Il prezzo della liberta'

srijeda, 01.02.2006.

jungle in my bus


Vracam se ja maloprije s posla..ulazim u bus na stanici pokraj najvece crnacke i dilerske zone ovog grada.timbrajem kartu i razmisljam:"koji kurac ja trosim lovu na autobusne karte kad nitko u ovom jebenom gradu ne kupuje karte..."ali buduci da sma extracomunitare ilitga stranac u ovoj drzavi svaka glupost dovoljna im je da te izbace iz drzave.prije par godina ucinili bi mi uslugu ali fali mi pola godine do diplome pa ne bi bilo bas pametno da radim nerede bas sada.i vratimo se na bus.bilo je otprilike 50-tak ljudi svih rasa,boja i nacionalnosti.od marokinaca,preko crnaca(i africkih i americkih),rumunja,albanaca,arapa....i naravno ja sam bila predstavnik nase nacionalne manjine u tom busu.pricalo se bar 10ak razlicitih jezika....vozac je bio nadrkan pa je vozio ka ludjak...neprestano sam padala na jednu jako mladu muslimanku i bogu hvala ljubaznu...dok je na mene padao neki albanski par(a na koga ce nego na mene,nije neka novost) i komentirao me na njihovom,meni jako poznatom jeziku,ni ne sanjajuc da ih ja uglavnom razumijem.doduse nije da se zalim jer mi je s druge strane bio neki narkoman(mislim jedini talijan koji je bio u tom guzvanjcu) pa bolje da me i albanci "stiskaju" nego narkomani.
i naravno di ima dima ima i vatre,dvije stanice od od "starta" cekli nas ni manje ni vise nego kontrolori.i to njih 4.oni u ovoj "predivnoj" drzavi su obuceni kao policajci,a ponasaju se kao premijeri i ministri.ja sam bila na pola puta izmedju prvih i drugih vrata.prve na udaru su bile dvije africke crkinje obucene kao afrotransevi koje su im zavarile u facu od smijeha i nastavile pricat medju sobom kao da nikog nema.inace atmosfera u autobusu je bila kao da su usli klaunovi a ne kontrolori.svi su ih ignorirali i smijali im se i pricali na njihovim materinjim jezicima.
narkoman pokraj mene je dobio napad panike tako da sam se ja nekako probila do drugih vrata i nakon rengenske snimke moje karte uz neopisivo iznenadjenje pustili su me van.ne znam kako se nastavilo to slavno putovanje.i jesu li otisli direktno na policiju.znam samo da da sam dobila odgovor na pitanje zasto ja kupujem karte (btw ovdi kazna kosta 40e,nije mala stvar) i pomislila kako ne bih nikada voljela bit na mjestu tih kontrolora.izasla sam iz tog busa kao sa pozornice neke tragikomedije...i s osmjehom pomislila:"a ljudi moji SVASTA!"

- 15:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #
znimljivo! a di i ti uopće?? (Daughter Jane 15.02.2006. 13:40)

e da znas kako si me nasmejala samo!!! (arianna 16.02.2006. 17:11)

01.02.2006. u 00:37 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr