace kad sam s njim.znam da se necemo moc vidit vise od 20ak puta(mada je i 20 optimisticno) prije mog odlaska.i ne znam smisao svemu ovom.i ne znam sta cu.za dva tjedna dolazi vjecni bivsi u ovaj grad.sta cu ako se javi.ne znam zelim li da se javi.ne znam kako bi izgledao moj zivot nakon tog susreta.mnogi ljudi misle da su sretni oni koji dozive pravu ljubav.i ja to mislim.u slucaju da su doticni zajedno i da je ljubav obostrana.u slucaju da nisu zajedno i da iz bilo kojeg razloga ne mogu bit zajedno njihova ljubav postaje navjeca prepreka novoj ljubavi ili novoj sreci.jer nista sta ponovo osjetis prema nekom drugom nije nista u usporedbi...i kako onda ici dalje.kako vjerovati da nece biti tako.da cu ja imati istu srecu dva puta u zivotu.i opet se vracam na istu pricu.i opet se ponavljam i dosadna sam sama sebi vise.a tako se trudim ici naprid i ne mislit na njega i mislit na nekog drugog.i uzivat u zivotu i mladosti.i uzivam ...ali...on je uvijek tu negdje...i ne mogu bez njega i ne mogu s njim...zasto se proslost uvijek vraca?zasto po 100i put na canale5 pustaju film Nothing hill?zasto svi jednostavno ne idemo dalje?zasto nam je svima jos uvik dobar taj film?kako nam ne dosadi?valjda zato sta je taj film bolji od svih novih.i zato sta su nam smjesne scene jos uvijek smjesne bez obzira koliko smo ih vec puta vidjeli...mozda zato sta nas ti filmovi diraju kao da nam je prvi put...i sta nikad ne stare...mozda..ne znam...ako tko ima kakvu ideju dobro ce mi doc..

31.05.2006. u 21:08 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr