Ljubav i brak

ponedjeljak, 23.01.2006.

Zen kućanica

U svojoj svakodnevici imam jako malo vremena samo za sebe i za opuštanje.
Prije sam, svaki dan, radila yoga vježbe disanja, ali, sada, mi je, teško, uhvatiti, pa makar pola sata, a da sam sto posto sigurna kako me nitko neće prekinuti.
Teško se opustiti kada , stalno, osluškuješ kada će se javiti gladna usta Mlađe, ili kada će Starijoj dosaditi igrati se sama, gledati crtić i sl....
Starija od druge godine ne spava, uopće, po danu, a Mlađa odspava dva, tri puta, na dan, po pola sata, otprilike. Navečer su oko devet, devet i pol, obje u krevetu i tada imamvremena, malo, i za Muža.
Tek tako da steknete dojam o «vremenu samo za sebe» kod mene :)
Cijeli dan sam im na raspolaganju, nekada s guštom, a nekada sve radim bez volje...A uz obaveze prema djeci, obavljam i tzv.kućanske poslove.
Pomogne i Muž, ponekad Mama nešto ispegla ili opere, ali, najviše se ja bavim tim poslovima, kako i dolikuje, jel' da...
Često uhvatim, sama, sebe, kada čekiram opuštenost mišića, da sam sva napeta: lice, vrat, ramena...Sva u nekom čvoru, grču...Pa sam počela kućanske poslove koristiti kao vježbe opuštanja. Paradoksalno, možda, ali funkcionira, bar kod mene, sigurno.
Evo, na primjer, peglanje. Nekada sam mrzila peglati, čak sam košulje peglala zakopčane, kao majice, ali sada uživam u peglanju, opušta me.
Nabori, «zgužvancije», na odjeći, predstavljaju mi moju napetost, nemir, stres...Kako prolazim peglom, po njima, ravnam ih, tako se i ja opuštam: ravnam napetost, ravnam nemir, glavobolju, ako ustreba...Pegla gore, dolje, špric, špric, voda, pa fuufff para, odjeća topla, mirišljava...Oooooooooooommmm!
Ribanje wc školjke i kade, predstavlja čišćenje svega negativnoga što se nakupi tjekom dana. Kako nestaje mrlja, tako se otpuštaju negativni osjećaji.
Kako se izriba prljavština, izriba se ljutnja, apatija, agresija, tuga, anksioznost...
Usisavanjem se usisaju mrvice na srcu, prašina na duši...
Dovođenjem kuće u red, dovodim u red i vlastiti život, slažem misli po pretincima mozga.
Osobna higijena je, također, vrlo relaksirajuća.
Tuširanjem, prije spavanja, isperem sa sebe cijeli dan, ostavim ga iza sebe i, uz mirišljavu kupku, pripremam se za napuniti baterije, po noći, i za slijedeći dan.
Epilacijom iskorijenjujem sve, prema potrebi...Čupam frustracije i činim život glatkim : )
No, nemojte mi još nositi svoju odjeću na peglanje i zvati me da vam operem suđe...
Ipak nisam, još uvijek, toliko, očajna kućanica ;)

- 22:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #