![]() |
| < | ožujak, 2008 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
blog o meni i mojim prijateljima
[[/URL]
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
NEŠTO O MENI
pa nebi želio ostavljati neke podatke koji mi nisu važni
rođen sam 23.rujna.1989,imam jednog brata,obožavam umjetnost,glazbu
nogomet kao i svoje prijatelje i obitelj.
Živim u PAKOŠTANIMA



Al capone

Che Guevara

Woodstock poster

Led Zeppelin

Jimi Page

Kurt Cobain

RHCP

<
John Frusciante
<
The Doors

Jim Morrison

Ramones

Jimi Hendrix


Bob Marley

Joe Strumer

The Clash

Johnny Štulić

Syd-Pink Floyd

Pink Floyd
ŠLUŠAM STARI ROCK PA EVO BENDOVA KOJE SAN DO SAD I KOJE JOŠ SLUŠAN NEŠTO ČEŠČE NEŠTO MANJE
Azra
Alice In The Chains
AC-DC
Bob Marley
Bily Idol
Belfast Food
Black Rebel Motorcycle Club
Buldožer
Bob Dylan
Chuck Berry
Coldplay
Cure
Creedence Clearwater Revival
Deep Purple
Eric Clapton
The Exploited
EKV
Frank Sinatra
Franz Ferdinand
Guns n' Roses
Hladno Pivo
Haustor
Jimi Hendrix
Janis Joplin
Joe Satriani
Kaiser Chiefs
Kings of Leon
Kooks
Killers
Kud Idijoti
Led Zeppelin
Let 3
Libertines
Laufer
Manu Chao
Majke
Mando Diao
MC 5
Mudhoney
Nirvana
Parni Valjak
Pink Floyd
Partibrejkers
Pearl Jam
Prljavo Kazalište
Psihomodo pop
Pips, Chips & Videoclips
The Queen
REM
Rancid
Red Hot Chili Peppers
Ramones
Santana
Sex Pistols
Scorpions
Simon & Garfunkel
Soundgarden
Stevi Vai
System Of a Down
TBF
The Clash
The Doors
The Beatles
The Rolling Stones
The Shadows
The Write Stripes
The Pogues
The Strokies
U2
Urban
Van Halen
Zabranjeno pušenje
LINKOVI
Martins-tovar-rock paradise pakoštane
Ravno do dna
Celebration of the lizard
slatka malena-blog jedne dobre cure Kike
KUNSKA DICA-blog legendi s otoka Pašmana i mog frenda Bodula-Šilje
Dvije Pakoške Marine & Kate-največe rasprave u okolici
Dona,mala kunjanka <
koliko dugo ceš "slobodnim" korakom koracit u nepoznato, gubeci smisao stvarnosti, dok ne dode tren kada htjet ceš poletjet i tek tada shvatit da nisi slobodan..
Covjek je roden slobodan, a posvuda je
u okovima lanci koji ti hlade kosti"
-J.J.Rousseau
"prepreke preko kojih padaš
krletka u kojoj nemožeš raširit krila
dio su namještenih žica u tvojoj glavi. Zarobljenik si vlastitog uma
i tudih ocekivanja.
sloboda je onaj trenutak
izmedu onoga kada vam netko kaže da uradite nešto i kada
odlucite odgovoriti"
- J.Borensteinđđ
gdje su ona stara vremena,
kad je seks
bio prljav,
a zrak cist?!
"Ljudsko je srce kazalište cežnje. Jedna od najdubljih cežnji je pronaci ljubav i prijaljstvo
evo i malo pjesama
Sa dlana boga pala si

Pusti neka svijetlost tece niz lica nam i lazi sve
Mreza bacena na oci sakrila je slike te
Poput pijeska rasuti smo ostali
I vjetrom noseni kroz godine duge povijesti
Skriven u kutu bola opijam se rijecima
sto citaju mi suze i govore nam sapatom
Poput pijeska rasuti smo ostali
I vjetrom noseni kroz godine duge povijesti
Sa dlana Boga pala si
I andelu si krala mir
Kao kisa rasula kapi sve
U pehar skupljam tvoje rijeci i pogled i tvoj prah
THE MAN WHO SOLD THE WORLD

We passed upon the stair
Spoke of was and when
Although I wasn't there
He said I was his friend
Which came as a supprise
I spoke into his eyes I thought you died alone
A long long time ago
Oh no
Not me
We never lost control
You're face
to face
with the man who sold the world
SVJETSKA LADA

na mali kavkaz pala sjeta
neki dan sam čisto uz put
zavirio kroz dim cigareta
i vidjeh dobro svi su tu
hajde da prošećem svoju facu
rekoh svima glasno u brk
pa cipelom vrha tupa
zakačim prvog do sebe
o čemu da pričam braćo čudna
ništa nije kao prije
u kratkom bljesku oka njena
iskri nešto poveće
u mome gradu mnogo toga
što ne volim ni u snu
prišla mi je stara dama
poljubila me za rakiju
pojma nemam što donosi sutra
dekintiran sam totalno
tišina se spušta na grad
melje me tiho uporno
svoje slatke godine
lada gura svima pod nos
željela bi da se otkači
da joj netko skine junf
fura imidž bolje od kritičara
zalepugin joj je stari frend
kao sutra ide kod maserke
i nema frke evo nas na tv
puši puši svjetska lado
mi smo tvoj omiljeni bend
puši puši svjetska lado
ja ti nisam neki perspektivni frend
puši puši svjetska lado
javit ćemo ti se iz amerike
puši puši svjetska lado
noćas plove brodovi
PEOPLE ARE STRANGE

People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked when you're unwanted
Streets are uneven when you're down
When you're strange
Faces come out of the rain
When you're strange
No one remembers your name
When you're strange
When you're strange
When you're strange
THE MASSACRE

Heavy street fighting
Been going on for days
Makeshift graves outside city limits
Filled with bodies of slaughtered people
Men women childeren all dead
The massacre - why
The massacre - why
Eight month foetus
Sticking on a bayonet
Mother´s just a piece of dead meat
The massacre - why
The massacre - why
You murdered me with rope
You murdered me with guns too
You massacred whole families
And laughed throughout their pain
PREDGRAĐA

BEZIDEJNO LUTANJE
MONOLITNIM PREDGRAĐIMA
I ZATIRANJE FRUSTRACIJA
BJEŽANJEM OD STVARNOSTI
SUDBINA JE MLADEŽI
KOJOJ JE OBEĆANA BUDUĆNOST
A ISTINA JE OKRUTNA
I TU JE PRIČI KRAJ
NEMA VIŠE NI CILJEVA
KOJIMA BI SE STREMILO
A SVIJET VRVI OD
PATOLOŠKIH SLUČAJEVA
ALI BUDIMO OPTIMISTIČNI
BUDIMO POZITIVNI
JER NEKE SE STVARI BAŠ
NIKAD NEĆE PROMIJENITI
STOGA NATRAG DOMA
U SIGURNO SUSJEDSTVO
GDJE MLADEŽ TONE
U CIVILIZACIJSKI GLIB
Ref.
MI SMO JOŠ JEDNA
IZGUBLJENA GENERACIJA
NA PUTU BEZ POVRATKA
NA PUTU ZA NIKUDA
MI SMO JOŠ JEDNA
IZGUBLJENA GENERACIJA
U ĆELIJI BEZ PROZORA
U TUNELU BEZ IZLAZA
BLIZU SUNCA
Želim nestati s tišinom
Pobjeći od crne tame
Živjeti sa nekim smislom
Dočekat' bolje dane
Dosta mi je ovog svijeta
Dosta mi je ovih ljudi
Kao da im ne pripadam
Pa da mi neki od njih sudi
Zaboraviti sve želim
Uništit' tu bjesnoću
Koja živi sad u meni
Koja javlja mi se noću
Želim opet biti čovjek
Da sam svoj i da sam ne'ko
Blizu sunca moram doći
Al tol'ko je daleko
Život moj polako puca
Želim biti blizu sunca
Da me voli, da me grije
Da mi bude kao prije
Blizu sunca moram doći
Hoću to, al' dal' cu moći
Borit ću se sa srcem svim
Da sa suncem se zavolim
NIČIJA OVCA
I da li će i danas biti isto
i da li ću i danas doživjeti strah
i da li ću se morati sakrivati na ulici
ili će me pustiti da slobodan budem ja
ovo je ružan san
pustite me van iz mojih okova
ničiji nisam ja; ničija ovca !!!
i da li ću i dalje slušati ista sranja
i da li ću i dalje dopustiti da me mlate i gaze
a ako skupim hrabrosti da nešto kažem
lako će se oni mene riješiti jer njima pendrek pomaže
ovo je ružan san
pustite me van iz mojih okova
ničiji nisam ja; ničija ovca !!!
LOJALAN
Vraćam se sa probe...umoran i jadan;
sve je drugačije osim što sam gladan.
svađamo se dnevno barem 200 puta
biti će mi bolje nakon 3 kile pršuta.
Doma me čeka pravo ratno stanje:
za ručak ko i obično neko golo sranje
a ja bi jeo biftek,ili kobasice
nakon čega idu barem 2-3 pice.
Ostao sam lojalan,masan i vječno gladan!
U mome životu jedno je jasno:
jedem sve i svašta ali ponajviše masno.
Dijetetski proizvodi meni su bezveze
jebeš hranu ako nemaš kantu majoneze!
Cura me tjera da malo smršavim
a ja za inat kotlete napravim.
Udruge debelih postao sam član,
zauvijek ću im ostati lojalan!
Ostao sam lojalan,masan i vječno gladan
EIGHT DAYS A WEEK

Ooh I need your love babe, guess you know it’s true,
Hope you need my love babe just like I need you,
Hold me, love me,
Hold me, love,
Ain’t got nothin’ but love babe,
Eight days a week.
Love you ev’ry day girl, always on my mind,
One thing I can say girl, love you all the time,
Hold me, love me,
Hold me, love me,
Ain’t got nothin’ but love babe,
Eight days a week.
Eight days a week I love you,
Eight days a week is not enough to show I care.
Ooh I need your love babe, guess you know it’s true,
Hope you need my love babe just like I need you,
Hold me, love me,
Hold me, love me,
Ain’t got nothin’ but love babe,
Eight days a week.
Eight days a week I love you,
Eight days a week is not enough to show I care.
Love you ev’ry day girl, always on my mind,
One thing I can say girl, love you all the time,
Hold me, love me,
Hold me, love me,
Ain’t got nothin’ but love babe,
Eight days a week.
Eight days a week. Eight days a week.
BUBA ŠVABE

Poslije svakog dobrog fuka ogladnim kao zvijer
Utrčavam u kuhinju, otvaram frižider
Uzimam tri jaja, margarin i sol
Pogledam salamu, kad na salami On
Brzo sam se vratio sa čizmom 42
Kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
Zamotah mrtvaca u WC papir
I ostalo prepustio kanalizaciji
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Bezbrižno i sretno uključih gramofon
I sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
Na plafonu gužvaju se dvadeset i dva
Bože moj šta je ovo cijela armija
Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
A za svaki slucaj otrčah po benzin
Veliki spektakl, sjajna predstava
Uz veliki vatromet leti sve u zrak
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe, Buba švabe,
Buba švabe svud
U hladnom znoju okupan gledam kako gore
Čim cigaretu pripalim osjećat' ću se bolje
Pretražujem džepove tražim upaljač
A u džepovima pogodite šta!
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
Buba švabe traže, grabe
Buba švabe svud
SHOULD I STAY OR SHOULD I GO?

Darling you gotta let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
Ill be here til the end of time
So you got to let know
Should I stay or should I go?
Always tease tease tease
Siempre - coqetiando y enganyando
Youre happy when Im on my knees
Me arrodilla y estas feliz
One day is fine, next is black
Un dias bien el otro negro
So if you want me off your back
Al rededar en tu espalda
Well come on and let me know
Me tienes que desir
Should I stay or should I go?
Me debo ir o que darme
Should I stay or should I go now?
Should I stay or should I go now?
If I go there will be trouble
An if I stay it will be double
So come on and let me know
This indecisions bugging me
Esta undecision me molesta
If you dont want me, set me free
Si no me quieres, librame
Exactly whom Im supposed to be
Diga me que tengo ser
Dont you know which clothes even fit me?
saves que robas me querda?
Come on and let me know
Me tienes que desir
Should I cool it or should I blow?
me debo ir o quedarme?
Should I stay or should I go now?
yo me frio o lo sophlo?
If I go there will be trouble
Si me voi - va ver peligro
And if I stay it will be double
Si me quedo es doble
So you gotta let me know
Me tienes que decir
Should I stay or should I go?
yo me frio o lo sophlo?
LONDON BURNING

London's burning! London's burning!
All across the town, all across the night
Everybody's driving with full headlights
Black or white turn it on, face the new religion
Everybody's sitting 'round watching television!
London's burning with boredom now
London's burning dial 99999
I'm up and down the Westway, in an' out the lights
What a great traffic system - it's so bright
I can't think of a better way to spend the night
Then speeding around underneath the yellow lights
London's burning with boredom now
London's burning dial 99999
Now I'm in the subway and I'm looking for the flat
This one leads to this block, this one leads to that
The wind howls through the empty blocks looking for a home
I run through the empty stone because I'm all alone
London's burning with boredom now...
London's burning dial 99999
JUDY IS A PUNK

Jackie is a punk Judy is a runt
They both went down to Berlin, joined the Ice Capades
And oh, I don't know why Oh, I don't know why
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
Second verse, same as the first Jackie is a punk Judy is a runt
They both went down to Berlin, joined the Ice Capades
And oh, I don't know why Oh, I don't know why
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
Third verse, different from the first Jackie is a punk Judy is a runt
They both went down to Frisco, joined the SLA
And oh, I don't know why Oh, I don't know why
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
Perhaps they'll die, oh yeah Perhaps they'll die, oh yeah
NEMA NJE (ZAUVIJEK)

Stan ima cetri sobe
Sve, sve su sive
U mojoj glavi nastaju slike
Cudne, ljigave gljive.
Praznina u zelucu
Mijesaju se kiseline
Gledam kroz mutno staklo
Vani je inje.
Nema nje
Nema nje
Nema nje
Zaspala je zauvijek.
Ja sam crna haljina
Iz crne duge dolazim
Molim se za miran put
Moram da te uhvatim.
Ti znas da sam pakao
Zalijepio na zidove
Na hladne male crvene
Tapeta.
Nema nje
Nema nje
Nema nje
Zaspala je zauvijek.
BLUZ JUŽNE PRUGE
Deset godina smo proveli u mraku
čuvajući iskru pobune probe po garažama sobama i šupama
svirke po viđenijim i neviđenim rupama
i sada kažeš da nas nigde nije bilo da nam je potreban neko da nas vrati
Gde je to otišao rokenrol, gde su bili svi ti likovi i kome su svirali
Gde je to otišao rokenrol nemoj mi reći da ga bez njih nije bilo
Sada je drugo vreme veliki povratak rokenrol scene
prošli su crni dani PINK je na našoj strani cela zemlja sada slavi
vratili se festivali godina kulture najzad ima odziv masa i dalje
ne čuješ za bendove sa južne pruge ko nema para taj se ne vidi i ne postoji
Gde je to otišao rokenrol nemoj mi reći da ga nigde nije bilo
Sve ove godine smo čekali ko popizdeli da nam se vrate mesije iz Australije Amerike i Engleske
i podare nam hitove pravljene samo za nas i možda ‘Pesmu Evrovizije’
He Hej I dalje ne čuješ za bendove sa južne pruge ko nema para taj se ne vidi i ne postoji
Gde je to otišao rokenrol?
THREE LITLLE BIRDS

"Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', ("This is my message to you-ou-ou:")
Singin': "Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
Singin': "Don't worry (don't worry) 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!"
Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin', "This is my message to you-ou-ou:"
Singin': "Don't worry about a thing, worry about a thing, oh!
Every little thing gonna be all right. Don't worry!"
Singin': "Don't worry about a thing" - I won't worry!
"'Cause every little thing gonna be all right."
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right" - I won't worry!
Singin': "Don't worry about a thing,
'Cause every little thing gonna be all right."
Singin': "Don't worry about a thing, oh no!
'Cause every little thing gonna be all right!
DEATH OF GLORY

You try to take us by surprise
But you're falling down
We all know you got wrong reasons
Your act is not to like anyone
You're just covering your frustration
Little corner in the media you got
And so you think that you're a preacher now
You don't listen, because you're hearing
Too loud yourself, your only friend
Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong
why the fuck you come around if you don't like it
just to step on other people's toes?
If you don't like it – don't listen to it
I's just as simple as that, you hypocrite
Back in the days it used to be so
"death or glory!"
so strong with dignity and heart
but now you bring your new philosophy
and it's so different story
who gave you the right to right the wrong
i know you're not so strong
i know it's not too late...
DJEVOJKA IZ MOJIH SNOVA
Bila si lijepa kao svitanje zore
K'o neki čudan zvjezdani san
Bila si lijepa kao beskrajno more
Bila si čarobna od neba do dna
Al' nisi ti djevojka iz mojih snova
Meni treba nešto sasvim bolje
Meni treba drugačija i nova
Ja želim ružne kurve i drolje
Meni treba nešto sasvim bolje
Ja želim sisate, ružne i glupe
Ja želim samo kurve i drolje
Da se napalim divlje na njihove rupe
Ukusnija si od friškog kruva
Al' zaludu sve kad nisi kurva
Ti si i od zalaza sunca bolja
Al' šta ti vridi kad nisi drolja
ŠAL OD SVILE

Ja sam bio pogresan
Kad sam ti stavio ruku na rame
Tamo je drzao dugo
I govorio rijeci
Ja sam bio pogresan
Kad sam trazio da mi kazes
Koja si strana
Postoje pravila igre
Ti znas da ne mozes sama
Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
I pjevati nasu pjesmu
Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put
Ispod svih tih zastava
Sto vijore..
Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori sal od svile..
Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori sal od svile..
IZA ZIDA
Cujem kako djete place
tamo negde iza zida
zasto place sto li mu je ?
ko li njemu nerve kida?
Cujem kocnicu gdje skripi
tamo negdje iza zida
djete vise i ne place
zasto,zasto majka pita
Ranjeni otac pusku uzima
dolazi u ocaju bjesa
otkopava grob sina mrtvog
mahne sjekirom krhka ljesa
bludno vristi od nepravde ljute
novac uzima djecu bez osude
tvoje ce djete drznik zgaziti
place i ubija metak pogodi
ajjjjjjj
IMMIGRANT SONG

Ah, ah,
We come from the land of the ice and snow,
From the midnight sun where the hot springs blow.
The hammer of the gods will drive our ships to new lands,
To fight the horde, singing and crying: Valhalla, I am coming!
On we sweep with threshing oar, Our only goal will be the western shore.
Ah, ah,
We come from the land of the ice and snow,
From the midnight sun where the hot springs blow.
How soft your fields so green, can whisper tales of gore,
Of how we calmed the tides of war. We are your overlords.
On we sweep with threshing oar, Our only goal will be the western shore.
So now you'd better stop and rebuild all your ruins,
For peace and trust can win the day despite of all your losing.
SUMMERTIME

Summertime, time, time,
Child, the living’s easy.
Fish are jumping out
And the cotton, Lord,
Cotton’s high, Lord, so high.
Your daddy’s rich
And your ma is so good-looking, baby.
She’s looking good now,
Hush, baby, baby, baby, baby, baby,
No, no, no, no, don’t you cry.
Don’t you cry!
One of these mornings
You’re gonna rise, rise up singing,
You’re gonna spread your wings,
Child, and take, take to the sky,
Lord, the sky.
But until that morning
Honey, n-n-nothing’s going to harm you now,
No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no
No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no
No, no, no, no, no, no, no, no, no,
Don’t you cry,
Cry.
SWEET CHILD O' MINE

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where evrything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry
Sweet child o' mine
Sweet love of mine
She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by
Sweet child o' mine
Sweet love of mine
Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine
HEY JOE

Hey joe, where you goin' with that gun of your hand
Hey joe, i said where you goin' with that gun in your hand, oh
I'm goin' down to shoot my old lady
You know i caught her messin' 'round with another man
Yeah, i'm goin' down to shoot my old lady
You know i caught her messin' 'round with another man
Huh! and that ain't cool
Huh hey hoe, i heard you shot your mamma down
You shot her down now
Hey joe, i heard you shot your lady down
You shot her down in the groud yeah!
Yeah!
Yes, i did, i shot her
You know i caught her messin' round messin' round town
Huh, yes i did i shot her
You know i caught my old lady messin' 'round town
And i gave her the gun
And i shot her
Alright
Shoot her one more time again baby!
Yeah!
Oh dig it
Oh alright
Hey joe,
Where you gonna run to now where you gonna go
Hey joe, i said
Where you gonna run to now where you gonna go
I'm goin' way down south
Way down to mexico way
Alright
I'm goin' way down south
Way down where i can be free
Ain't no one gonna find me
Ain't no hang-man gonna
He ain't gonna put a rope around me
You better believe it right now
I gotta go now
Hey, joe
You better run on down
Goodbye everybody
Hey hey joe
NOSTALGIČNA

Može bit da san potrošija I ono malo suza
za navodnit dolinu sevdaha I bluesa.
svit je tužan, tu nikad neće bit pravde za one koji žele samo da žive I rade, I vole, I smiju se svemu ka vicu
A ja se pitan ima li smisla pravit dicu
Donosit ih na svit di su život I sloboda
Ka roba, koju će neki moćnik prodat
I ove stare melodije bude memorije Čiste nostalgije,
I ne znan šta mi je
Stari s bafima, stara s ogromnom trajnom
Sestra I ja, cili umazan slajom
I sve je daleko I tajno al ditetu sve je sjajno, znan ni onda nije sve bilo bajno
i pari mi se puno lipše I ove kapi kiše ka da šapću: “Nikad više…”
Jer sve prolazi, ostaje samo u nama U srcima , u umu, I foto albumu Priča svaka slika, da ne zaboravin nikad
Nasmijana lica nekih starih prika
Nekih nema više, ostale su sjene
Mora bit da je s njima nesta I dio mene
Al vrate ga kiše, I vitar s juga
Neka stara pisma, nostalgija I tuga.
Nekad se pitan jel tribalo sve baš tako bit pa mislin,
tribalo je bit, jer je proklet ovi svit
I dobri ljudi uvik izvuku deblji kraj
Zato se nadan da postoji I pakal I raj
Neki viši sud, Božja pravda
Da presudi I kazni svakog onog gada Željnog rata I žednog krvi
Al ko je bez grijeha nek baci kamen prvi
Ironično zaista, da citira Krista
Jedan od onih šta je odgojen u obitelji ateista
I to u mraku, u miješanom braku
U nekoj dalekoj zemlji, sad je samo u zraku
I baš me je tamo donila roda
Da ne mrzin I buden pošten, iskren I odan
A razliku između zla I dobra
Nisan naučija ni od fratra, ni hodže, ni popa
A kad su zavladali oni šta su pali s kruške
Božji ljudi su blagoslovili puške
ovce slali u smrt, za svoga Boga, jedinoga
Za ludilo svoga ideologa, kad bijesni mržnja razum nije lijek
I ludilo uvik promijeni tijek Povijesti, i ispiše novu krvavu stranu
U zemlji seljaka na brdovitom Balkanu.
Zato letin visoko iznad napaćenog tla
Daleko od poimanja dobra i zla visoko gore, ka Suncu, u nebesa
di se gužvaju poruke SMS-a
iz ovog vrimena izlazin van I zaranjan u neki davni, zaboravljeni san Neki bolji dan, pun smija I vica
Di su sritni ljudi I njihova dica I gledaju u sutra, ozarena lica
Puni nade, u tom svitu pravde
Jednakosti, bratstva I slobode, U svit ljubavi me misli vode
I još uvik virujen da će na ovoj planeti
Jednog dana svi ljudi moć živit sretni
Razum, ljubav I znanje izgradit će raj I znaj, neće biti ironije za kraj.
Ovaj post je nastao kao plod dugogodišnjeg slušanja punk glazbe, ne odijevam se kao panker, nisam punker, ne slušam u tolikoj mjeri punk ali sam ljubitelj dobre glazbe i benda The Clash, koji je izvan okvira žanra utjecao nja sve...ali u svojm razmišljanjima iman dosta stavova koji imaju korijene iz punka. Mislim da je ta glazba promijenila svijet i utjecala na politiku tog vremena, mnogi sada utjecajni ljudi su kulturno se bogatili na nasljeđu punka. To je za mene više od glazbe, znam da mnogi to neće shvatiti, jer je punk naoko divljačka glazba, ali to je glazba puna istinskih osijećaja i iznošenja nekih novih pogleda na svijet. Pošto prvenstveno slušam stari rock, punk mi služi kao ispusni ventil gdje se mogu ispucati i osloboditi neku energiju i posjetiti se na jedno meni drago vrijeme.
A sad nešto o punku i meni najdražim punk bendovima i izvođaćima
U drugoj polovici sedamdesetih godina prošlog stoljeća Britanija se našla u velikoj gospodarskoj krizi. Posljedica toga je bio sve veći jaz među klasama što je kod mnogih mladih ljudi ostavljalo dojam besperspektivnosti. Popularna muzika je bila pompozna. U svom zenitu je bio virtuozni simfo rock koji je tekstovima bježao od surove realnosti, pa su se tako mlađe generacije sve teže identificirale sa simfo bendovima. Kao rezultat pobune nastao je punk koji je tekstovima konačno dodirnuo stvarni svijet, a muzičkom jednostavnoišću je omogućio bilo kome da sastavi svoj bend. Scena se razvila u dučanu robe imena «Sex» Malcolma McLarena i modne kreatorice Vivian Westwood, gdje su se okupljali članovi Pistolsa i Clasha te u klubovima The Roxy i 100 club.

Sex Pistols
Jesu li Sex Pistols samo kopija New York Dollsa, odnosno konačni rezultat onoga što je McLaren od Dollsa htio učiniti?
Vjerojatno bi bilo tako da nije bilo Johnny Rottena.
Iako bi on za veličanje njegove persone rekao «Nevermind the bollocks», osoba koja je napisala stih «I am an antichrist, I am an anarchyst» zaslužuje određenu hvalu, koliko gode se Glenn Matlock, autor većine muzike i prvi basista Psitolsa, protivio navedenom stihu.
Legenda kaže da je Rotten uletio u bend kada ga je McLaren vidio kako se šeće u majici Pink Floyda iznad čega je rukom bilo dopisano «I hate».
Takav antivirtuozni muzički stav definirao je punk kroz muziciranje Sex Pistolsa. Drugim riječima, povratak rock muzike njezinoj energiji kroz jednostavnost.
Osim toga, Rotten nije pisao tekstove o ljubavi poput New York dollsa, već je svom silinom tekstovima napadao tadašnje britansko društvo i do tada nedodirljivu kraljevsku obitelj. Tako su pistolsi na obljetnicu kraljičine krunidbe zaplovili Thamesom i sa svog brodića puštali njihov singl «God save the Queen».
Pistolsi su dodatno šokirali britansku javnost nastupom na Bill Grundy showu, kamo su propisno ispičkarali voditelja. Zato im je niz nastupa bio otkazan, ali legenda o punkerskom buntu i antikonformizmu je stvorena.
Dovlačenjem Sid Viciousa u bend na bas gitaru, umjesto autora muzike Glen Matlocka, stvorena je još jedna legenda. Viciousa je bas gitari neuspješno pokušao naučiti Lemmy iz Motorheada. Neuspješno, jer naprosto Sid, prema Lemmyevim riječima, nije imao talenta. Ali imao je karizmu, no zato je većinu bass dionica na albumu «Never Mind the bollocks, here's the Sex Pistols» koji izlazi 28. listopada 1977. godine,odsvirao gitarista Steve Jones. Osim njega dio dionica je odsvirao i bivši basista Glenn Matlock.
Početkom 1978. godine Pistolsi odlaze na turneju po jugu SAD-a, gjde su šokirali tamošnju konzervativnu publiku.
Zadnji koncert su održali u San Franciscu, a koncert je Rotten zaključio riječima «Imate li osjećaj da su vas prevarili». Tri dana kasnije, 17. siječnja 1978. godine, Rotten napušta bend.
Oststak benda putuje u južnu ameriku u psjet odbjeglom britanskom kriminalcu Ronnie Biggsu i snimaju film i album «The great Rock and roll swindle».
Sid Vicious nakon utamničenja zbog optužbe za ubojstvo svoje djevojke Nancy umire od overdosea 2. veljače 1979. godine.
Pistolsi se raspadaju, a ponovno će se okupiti 1996. godine kada započinju sa turnejom.

The Clash
Sa djelovanjem počinju 1976. godine. Bend formiraju Joe Strumer, Mick Jones i Paul Simonon. Ime bendu je dao simonon jer se riječ Clash stalno ponavljala u novinama koje je čitao.
Uz Pistolse i Siouxie and the Banshees bili su sudionici koncerta 100 Club Punk festival nakon kojega je definiran punk kao muzički pravac.
Prvi nastup su imali 4. srpnja 1976. kao predgrupa Sex Pistolsima, a iduće godine izdaju prvi album The Clash. Na njemu su započeli sa mješanjem punk i regge elemenata. Njihovi tekstovi su bili obilježeni ljevičarskom socijalnom tematikom i poput večine punk bendova prezirali su simfo i hard rock zbog njihovog bijega od stvarnosti.
Idući album «Give em enough rope» snimaju 1978. godine, a 1979. izdaju dupli album London's calling. Na njemu dodatno pojačavaju regge elemente što se vidi u pjesmi Guns of Brixton i početnoj London calling. Tim albumom su iskoračili izvan stereotipa punk muzike, a vrhunac ta ideja doživljava na trostrukom albumu Sandinista koji izlazi 1980. godine. Razlog tolikoj opsežnosti albuma bila je namjera sastava da sveki mjesec izdaju po jedan singl.
Ime albuma ukazuje i na komunističko političko opredjeljenje benda. Naime sandinisti su bili nikaragvanska lijeva politička stranka koja je 1979. godine povela marksističku revoluciju.
Na sljedećem albumu Combat rock nalazi se pjesma Should I stay or Should I go koja je vjerojatno jedna od najsviranijih pjesama benda.
Mick Jones napušta bend, a posljednji album Cut the crap izlazi 1985. godine nakon problematičnog procesa snimanja.
Bend se raspada 1986. godine.

The Damned
Damnedi nastaju 1976. godine u Londonu i uz niz raspada i ponovnih okupljanja djeluju do današnjeg dana. Karijeru su počeli kao punk bend sa snažnim utjecajem garage rocka, no s vremenom sve više postaju gothic rock bend pod utjecajem pjevača Dave Vaniana koji je već na početku karijere gajio imidž grofa Dracule.
The Damned su za povijest punka važni po tome što su upravo oni izdali prvu britansku punk ploču. Radi se o singlici «New Rose» koja je izašla 22. listopada 1976. godine pod etiketom Stiff Recordsa.
Oni su također izdali i prvi britanski punk album «Damned Damned Damned» 18. veljače 1977. godine.
Navedene uspjehe Johhny Rotten je popratio komentarom da su The Damned bili toliko ljubomorni na Pistolse, stoga su požurili sa idanjem ploče. Naime The Damned su svoj prvi nastup imali upravo kao predgupa Sex Pistolsima.
Idući album Music for pleasure producirao je Nick Mason iz Pink Floyda. Ime i izbor producenta ukazuje da se grupa nije željela zadovoljiti djelovanjem isključivo unutar punk okvira, no album je doživio negativne kritike i lošu prodaju pa Stiff records prekida suradnju s njima.
Krajem sedamdesetih bendu se na kratko priključio i Lemmy iz Motorheada i sudjelovao je na nekim live nastupima i snimanju demo snimki.
To rezultira novim albumom Machine gun etiquete koji je zvukom bliži garage rocku, no ipak na albumu nije svirao Lemmy.
No sa sljedećom pločom «Black album» sastav kreće sve više u smjeru Gothic rocka.
Osamdesetih snimaju još tri albuma Strawberies, Phantasmogoria i Anything. Devedesetih snimaju album «Not of this Earth», a 2001. godine snimaju album «Grave Disorder».

Buzzcocks
Formirali su se u Manchesteru 1975. godine pod utjecajem Brian Ena i The Stoogesa. No, nakon što su pročitali intervju s Pistolsima u časopisu NME (New Musical Expres) osnivači Pete Shelley i Howard Devoto putuju u London kako bi Pistolse vidjeli uživo. Nakon toga oni organiziraju Pistolsima koncert u Machesteru. Zatim pronalaze basistu i prvi nastup imaju kao predgrupa Sex Pistolsima u srpnju 1976. godine, te sudjeluju na 100 Club punk festivalu.
Osnivaju svoju nezavisnu diskografsku kuću New Hormones i izdaju EP Spiral Scratch.
Nakon toga Devoto napušta bend i formira još jedan sastav koji će biti značajan za britansku punk scenu, Magazine, koji će imati hit «Shot by Both Sides».
Karakteristično za Buzzcockse jest da su imali više pop elemenata od ostalih britanskih punk bendova i tekstovi su im često bili seksualno provokativni poput njihovog prvog singla za major label United Artist pod imenom «Orgasm Addict». Navedeni singl je BBC odbijao svirati, iako se dobro prodavao. No idući singl «What do I get» im je bio najkomercijalniji i dan danas je često sviran po raznim birtijama i radio postajama.
Prvi album Another Music in a Different Kitchen izdaju 1978. godine, slijede Love Bites 78. i A Different Kind of Tension 1979. godine.
Za vrijeme snimanja demo snimki za idući album grupa se raspada, a od 1989. godine bend se nekoliko puta ponovno sastavljao, objavljuju albume i odlaze na turneju s Nirvanom i Pearl Jamom.

The Ramones
Ramonesi su svakako bili čudaci. Pjevač Joey Ramone je patio od opsesivno kompulzivnog poremečaja, gitarista Johnny Ramone je bio desničar sklon nasilju, dok je basista Dee Dee Ramone navodno neko vrijeme traćio prostitituirajući se.
Unatoč svim tim razlikama i karakternim osobinama prema kojim bi ih svaki moderni psiholog uspjeha otpisao, Ramones su postali jedan od najutjecajnijih sastava uopće.
Njihova svirka, ubrzani rock pop do maksimuma, je bila ogoljena gotovo do samog minimuma.
Bez solaža na gitarama ili bubnjevima, odnosno kako je Tommy Ramone ustvrdio: «Eliminirati nepotrebno i usredotočiti se na suštinu», Ramones su stvorili onaj zvuk i način svirke kojeg većina punk bendova danas kopira i pokazali su da za stvaranje dobre muzike osoba ne mora biti virtuoz.
Ramonesi su započeli su svoju karijeru svirajući po New Yorškim klubovima CBGB i Max Kansas cityu. Često se spominje anegdota kada je tada poznati punker transseksualac Wayne County prvi put vidjevši ih na djelu rekao kako zvuče kao New York Dollsi na spidu. Ipak vremenom odbacuju glam imidž i oblače se u crne kožne jakne koje će postati, uz Dee deejevo one, two, tree, njihov glavni zaštitni znak.
Prvi album izdaju 1976. godine, a do 1996. ukupno su izdali 21 album.
Već prva dva albuma, Ramones i Leave Home sadrže većinu njihovih antologijskih pjesama poput Beat on the Brat, Blitzkrieg Bop, Comando i Glad to See you go.
Bilo bi sad besmisleno nabrajati sve albume, stoga vrijedi još izdvojiti album End of the Century. Njega je producirao Phil Spector, osoba koja je radila s Beatlesima i koji je uperio pištolj u Dee Dee Ramonea kada oni nisu želili slušati opsesivne Spektorove zapovijedi o načinu snimanja. Nakon toga Dee Dee napušta snimanje i prema svom priznanju nije znao kako je uopće dovršen album
Dee Dee je posljednji put svirao s Ramonesima na albumu Brain Drain kojeg je obilježila pjesma Pet Semetery napisana za film istog imena rađenog prema knjizi Stevena Kinga, a posljednji album Adios Amigos snimaju 1996. godine.

The Heartbreakers
Za njih možemo reći da su prava supergrupa New Yorškog punka jer je sastavljena od dvojca iz New York Dollsa, Johnny Thundersa i Jerry Nolana, te Richard Hella iz Televisiona. No samo godinu dana nakon nastanka grupe, točnije 1976. godine iz nje odlazi Richard Hell.
Te godine odlaze u London te sa Sex Pistolsima, The Clashom, The Damnedima i Buzzcocksima promoviraju tzv. Anarchy turneju.
Nakon toga snimaju album LAMF koji izlazi 3. listopada 1977. godine. Iako su kritičari pohvalili pjesme i muziku, mana albuma je bio loš miks.
Imidž benda se najbolje može isčitati u pjesmi Chinesee rock, koju supotpisuju Dee Dee Ramone i Richard Hell, a svoju gubitničku stvarnost najbolje su prikazali u pjesmi Born to Lose.
Nakon povratka u New Yorku u snimaju «Live at Max's Kansas City» na kojem se nalazi pjesma London Boys kojom ismijavaju Sex Pistolse i osvećuju im se za njihovu pjesmu New York, kojom su Pistolsi, jeli....sprdali njih.
Bend se povremeno okupljao sve do smrti Johnny Thundersa 1991. godine.

Blondie
I Priča o Blondie započinje s New York Dollsima. Naime, Chris Stein se 1970. godine seli u New York s ciljem da se priključi bendu koji liči na New York Dollse. U bendu The Stilettos upoznaje bivšu Playboyevu zečicu Deorah Harry s kojom započinje ljubavnu vezu.
Stein i Harry formiraju svoj bend, a 1975. godine sastav su nazvali Blondie zbog povika koje bi kamijondžije dobacivali Deborhi.
Blondie redovito nastupaju u CBGB-u i 1976. godine izdaju svoj prvi album.
Drugi, Plastic letters izlazi iduće godine, a njihov najznačajniji album Parralel lines izlazi 1978. godine.
Singl s albuma «Heart of glass» je karakterističan po tome što se po prvi put disco pomješao s punkom. Razlozi za to su njihova inspiracija Kraftverkom, ali i ritmom iz disco pjesme Bee Gee'sa Staying alive. Drugi singl je bila više rock pjesma One way or another.
do 1982., kada se razilaze, izdaju još tri albuma, no Parralel lines ostaje onaj koji je obilježio bend zbog kombinacije punka, novog vala, disca i reaggea.
Ponovno se okupljaju 1997. godine, a album izdaju 1999. godine, u međuvremenu Harry je snimila nekoliko solo ploča i glumila u nekoliko filmova poput Videodroma Davida Cronenberga.

Talking Heads
Talking Heads se okupljaju 1974. godine u Školi dizajna Rhode Island. Odlaze u New York i u CBGB-ju sviraju kao predgrupa Ramonesima. Ubrzo skupljaju sljedbu i 1977. godine izdaju album. Poput grupe Blondie svoj početni punk zvuk obogaćuju s različitim utjecajima od funka, art rocka do world musica.
Na prvom albumu Talking Heads: 77 se nalazi pjesma Psycho killer kojom je David Byrne pokušao dočarati misli serijskog ubojice. Tu pjesmu je do sada obradilo mnoštvo bendova, što ukazuje na utjecaj koji je sastav imao.
Iduće godine započinju suradnju s Brian Enom. Suradnja je potrajala do 1982. godine i rezultirala albumima More songs about bilding and food, Fear of the music, Remain in light kojim počinju koristiti elemente worl musica pod utjecajem Fele Kutia.
Do raspada benda 1991. godine izdali su još četiri albuma.

Patty Smith
Patty Smith spojila je beatničku poeziju s rockom i upoznala tadašnju američku mladež s francuskom simbolističkom poezijom.
Rođena u Chicagu u siromašnoj obitelj, pa je kao mlada radila u tvornici. U New York stiže 1967. godine i postaje čest gost u klubovima Max's Kansas city i CBGB. Tamo počinje nastupati s Wayne Countyem i Allen Lanierom iz grupe Blue Oyster Cult.
Radila je i kao rock novinarka za magazin Creem.
Prvi singl «Hey Joe/Piss factory» snima 1974. godine, a iduće godine izlazi joj prvi album Horses.
Na njemu se nalazi obrada pjesme Van Morrisona «Gloria» koju otvaraju njezini stihovi «Jesus died for somebodies sins but not mine» koji su jedne od najpoznatijih u rocku. Idući album Radio Ethopia je još siroviji što odražava sve veću popularnost punk muzike. Album Easter snima 1978. godine. To joj je najkomercijalnija ploča jer se na njoj nalazi hit singl Becouse the night koju je napisala zajedno s Bruce Springsteenom.
Do kraja sedamdesetih snima još album Wave.
Započinje vezu s bivšim gitaristom MC 5-a Fred the sonic Smithom, s kojim osniva obitelj.
Povlači se sa scene do 1988. godine kada izdaje album Dream of life.
Do 2007. snima još šest albuma, a upravo je ona 15. listopada 2006. svojim tro i pol satnim nastupom zatvorila klub CBGB, a njezinom pjesmom Gloria završavamo emisiju posvećenu bendovima koji su djelovali u navedenom klubu.

Dead Kennedys
Jedan od najutjecajnijih i najpopularniji post Pistols punk bend iz SAD-a su bili Dead Kennedys. Nastali su u San Franciscu 1978. godine kada se Jello Biafra javio na oglas u kojem je bend tražio pjevača. Svojim prvim nastupima u centru San Francisco punk scene, filipinskom restoranu «Fab Mab» Kennedysi ubrzo stiču znatnu sljedbu fanova.
Prvi singli im je California Uber Alles. U navedenoj pjesmi Biafra žestoko kritizira tadašnjeg guvernera kalifornije Jerry Browna i ukazuje smjer razvoja benda kao politički angažiranog.
Singl su objavili na njihovoj etiketi Alternative tentacles, koja je danas postala jedna od najznačajniji nezavisnih diskografskih kuća, za koju idaju i izdavali su albume sastavi kao što su NoMeansNo i Melvins, a čak objavljuje govore Noama Chomskog.
Idući singl je Hollyday in Cambodia, punk pjesma sa surf gitarističkim zvukom što će biti jedna od karakteristika sastava.
Navedene pjesme će se naći na njihovom prvom albumu «Fresh Fruit for Rotting Vegetables» koji izlazi 1980. godine i postat će zlatna ploča u Velikoj Britaniji.
Zbog imena benda i svojih tekstova kojom su ironizirali konzervativnu ameriku doživljavali su napade od strane desničarski i religijskih grupacija.
Osamdesete godine kreću na britansku turneju i tamo si osiguravaju status jednog od najpopularnijeg punk benda.
Iduće godine izdaju EP «In God We Trust Inc.» na kojem se nalazi pjesma «Nazi Punks Fuck off» čime su jasno odredili svoj svjetonazor.
Novi album PLASTIC SURGERY DISASTERS objavljuju 1982. godine, a treći album "Frankenchrist" 1985. godine, kojeg je obilježio provokativan poster "Penis Landscape," švicarskog umjetnika H. R. Gigera i tekstovi koji kritiziraju sve veću snagu desnice u američkoj politici.
Posljednji nastup imali su u veljači 1986.godine, a Novi album «Bed Time for Democraty» izlazi kasnije te godine nakon što se bend već raspao.

Exploited
Počinju kao Oi punk bend. Formiraju se 1979. godine u Edinborroughu. Prvi ploču EP Army Life izdaju 1981. godine, a album Punk's not deat im izlazi iste godine koji je zauzeom prvo mjesto na top listi nezavisnih albuma te godine.
S grupom Discharge kreću na «Apocalipse now» turneju koja je bila rasprodana.
Album "Troops of Tomorrow" izlazi 1982. godine, a zvuk benda, uz njihove suvremenike GBH i spomenuti Discharge je znatno utjecao i na nastanak trash metala. Naime, Slayeri obrađuju pjesmu Exploiteda UK82, koju su za potrebe filma Judgment night preimenovali u LA 92, dok su Antrax i Metallica nekoliko puta obrađivali pjesme sastava Discharge.
Tekstovima su se protivili autoritetu, politici i ratu, dok su njihovi nastupi su često bili nasilni zbog čega su uhapšeni u Španjolskoj i zabranjeni u Nizozemskoj.
S vremenom sve više metaliziraju svoj zvuk i od šestog i sedmog albuma Massacre izašao 1990. i Beat the Bastards izašlog 1996. godine slobodno ih se može nazvati trash metal bendom.

Bad Religion
Nastaju 1980. godine u južnoj Kaliforniji. Do današnjeg dana izdali su četrnaest studijskih albuma, te su često mijenjali postave čiji su temelj bili gitarista Brett Gurewitz i pjevač Greg Graffin. Njih dvojica su bili i glavni autori i zaslužni za karakterističnost sastava, vokalne harmonije i politički angažirane tekstove. Takav pristup glazbi će utjecati na današnju melodične punk bendove poput NOFX-a.
Prvu ploču izdaju 1981. godine za svoju etiketu Epitaph records, za koju su kasnije svoje albume izdavali već spomenuti NOFX, Offspring i drugi danas poznati punk i rock sastavi.
Iduće godine izdaju prvi album «How could Hell be Any Worse» čime stvaraju poveću bazu fanova, da bi taj status pomalo ugrozili sljedeće godine prog- rock albumom s istaknutim klavijaturama «Into the unknown» koji nije na početku bio prihvaćen od njihovih fanova.
Gurewitz odlazi iz benda ne odvikavanje, a sastav se vrača svom originalnom zvuku na EP-u Back to the Known no ubrzo se raspadaju.
Ponovno se okupljaju 1986. te dvije godine kasnije izdaju album "Suffer" kojeg kritika i fanovi drže za jednu od njihovih najboljih ploča.
Sljede albumi "No Control", "Against the Grain" i "Generator", a 1993. godine prelaze na major label Atlantic Record za koju izdaju album Recipe for Hate. Sljedeće godine izlazi album "Stranger than Fiction" koji postaje prva ploča benda prodana u preko pola milijuna primjeraka i time dobiva status zlatne ploče. Gurewitz opet napušta bend smatrajući da su se prodali.
Za Atlantic records izdaju još dva albuma, a 2001. ponovno se vraćaju na Epitaph records, a Gurewitz se vraća u benda. Izdaju albume "The Process of Beleif", a 2004. izlazi album "The Empire Strkes First" koji je u cijelosti anti Bushevski nastorjen budući su članovi sastava mišljenja da je George W. Bush najgori američki predsjednik i jedan od najgorih svjetskih vođa ikada.
Posljednji album "New Maps of Hell" izdaju 2007. godine.
