MySpace

MySpace

utorak, 27.03.2007.

ZATVORI OČI... MySpace

Ako baš želiš da znaš, sutra ujutro moram otići,
ali gdje god bila, znaj da mislim na tebe...
Ne mogu vjerovati koliko te volim...
Sve što imamo ovdje je sada večeras...
Ne želimo tratiti ovo vrijeme....
Zato ljubavi daj mi nešto za uspomenu,
Stavi usne na moje i voljet ću te zauvijek...
Kad god se budemo osjećali razdvojeno...
Samo zatvori svoje oči i bit ćeš tu sa mnom...
Samo pogledaj svoje srce...
Nikad nećeš biti predaleko od mene ljubavi...Samo zatvori svoje oči...
Znam da ću te vidjeti ponovo, ali obećaj mi da nećeš zaboraviti jer dok god se budeš sjećao; dio nas bit će zajedno...
I kada budeš brzo zaspao; potraži me u svojim snovima...
Vjeruj i dalje u ono što mi jesmo i što imamo čak i ako nisam pored tebe da ti to kažem...
Jer volim te i voljet ću te zauvijek...
I ljubavi zapamti ne postoji mjesto na zemlji koje je daleko i koje se ne može dostići...i ne postoje osjećaji koji mogu umrijeti ako mi to ne želimo...
Zato ljubavi zatvori oči...I bit ćeš sa mnom...
Sada i zauvijek...
Zatvori oči...
Samo ih zatvori...

Friendster images

Friendster images


Friendster

Friendster

- 00:01 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.