petak, 31.10.2008.

U ime svih ljubavi nesretnih

Vrijeme je… kreni!
Ali da znaš,
još uvijek boli
to što živiš u meni,
a drugoj pripadaš.
Ali idi,
jer ja nisam ona koja moli,
ja razumijem da me tvoje srce ne voli.
I ja idem, nije važno gdje.
Idem nekud da zaboravim na tebe
i sve lažne riječi.
Neću ni jednu suzu pustiti,
nisi zaslužio to.
Samo se nadam da će i ona shvatiti
da u tebi umjesto dobrote stanuje zlo.
Toliko puta si lagao,
varao,
izdao,
toliko puta srce nekoj ukrao,
pa ga nakon toga na pola slomio.
I zato, u ime svih ljubavi nesretnih,
ja ću zapaliti danas jednu svijeću.
I zbog takvih kao ti, ljudi nevjernih
u ljubav više vjerovati nikada neću.
U ime svih ljubavi nesretnih,
večeras ću se smijati na sav glas.
Zaboravit ću prošlost, tvoje ime
i sve ono što me podsjeća na nas.

Image Hosted by ImageShack.us

- 06:33 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

srijeda, 29.10.2008.

Ne gledaj me u oci

Sto cekas?
Pakuj sve jeftine snove
koje si mi stoput preskupo prodao.
Laz je i bila donekle dobra,
ali pogled... E,on te odao.
Kakvo ''oprosti''?
Sto ti uopce o toj rijeci znas?
Mislis da je to onda kad ti ja sebe dajem,
a ti mi zauzvrat toliko boli das?
Ostavi moje suze.
Sto su sad one odjednom vazne?
Toliko ih puta ni primjetile nisu
te oci tvoje do bola lazne.
I pusti sad one rastanke
sto ih jos samo na filmu gledam.
Pusti to glupo ''nisi ti kriva'',
sve si odglumio, al' kraj ti ne dam.
Ta je uloga za mene stvorena,
ja ju vec napamet cijelu znam.
Par lijepih rijeci: sreco, voljena...
Koje obecanje... I ostajes sam.
Pusti me sad.
Pusti da glumim.
Tu neku jaku zenu sto ti govori zbogom...
Pusti da mi povjerujes
da zauvijek odlazim,
da tako se lako rastajem s tobom.
Zasto mi moras uzeti sve?
Zasto da ti poklonim i ovaj kraj?
Pa sve sam ti dala, sve moje sne,
pusti mi barem da imam oprostaj.
Sto cekas?
Odnesi sve sto smo ikada imali,
sve ove snove sto prevareni stoje.
Samo me nemoj gledati u oci.
Odat ce me one... Kao tebe tvoje.

Image Hosted by ImageShack.us

- 07:08 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.10.2008.

E TAKO DRAGI MOJI DANAS MI JE ROĐENDAN, PA MALO PRIGODNIH STIHOVA :)

SVE VAS PUNO VOLIM I POZDRAVLJAM ...PUSA SVIMA

Jedan život čine godine
a svaka je godina satkana od dana
u njima ima sreće i bola
i ima osmijeha i ima rana
A eto sve to čini život,
i sreća i tuga i suza i smijeh
a to nas eto čini ljudima
a biti nečovijek velik je grijeh.
pa eto da vam sada ne dužim,
i pričam stvari što sami znate,
veliki su ljudi što znaju da vole
pa čak i u trenu kada pate.
I zato dignite glavu gore
i svakoj godini recite hvala
i ako ukrala nam je neke dane
zauzvrat ipak nešto je i dala.
Dala je školu i iskustvo
dala nam ono što čini nas
a da nije eto ne bi bili
ono što jesmo i tko smo danas.


POKLANJAM SI OVE RUZE I OVOG KOMADA DA GA SAMO GLEDAM HAHHAHAHAHA :))))

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


OVA JE PJESMA ZA JEDNU MENI POSEBNU ODSOBU, KOJEM JE DANAS ISTO ROĐENDAN KAO I MENI.....PUSA I ZNAS DA SAM S TOBOM...
Ako postoji sreća, želim ti sreću
ako postoji ljubav, želim ti ljubav
sve sto je ružno, nek odbije tebe
sve što poželim sebi, nek se ostvari tebi
"Sretan Rođendan"



"Laž je da sve je teško
kada si ostavljen i sam
evo već godine su prošle
a ja o tebi ne razmišljam
samo ponekad na tvoj rođendan
osjetim bol u grudima
samo ponekad na tvoj rođendan
osjetim da nemam nikoga " PLAVI ORKESTAR


- 00:00 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.10.2008.

Zelim biti sretna jer si ti sretan, ali kako da budem sretna znajuci da nisam ona koja te usrecuje.
Image Hosted by ImageShack.us

VEĆERAS ĆU UBITI OSTATKE SVOJE LJUBAVI,
UTOPIT ĆU IH U MORU KRVAVIH SUZA IZ MOGA RANJENOG SRCA ,
UGUŠIT ĆU IH SVOJIM SNOVIMA KOJE NIKAD NEĆU DOSANJATI ,
ZAPALIT ĆU IH VATROM VLASTITOG LUDILA,
RAZBIT ĆU IH TVOJIM KAMENIM SRCEM....

Image Hosted by ImageShack.us


- 18:01 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 17.10.2008.

Probudi me

Probudi me prije jutra.
Prije nego sve postane
sjecanje
i zaborav.
I ne pitaj me zašto šutim,
dopusti da gledam
ljubavi u oci.
Nije uzalud ovo plavo nebo
što skriva nas od boli i samoce;
nismo uzalud prevarili zoru
i srcima nježno dotakli tišinu.
Vjeruj mi,
nije uzalud ovaj žar
što u nama tako jasno gori,
da bi dopustili vjetru
da nas izbriše.
Zato, probudi me prije jutra,
dopusti mi da te volim
i urežem u srce
taj trenutak
kada živim u tvom pogledu,
prije nego sve postane
sjecanje
i zaborav.

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.10.2008.

LJUBAV, TUGA I ČEŽNJA


Moje ime je ljubav....
i znam da jasno ti je sve,
sada samo okreni se kao uvijek,
molim idi od mene.

Moje ime je tuga,
ljubav i ja smo sestre dvije,
samo idi i nevraćaj se tamo,
gdje te u stvari bilo ni nije.

Moje ime je čežnja,
ljubav i tuga me stvaraju...
O meni ne moraš znati,
ni ne želim da me upoznaš.

I tri imena imam....
tri...
A niko sam i ništa.
Hvala ti na tom ljubavi.

I nemoj se vraćati meni,
samo kad ti utjeha treba,
kad stvari nisu po tvom,
jer cu se nazvati i četvrtim imenom
koje će biti bijeda...

- 16:17 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 04.10.2008.

Komadici srece

Negdje u sebi skrivam
komadice koje nazivam sreca.
I ponekad ih nadjem, kad snivam,
u njima radost od svega je veca.
Znas li koliko prasine po njima je palo?
Znas li da ih vidjela nisam od tada?
Onog dana, znas li, i vrijeme da je stalo?
Ja ne poznam vise srecu...gdje je ona sada?
Gdje ih nitko ne vidi,duboko ispod vijeda,
skrivam komadice srece, cuvam ih od svih.
Tamo gdje im nitko ne moze okrenuti leda,
pricam im o tebi...uspavljujem ih...
Mirno neka spavaju, u svojoj tisini,
zasto da se bude, kad ne trebaju meni?
Tiho neka sanjaju o tvojoj blizini...
K'o sto i ja sanjam i zivim ti u sjeni.
Znas li ti otkada nisam se nasmjesila?
Znas li da od onda ja kao da ne zivim?
I za svaku tvoju gresku, kazem ''ja sam pogrijesila''.
A tebe bas za nista nikada ne krivim.
Koliko boli osmijeh sto na lice nece?
Reci,kako da to vratim... Kolika je cijena?
Koliko kosta barem jedan komadic moje srece?

- 17:47 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 01.10.2008.

umrla....

Postala sam slika jednog
razrušenog sna,
obris nečijeg sjećanja,
dio nekog dna.
Postala sam blijedo lice,
s pogledom bez sjaja,
s usnama bez izražaja.
Postala sam jesenja kiša,
izgubljena u toplini ljeta,
posljednja kap,
proljetna sjeta.
Postala sam sjena,
pratim kišu dugu,
putujem s vjetrom
i u sebi nosim tugu.
Postala sam kip živog srca,
nijema, mrtva, sama,
ali ipak živa- uz otkucaje srca.
Otišla je duša
i odnijela sva pisma,
sve slike sve riječi,
ništa sačuvala nisam.
Ni njega koji
mi je nekad bio sve,
ni onu ljubav,
koja sad ubila me….

- 12:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.