subota, 23.05.2009.

BEZ RAZUMA...

Ti si moj doživljaj apstrakcije,
ulje na platnu, tinta na papiru,
najmudrija poslovica i najteža zagonetka,
i poraz, i pobjeda u životnoj partiji.
Ti si moja mašta bez razuma,
najčvršće konstrukcije srca što se ruše,
misaonost iskustva, projekcija želja,
moja stvarnost snova i utješnost duše.
Moja si neograničenost prostora,
porušeni svijet koji se gradi,
snaga intelekta i najljepša priča,
nada u pravdu i pravda u nadi.
Mojih najljepših slika ti si refleksija,
najluđa potraga, komplikovana običnost,
istina u kaosu i kaos u istini,
najljepša pripadnost, mišljenja nelogičnost.
Ti si moja životna disciplina,
težina pera, lepršavost olova,
najpoznatiji svijet i svijet u nepoznatom,
vrh mojih ambicija i snova.
Moj si trenutak u vječnosti,
vječnost u jednom trenutku doslijednosti,
sigurnost mašte, spoznaja o ljubavi,
ljubav u spoznaji tvoje posebnosti...

- 16:11 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.