Ljubav i brak

srijeda, 02.03.2005.

Na brzaka

Vidim, čujem, kako moje mlade mame i tatice imaju problema s održavanjem seksualnog života, koliko-toliko, na životu.
I mi mu trebamo, s vremena na vrijeme, dati umjetno disanje.
Nama je bilo super kada je Kćer bila beba i kada je, donedavno, išla spavati do devet sati.
Sada, Kćer, ne želi u krevet sve dok i mi ne legenemo.
Kada je spavanje u pitanju tata joj i nije tako bitan. Može proći i bez njega. On ostane gledati TV, meni Malena donese piđamu i, hoću-neću, moram u krevet. Onda tamo i ostanem. Nemam energije, ponovo, ustati. I tak oje riječ o deset, jedanaest sati.
Doduše, ovih par mjeseci čim legnem zaspem. Čak i prije Kćeri tako da mi to ne pada teško.
I, sada, kako, ugurati seks u dnevni raspored?
Naravno, solo seksualne igrice se ne računaju : )
Kako je i Mužu i meni libido «na nivou» smišljamo raznorazne načine.
Očajni ljudi su najkreativniji : )
Meni hormoni divljaju, cice su narasle, truha još nema pa to valja iskoristiti : )
Žao mi je što se «to» uvijek dogodi «na brzaka».
Prije smo sami birali hoćemo li «na brzaka» ili ćemo maraton. Sada, najčešće, nema izbora.
Dijete još napola pospano, u krevetiću, mi pokriveni dekom, hop-cup i gotovo.
Ili pobjegnemo u mračnu sobu, Ona gleda TV, slaže kockice u boravku, i dok shvati da nas nema, dok dođe do nas, dok joj se okice naviknu na mrak-gotovo.
Za sada nas, još, nije skužila. Možda je nešto i vidjela čim misli da je tata popapao mlijeko koje je bilo u cicama : )
Ponekad se razigram ma Mužu ispišem brdo sexy SMS-ova, pošaljem koju sličicu, On sav sretan doleprša kući, a Kćer ni čut da nas malo ostavi same ili da ide spavati.
I što onda učini isfrustriran čovjek? Mene isfrustrira jer znam što se događa dok se čuje šum tuša u kupaoni!
Čak smo se dogovorili da ćemo, vikendom, naviti budilicu, negdje oko 3, 4 kada Malena spava, malo se pomaziti i natrag zaspati.
I tako Kćer, vikendom, odspava malo duže....







- 15:21 - Komentari (16) - Isprintaj - #