drukčije bilo bi sve da se ja pitam


Kad bi znao tko te noćas ljubi
Tvoje malo srce gdje se skrilo
Čini mi se da bi nebo palo
Čini mi se da bi lakše bilo


Nisam te znao voljeti
Dok sam bio tvoj
Nisam ti znao praštati
Živote moj


Kad bi znao noćas mirno preći
Preko svega što se s nama zbilo
Čini mi se da bi nebo palo
Čini mi se da bi lakše bilo



BECAUSE OF YOU :(

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you

borim se protiv tuge, smijem se, nemam druge

Roba sa greskom

Nocas je hladno, k'o smak da je svijeta
svi slave zastitnika ovoga grada
necija tudja prisutnost mi smeta
zasto sam sebi to dozvolila ja

Jesam li luda il' nisam budna
sto mi je sad
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja

Ref.
Krojaci sudbine moje
sa njim me spojite da slicim na nesto
moje je srce nepopravljiva stvar
roba sa greskom, roba sa greskom

Krojaci sudbine moje
razbijte tanjur fini od porculana
pratite taj dio kuce sa svih strana
ova je ljubav ko jeftina hrana, loseg restorana

Lijep kao grijeh al' zeli to sve
zagrlim jastuk i odmicem se
dal' to me grije svijetlo iz geta
il' tijelo njega sto uvjerava me

Da sam mu draga i cemu se nada
al' ja nisam ta
casa sampanjca i ruke neznanca
ma to nisam ja

*************************

Heroji ne plaču

Što ostat će jednom od mene
Kad' usnama sudbinu dotaknem.

Samo tužne pjesme,
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom.
Heroji ne plaču
I kad gube pobjeđuju
Heroji ne mole
Zube stisnu i prebole.

Što ostane jednom od čovjeka
Kad istina na vrata pokuca.

Samo tužne pjesme
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom.

********************


NAJBOLJE OD SVEGA

Zelimo istu stvar
zbog cega onda takav stav
osim ako je tvoja ljubav
samo otmjena laz

Gdje bi bio bez mene
hajde, probaj sjeti se
jeftine zabave, kocka
zivot na ulog
nista ili sve

Da bar okrznu te
ove moje rijeci
pa da mirno mogu, mogu leci
u nadi da ipak postoji
nacin da te vratim

I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u nasim tijelima
gori plamen, znam
ja sam ti sve, sve sto ti treba
ja sam ti najbolje od svega


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2009 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Ja oder nein

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...dečki su kao kinder jaje... izvana su slatka čokolada... unutra zapakirana glupost!!!!



Porasla sam, al još nije izgradila onu sebe :)
Radim na tome... ha ha ha
Dakle, Vagica – s njenim osobinama
I manama... :))
Neodlučna :((
Ali ukoliko nešto odluči, hm, ne može je više nitko ni ništa spriječiti
Zaljubljena, uvijek :)
Ljubav joj je inzulin
Jako se lako zaljubi (i odljubi, brr)
Rekli su i da je, tajnovita, neka onako
Naoruža se osmjehom i koketira :)
Previše racionalna i objektivna
I što ni meni samoj nije jasno, ponekada prokleto hladna
Voli «neobično»
Voli «obično»
Voli svoju Slobodu (nju neka joj ne dira nitko)
Voli voli voli pjevati (strašno!:)
Voli crnu
Za fešte je uvijek
Voli ples
NE Voli visoke cipele
Jakooo voli subote
Smokve i grožđe
ne voli ljude koji izmišljaju.. mislim.. kakva korist od toga????



moj stari blog

svi moji prijatelji:

MIRIKA
NATASHA
DADA
TONNEK
IGOR
lorency
silva
VERA
ZEZOTERKE
INESKA:)
anngell :))
ninnikkkaaaaaaaaaa
moje posebno

Ti si mi u krvi

Pogledom me miluješ
k'o da me dodiruješ
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat će
iz cista mira nestat će
al' požuda ne prestaje
ti si mi u krvi
Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' đavo se ne predaje
ti si mi u krvi
I ako te odvedu
Cigani Čergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari,
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim
Ako te odvedu
sve ce da se sruši
Pamti me k'o prijatelja, čuvaj me u duši
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve..


koliko vas je bilo od 01. 07. 2007

Free Web Counters

Free Counter




JA PIJEM DA ZABORAVIM

Od tebe sam, mala, bježao, bez tebe sam budan ležao
Zbog tebe
sam sto života tuđih slomio, al' od sebe nisam
pobjeg'o
Tvoje srce - čisto, nevino, priznajem da nisam
shvatio
Ja sam htio puno više, ružu ubrati, ti me nisi mogla
pratiti

Ja pijem da zaboravim, ja kockam da se
umorim
Moj je broj odavno pao, kad sam tebe
upoznao
Al' to tada nisam shvatio

Ne
gledaj me da ne poludim, još bi mog'o sve da
pokvarim
Sad si ista kao i ja, idu godine, budi s drugim,
budi bez mene


MySpace

MySpace

NECU PATITI ,KAD ODES DRUGOJ NITI MOLITI DA SE VRATIS.BIT CU DALEKO KAD SE VRATIS.BIT CU DALEKO KAD BUDES SRETAN..A JOS DALJE...KAD ZAZALIS!


* * *
I want to have you by my side,
without you I can't sleep at night.
The only thing I want to do
is to be in love with you!!!

* * *
Poput nježnoga cvijeta,
Ukras si života moga,
Za mene si centar svijeta,
Najljepši dar od Boga.

Poput prekrasne zore,
Svitanje ti si moje,
Poput izvorske vode,
krasne su oči tvoje.

Poput plavetnila mora,
Ljubav me tvoja smiruje,
poput laganog povjetarca,
Tvoja me ljubav miluje!

* * *

četvrtak, 07.06.2007.

Na mrvice ne pristajem i tocka!

Teško mi je reći, ali moram. Mislim da se uopće nismo razumjeli. Mislim da pogrešno tumačiš razloge mog nezadovoljstva. To nije ono što misliš. Ja samo ne želim biti jedna od ostalih.
I ne, ne možeš mi reći, kada ti kažem da sam bolesna, kako je i tamo neka, tvoja kolegica bolesna. Zašto je to uopće važno? U tom trenutku važna sam samo ja. Ovo je samo jedan primjer, uvijek je tako.
Ne, nikada nisam željela da se naš odnos mijenja na način, na koji bi naš život morali okrenuti na suprotnu stranu. Samo sam željela malo više pažnje, odnosno, da se naši susreti ne događaju samo s jednim motivom. Jer moje postojanje u tvom životu ne možeš uzimati zdravo za gotovo.
Možda ovo ne mora biti definitivan kraj, da možda ne mora. Ali više u ništa ne želim ulaziti ako nisam potpuno sigurna da je to onako kako bi trebalo biti. Ako se ne osjećam bitnom, ako mi tvoji postupci i riječi ne govore da sam zaista nešto vrijedno. Ne, na manje ne pristajem.
Jednoj ženi, nikada, baš nikada, ne možeš govoriti o drugoj ženi. Kada si s njom, dok razgovarate, ona je ta koja tvom životu daje smisao. Ne postoji ništa drugo. Sve ovo vrijeme, baš ništa od mene nisi naučio. A ja sam te uvijek slala na put među oblake.
Da, i ponekad je potrebno pokazati, kako ti taj netko znači više od ostalih. Ponekad je potrebno ukazati povjerenje, a ne ponašati se, kao da misliš da je ta osoba tu zbog neke računice. No, ti umireš u svojim strahovima, i nikada nećeš biti istinski sretan.
Volim te, to je istina. Ali ako ne možemo imati nešto zbog čega ću se osjećati posebno, nesputano, sigurno, mrvica ću se rado odreći. Ionako previše riskiram, a to se isplati samo ako imam to što mi treba. Mislim da to nije puno, no ti znaš da li si spreman dati i to malo. A ako nisi, žao mi je.



| KoMeNtiRaJ (12) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

0