Ljubav i brak

utorak, 12.10.2004.

Suze Devilice razmetne

Živa. Zdrava. Živahna.
Stvarno imam brdo posla na poslu tako da ne stignem blogat, a i kancelarija mi je prometna pa se ne mogu skoncentrirati, svako toliko zvoni telefon...
Kako mi je i Muž promijenio radno mjesto tako je počelo i s dokazivanjem na poslu pa ga nema do osam, devet navečer, naravno.
kad adođem doma, na brzinu pojedem, razriješim dužnosti nonu dadilju i krenu nježnosti s Kćerkom. Prije nonu nije puštala iz stana, a sada joj veselo maše u stilu "Drago mi je da si me čuvala, ali, sorry, sada je došla mama pa nisi, više, toliko bitna".
Vrijem eu koje sam pisala blog, najčešće navečer, sada je Kćer budna jer, očito, nadoknađuje vrijeme koje ne provodi s nama po danu. A i ne želi zaspati dok ne dođe tata pa se onda igraju, i svi skupa se igramo i tako prođe dan.
Vidim da očekujete pisanje o "kavi". Nisam zaboravila. Želim pisati o tome, ali to iziskuje malo više vremena.
Uglavnom, sada se Prijatelj i ja čujemo. Planiramo još koju kavu i mislim da će to biti OK ukoliko, kako on kaže "Zvijer držimo u kavezu". Zvijer je ne-prijateljska, ali ne i neprijateljska :) privlačnost koja se može javiti u određenim situacijama, pod određenim uvjetima i koje trebamo biti svijesni.
Spava mi se.


- 22:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #