Ljubav i brak

nedjelja, 13.03.2005.

Nedjeljno veče

Bili smo, u petak, kod doktorice.
Bebač lijepo napreduje.
Maše rukicama, nožicama, vrti se, okreće, sve u šesnaest...
Taman mi doktorica želi pokazati mokraćni mjehur ili želučić ili kralježnicu, a mali zvrk se odmah pomakne.. : )
Ma, mogu vjerovati u svašta, u svašta vidljivo, nevidljivo, svakakva svjetska čuda, vanzemaljce, čudovišta, vile...jer mi je, totalno, zbunjujuće, zadivljujuće, kako jedan spermij, tako malecki da ga ne vidiš golim okom. i jedna jajna stanica mogu napraviti malo čudo!!!!
Ne morate mi objašnjavati biologiju, poznato mi je kako se stanice spoje pa dijele pa zigota pa embrij pa fetus...Pa mali čovjek! Ali sve mi to, svejedno, izgleda kako mađioničarski trik.
Još ne znamo što je, prerano je.Tek sam u dvanestom tjednu trudnoće računajući od prvog dana zadnje menstruacije, ali doktorica već sumnja...Ja osjećam da je dečko. Iako bih na trenutak radije curicu pa onda dečkića pa curicu...
Koliko god puta sam čula, koliko god zvuči otrcano, kliše...I ja ću ponoviti, shvaća me svaka mama, bitno da je beba živa i zdrava.
Mislila sam da je prvi porod, prvi put vidjeti svoje dijete, neponovljivo i bio mi je žao mlađe djece koja se rode nakon prvog djeteta....
Sada uviđam kako je svaka trudnoća, svaki porod, neponovljiv i veselim se trenutku kada ću bebu staviti na prsa i gedati kako sisa. Totalna nirvana!
Čak osjećam kako još više volim Kćer nakon što sam, opet, zatrudnila.
Eh, da, što se tiče krvne slike i povišene razine željeza (siguno zanima Papija što je bilo s tim :) )...Doktorica kaže da imam super krvnu sliku i da se ne trebam zabrinjavati. Kroz par mjeseci ponovit ćemo nalaz.
Što se tiče one, recimo-ljubavne, poruke poslane na moj broj: poslala sam poruku da je broj krivi, ali nitko nije, ništa, odgovorio.
Nisam niti očekivala neki dramaturški obrat mada bi bilo lijepo.
Muž je napunio perilicu suđa, ja sam ispeglala košulje, Kćer spava od šest i pol jer popodne nije spavala, samo sam je probudila da joj obučem piđamicu i dam čokolino, odmah je tražila «Mama, nosi Lolu u kjevet, nanat...»...Sada «polovica» gleda utakmicu i sanja bogatstvo bez puno truda koje će stići direktno iz sportske kladionice, a ja ovo tipkam i nakon postanja idem i ja dijektno u kjevet...
Laku noć!


- 21:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #