srijeda, 21.11.2007.

BEZDAN

Osjećam bol... koliko mi je još ostalo?...
Možda dva dana... ili samo jedan...
Ali ni to nije sad vežno,
bez tebe je svaki bijedan...
Praznini nema kraja,
dubok je jaz između nas sad...
osjećam da sam tako blizu ruba...
ali ne bojim se, očekujem pad...
Osjećam bol... koliko mi je još ostalo?...
Možda dva sata... ili samo sat...
Zašto i ja nemam posljednju želju,
vidjeti te i zadnji poljubac ti dat...
Svi poljupci do sada u zaborav su pali...
ne sjećam ti se ni glasa više...
naša imena ispisana krvlju
isprala su mojih suza kiše...
Osjećam bol... koliko mi je još ostalo?...
Možda dvije sekunde... ili samo jedna...
Za tren ću u vječnost poći,
čista od grijeha, kao dijete čedna...
Moj zadnji uzdah i otkucaj tihi
čut ćeš i znati da napuštam sebe..
jer ne osjećam više bol...
sad osjećam samo tebe...

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:16 -

Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.