Ljubav i brak

subota, 04.09.2004.

Perverzna pravda

Postoji još jedna tema, po meni, nedovoljno spominjana, potisnuta na marginu dok tu i tamo neki skandal ne prodrma javnost.
Pedofilija.
Na web stranici www.perverted-justice.com možemo vidjeti kako to rade Amerikanci. Ne trabaju nam biti uzor u svemu, sačuvaj Bože, ali ova inicijativa američkih roditelja je baš super.
Evo o čemu se radi...
Volonteri odlaze na popularne chatove i predstavljaju se kao maloljetne osobe: djevojčice i dječaci od 12, 13, 15 god.
Naravno da im se jave bolesni umovi koji temu razgovora skrenu na seks. U zanosu chatanja i vođeni mogućnošću da se, doista, upoznaju s djecom (nažalost «upoznaju» i u biblijskom smislu), daju svoju mail adresu, broj telefona, pošalju sliku...
Kako bi sve bilo uvjerljivije chat seansa se vodi nekoliko dana, «dijete» nazove pedfofila,dogovore satanak... I na sastanak dođe grupa snagatora, naoružani palicama...
Ne dolazi do, stvarnog, fizičkog obračuna, ali i to je dovoljno da se pervertit zastraši.
Kao u reklamama «ali to nije sve»...Volonteri obavijeste suprugu (ukoliko su u braku), poslovne partnere, poslodavce..Na web stranici objave njihovu sliku, telefon, mail...Ukratko-život mu pretvore u pakao!!!
Na stranici se nalaze i transkripti chat-ova. Možete pročtati nekoliko redaka onih koji se nalaze na top listi «najljigavijih» da vam se smuči. Da osjetite ljutnju, da osjetite poriv da nešto učinite..Pogotovo ukoliko ste roditelji.
Da se razumijemo, ja smatram da su pedofili bolesni. Mislim da nisu krivi za to što jesu. Kao kada osobu napadne virus gripe, nije ona odgovorna što šmrca i kašlje. Muž kaže da bi ja svih liječila dok on ima «bolje metode»- vješanje i kastriranje.
Sjetila sam se, pokojnog-ubio se u zatvoru, Relje. On je, istu večer, prije nego je silovao i ubio djevojčio, zatraži opsihijatrijsku pomoć. Tražio je da ga zatvore jer osjeća da će nešto učiniti, ali nije imao lječničku uputnicu pa ništa od toga!!!!!
Užas!!!!
Iskreno, ne zna, točno, što bi i kak trebalo učiniti, ali djecu treba zaštititi. Treba svesti na najmanju moguću mjeru mogućnost suseta s takvim osobama.
A mjesto susreta je i Internet.
Ja sam, prije nekoliko mjeseci, bila na iskonovom chatu djevojčica od 14, 15 god. Baš me zanimalo kakva je situacija kod nas.
Što da vam kažem?! Kada sam sa jednim tridesetinešto godišnjakom raspravljala o Uskrsu i kada me počeo ispivati «volim li osim tvrdih jaja još nešto tvrdo» (imala sam 14!!!!), pa jesam li djevica, pa je li se «diram»...Nisam više izdržala i rekl a sam mu koliko imam godina i održala sam mu «bukvicu». Čak sam rekla da je razgovor snimljen i da može poslužiti kao dokaz na policiji...sav se sprtljao. Nije imao baš nekog znanja kada je progutao sve što sam nadrobila. Samo je zbrisao s chat-a.
Nije bio jedini.
Što da sam, stvarno, imala 14?! Što da sam naivna curica koja se osjeća nevoljeno, odbačeno, neprilagođeno i smatra da je stariji dečko rješenje njenih problema. A ima ih i takvih, nažalost.
Mislim da se treba više pričati o tome. Da treba razbiti tabu temu seksa u razgovoru sa svojim potomcima jer će tako biti zaštićeniji..Trebaju znati koji dodir je ispravan koji nije. Što se smije, a što ne.
Internet je velika igraonica, ali u njoj se igraju i zabranjene igre. Nije dobro da kompjuter postane eletronička baby sitter-ica.
Ne znam što više reći. Pogledajte stranicu, pročitajte koji razgovor i biti će vam sve jasno...




- 23:30 - Komentari (9) - Isprintaj - #