luda_krava

utorak, 01.11.2005.

gdo je to?

e pa ja san.
evo, vratia san se doma s puta. e.
bia san malo u sloveniji.
mala je to zemlja judi moji, ali figura. zajubi san se. i u mojcu i u mancu i u triglav.

evo je jedna friška slika iz moje kolekcije "bogoslovnih".
tudi tukaj je križ s gimnastičaren u vintgaru:
Image hosted by Photobucket.com

ka sad da ne ispadnen pizda nego iz aviona iden polako u novu storiju.

u split san se vratia priko zabrega.
e, gori san bia na mirogoju. malo zapalit šteriku, malo stavit cvića na grob i tako to.
čisto reda radi.

ka šta se moglo vidit danas na teveu za vrime mise s mirogoja postavljen je križ koji je okružen šterikama. e, i sad kako je ti križ odma pokraj moje grobnice red je bia da stavin i jednu ekstra šteriku u omeđen prostor oko tega križa.
taman je ja lipo užga i krenia je stavit kad meni neki betmen kaže da nesmin stavit svoju sviću u uži dil oko križa jerbo je taj dil rezerviran za guzičare s markova trga.
a je me to raspizdilo, majku im j***! i političarima i ovin kurbama u svećenstvu!
isprid boga pari da više svi nismo isti. nismo! jebiga, pinezi čine svoje i na nebu i na zemlji.
onda me jebu ovi sa šterikama. kako šterika iste veličine i trajanja gorenja može različito pinezi stajat?!
pa onda nesmiš u kratke gaće u crikvu.
pa nesmiš....
al da se slučajno sagneš u crikvi odma bi te neki betmen naguzija.
e nabijen vas bolesne!

- 20:07 - yu toking to mi?! (3) - ctrl + p - #