luda_krava

utorak, 08.11.2005.

danas je dan ko i svaki drugi samo malo luđi...

cili dan mi je nekako maglovito prošao.
malo kenjka vrime, malo kenjkaju obaveze, malo kenjkaju kenjatori...

... no nakon svih sranja, proljeva i požara čuo se prdac...
i tu je nastao tajac...

Image hosted by Photobucket.com
da netko ne dođe u napast ostavit komentar tipa: "jel ovo ona vjeverica iz ice agea?", odgovaram odmah: "ovo uopće nije vjeverica!"

za cijelu priču nije bitno da li je to vjeverica ili ne. slika je samo tu da skrene poglede sa ovog izljeva gluposti koje slijedi u nastavku. lako što ja pišem pizdarije već se pobojavam za vas što čitate. eee... neće vam bit lako.
opalit ću ja cenzuriranu verziju.

iskreno, ni meni danas nije lako.
danas sam se naslušao toliko sranja da se stvarno moram složit s tominom besidom da "osim za muziku uši su za gluposti."

da krenem redom s današnjim glupostima nema smisla.

prvo mi je trebalo dosta vremena da skužim što se uopće događa oko mene.
bilo mi je malo morbidno kad sam snimio da se monolog oko mene odvija u boji, jerbo sam bio uvjeren da još spavam. no, kako su moji snovi crno-bijeli znao sam od početka da ovi dan neće na dobro.
od gluposti, preko zajebancije sam preokrenuo na sprdačinu. i tu sam izašao kao pobjednik.

moram prestat sprdat psihički nestabilne osobe.
nije u redu od mene da ih ubijem u pojam. tu i tamo još štima, no stalno... uostalom, nisam ni kriv što dolaze ko na traci.
ovo danas je bila faza "ja varim! meni je super!".

lapani, papani, kenjatori i ostali su ko na traci dolazili na odstrijel. nakon što sam par njih uredno obradio jednog sam poslao da se ide konzultirat sa ovima što su prethodili. čisto da se ne ponavljam, jerbo auditoriju ću dosadit s ponavljanjem. e,... triba čovjek vodit računa i o publici.

da sad ne dužim jerbo vam već sad ništa nije jasno završit ću s komentarom dana.

komentar dana: dida mi se bode.
wtf!?!

- 22:56 - yu toking to mi?! (5) - ctrl + p - #