patnje jednog novog werthera.........

Saga se završila... ili završava

Evo ljudi, nisam dugo pisao. Iskreno, ne znam ni zašto sad pišem. Nije da imam o čemu pričati.... nono

Pa eto, da vam dam kratki update situacije...
Nisam se ni čuo ni vidio s Njom već 3 mjeseca, skoro 2 mjeseca nisam ni pomislio na Nju, da mi frendovi ne govore kako su je vidjeli vjerojatno bih potpuno zaboravio i da postoji.
Nisam nikad mislio da me netko može toliko odgurnuti od sebe da jednostavno zaboravim da postoji. Valjda je to čovjekova priroda - da polako otkriva i iznenađuje sam sebe.

I tako, što da još podijelim sa vama?!

Faks je opet otvoren, ja se opet preselio, ispiti mi baš nejdu, a rokova sve manje. Ni ne trebam govoriti kakve to ima posljedice na moj odnos sa obitelji...
Anyway, sad kad se se vratio na faks vjerujem da ću Ju opet nekad sresti. Ali jednostavno ne želim razmišljati o tome.
Naravno da ću vam ispričati što se Adogodilo, čim se dogodi, ako se dogodi!

Do tada, uživajte mi svi!

I naravno, za kraj......

Ljubav je nalik zaraznim bolestima: što ih se više bojimo, više smo im izloženi. (Sanfor)

13.09.2006. u 16:41 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

patnje jednog novog werthera.........