...mAlO mJuZe...


Get Music Tracks! Create A Playlist!

...sLiKiCe I pOrUkIcE...

Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.Nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.Nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si mi sve sto imam, volim te srcem svim, ti si mi sve sto snivam, zbog tebe postojim!

Image Hosted by ImageShack.us


Iako glumim da mi do njega nije stalo, za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iza ravnodusnosti ljubav se krije, zar nikada neces shvatiti koliko do tebe stalo mi je?!

Image Hosted by ImageShack.us


Usao si u moje srce i ja sam te zavoljela, davno si izasao, a jos te nisam preboljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Tesko je voljeti i ljubav kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti.

Image Hosted by ImageShack.us


Moje oci sve ti kazu, moje usne ti ne lazu, moje suze koje bole, kazu ti da jos te vole!

Image Hosted by ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, procitaj poruku ovu i znat ces tko te iskreno voli!

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si malo mace sto po srcu grebe, volim taj oziljak, jer je od tebe. Uz taj oziljak jedno ime pise, to je tvoje ime i volim ga najvise!

Image Hosted by ImageShack.us


Tisina, gorcina i mrak...samoca, bol i hladan zrak...sjede pored mene u sobi punoj tuge...Sama sam i tuzna, srce me boli, trebala sam njega da me voli! Al on me nikad voljeti nece jer postoji druga na putu nase srece!

Image Hosted by ImageShack.us

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

Hy!!! mah Na ovom blogu možete saznat sve o meni i o mojem životu. Nadam se da vam se moj blog sviđa!!! smijeh mah




...ČiTaM...

Image and video hosting by TinyPicL@ry

Image and video hosting by TinyPicAn@

Image and video hosting by TinyPicDor@

Image and video hosting by TinyPicTen@



ponedjeljak, 07.05.2007.

Ejjj...

Ejjj ljudi...znam da još nisam skupila 100 komentara, ali ja ne mogu čekati!!! Gledajte ovako....ja tu ko zadnja budala čekam komentare...ovaj post tu stoji već 3 dana a još nemam ni 50 komentara....moja fendica lala je jučer napisala post, a već ima 284 komentara...zašto to nije kod mene tako??? Valjda je ovo odgovor: ona ima nagradnu igru!!! Nadam se da se nećeš ljutit lala, al' ja ću sad isto stavit nagradnu igru...neće biti ista ko tvoja...slična, a nagradna igra glasi ovako: SVI KOJI MI OSTAVE 3 ILI VIŠE KOMENTARA NA SVOM ĆE BLOGU NAĆ NAGRADU OD 5 KOMENTARA!!! ONAJ TKO BUDE OSTAVIO NAJVIŠE KOMENTARA I BAREM 2 KOMENTARA U KOJIMA PIŠE NEKI DOGAĐAJ ILI NEŠ IZ OVOG POSTA, DOBIT ĆE NAGRADU OD 40 KOMENTARA!!! ONI KOJI BUDU 2. ILI 3. DOBITI ĆE 20 KOMENTARA!!! TO BI BILO TO O NAGRADNOJ IGRI!!! Bacite se na posao!!!

Sad o danas:
Baš sam sad tražila neki dobar dizajn, al nigdje nemrem nać ono kaj mi se sviđa..onaj ko zna stranicu s dobrim dizajnima nek ostavi u komentima adresu!!!..danas smo imali školu ujutro...zadnji sat vjeronauk...jooooj......ta časna mi fakat ide naživce....danas 2 njih nije imalo zadaću...i ona odmah piše jedinice i pozvala je razrednicu, tj. ja sam morala ić po nju...i cijeli sat smo pričali i pričali i pričali....dosadno, jaaaakoo dosadno....sad sam došla doma i trebala sam ić na atletiku a nje nije bilo....ko i obično....ja nemam blage zaš mi uopće tolko plaćamo kad pola mjeseca uopće nemamo treninga....neka pitanja postavljena vama:
1.Imate svoj mail???
2. Ako imate koji je to???
3.Adresu svog maila napišite u komentarima ako ga imate!!!
4. Ja ću vam poslat pjesme koje hoćete ak ih imam!!!
To nisu baš sve pitanja, al bi se moglo tak nazvat...sad idem pisat zatku i lektiru....nadam se da vam se nagradna igra sviđa i da ćete se brzo primit posla!!! Bye, bye!!!

I spot za kraj:

Jamelia-superstar




| Komentari (162) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.