nedjelja, 02.07.2006.

Kratko javljanje

Photobucket - Video and Image Hosting


A evo opet javljanje nabrzaka. Nije da nemam baš vremena ali inače umor me svlada pa kad i imam vremena ne da mi se ništa. Žao mi je što vas redovito ne stignem pratiti ali sve ću nadoknaditi obećavam. Stvarno sam vas se zaželjela.
Uglavnom kod mene se ništa i svašta događa. Ljeto mi u glavi još nije počelo, ali bude brzo nadam se. Imam par planova kojima se kao mala beba radujem.
Inače, cijelo vrijeme sam napaljena i stvaaarno mi treba netko, strah me da mi se ne počnu sviđati muškarci koji mi se NIKAD ne bi počeli sviđati osim u ovakvom suhom razdoblju. A u biti, dobrih muškaraca nigdje na vidiku. Ili je to opet moj stav.
Stvarno sam mrtva hladna, neutralna, bez osjećaja... Nije da mi ne odgovara ali jednostavno nije zanimljivo. U meni se uvijek odigrava neka oluja, a sad zatišje ?
Da, možda... zatišje pred oluju ... Nije da volim te oluje, ali ljeto je!
Svima se nešto događa,a meni i kad se počne nešto događati ja to odma prekinem ... Uvijek kompliciram stvari, uvijek! Kukavica sam pa nemogu nikad ništa napravit prva, osim kad sam,hm,hm.. Ali i kad želim nešto napraviti nema nikog na vidiku, strašno.
U biti nisam kukavica, nego cura sa velikim kompleksima. Ogromnim. Što reći više kad već davno nisam obukla haljinu ili hlače do koljena... Moje jedino razgolićavanje su majice na bretele ... ali ne daj Bože otvorenih leđa...Zašto? Zato što se neugodno osjećam "razgolićena"...Nikad u životu nisam obukla minicu. Jednostavno tako je i sad zvuči da se oblačim kao časna ali nije. Uvijek nosim duge hlače i neku neprerazgolićenu ljetnu majicu...Pa nek sad netko kaže da je iskompleksiran..Ali ipak ponekad se i osjećam dobro u svojoj koži, koliko go lažno zvučalo.Kompleksi se najviše očituju npr. kad me netko pogleda ili pokaže da mu se sviđam, odmah pomislim da se sprda ili je mrtav pijan ili drogiran. A ako mu nekim slučajem i povjerujem ja to odma sjebam u startu da me ne bi povrijedio, ili da se ne bi razočarala... Ali oslobodit ću se jednom i toga...
Ma eto ovo ide na dugo a imam posla i moram ići. Samo sam vas se htjela javiti a ja o mojim kompleksima počela. A što ću kad uvijek spontano pišem zato i gnjavim uvijek.
Eto ljubim vas.

<< Arhiva >>