Ljubav i brak

četvrtak, 03.06.2004.

LOVA I LOVE

Meni je i posao i hobi promatranje ljudi. Neki ljudi odlaze u parkove i gledaju ptice, a ja gledam ljude. Ne brinite, nisam voajer i ne virim dalekozorom, sa svog balkona, na osvijetljen susjedov prozor :) nego, ljude promatram, onako, usput, npr. u autobusu.
Vozim se, tako autobusom, a pored mene sjede dečko i cura. Srednjoškolci. Niži razred srednje škole.
Nisu par, ali oko njih sve vrišti da se sviđaju jedno drugom.
Cura: slatka, zgođušna, «zrihtana»..Dečko: baby face, sladak, trendovska odjeća...

Cura skroz mijenja boju glasa kada priča s njim Sva je, nekako, medena. Dečko se trudi biti cool. Ona se naginje prema njemu i čitam joj misli «Joj, kako bih te, sada, poljubila!!!». Skida nevidljive končiće s njegove odjeće.
Slušam ja i razgovor (ne prisluškujem, ne bih ih čula, jedino, da začepim uši, a to bi bio neobičan prizor).
Dečko se hvali kako ništa nije učio, igra se na kompu, sve će u zanji čas, nije ga briga...Cura sva oduševljena njegovom nebrigom.
I neka su bezbrižni, kada će ako ne sada, ali nešto mi je sinulo...
U kojem momentu biti šlampav, nemaran...prestaje biti poželjna osobina za dečka/muškarca? Curi je to, sada, očito, cool.
Zamislite da imaju 30ak god i da on kaže:ne da mi se ići na posao, ja to sve u zadnji čas, lijen sam...Može on biti zgodan na kvadrat, ali ako tako razmišlja nema baš sjajnu perspektivu, poznavajući ženski rod.
Još nešto...U kojem momentu poželjan partner prestaje biti sladak, a postaje zgodan?

Meni su se dugo sviđali «šećerasti» tipovi, ali Muž nije sladak, on je zgodan.
Hmmmm...Nekako kada sam postala zrela za ozbiljnu vezu prestali su mi ovi slatki biti opsesija i počeli su mi se sviđati dečki s muškim konturama lica, a ne baby face.

A cure?! One uvijek trebaju biti lijepe da bi bile poželjne, neovisno o godinama.
Ako su lijepe mogu biti i neambiciozne i lijene. Sve nam je oprošteno.
Muškarac treba biti ambiciozan, karijerist uz nuspojavu.....Lova.
Kada ima love, onda ima i «love» pa i marriage-a :)



- 12:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #